Wild, wild Love https://blog.dnevnik.hr/wild-love

subota, 27.02.2016.

POST 5.



Pozdrav!

Danas ću pisati ponešto o novoj Essence liniji proizvoda.

Dakle od malena obožavam i fascinirana sam šminkom. Tad je najčešća "šminka" predstavljala ruž za usne, pretežno u nekim tamno smeđim ili ljubičastim tonovima, ili pak rozim ili bež sa onim velikim šljokicama, koje su sad opet moderne :))

Ja doslovno živim u Mulleru i dm-u, više me djelatnici ni ne pitaju "treba li mi pomoć" jer znaju da mi ne treba (vjerojatno se snalazim bolje nego oni).

Nedavno je izašla ova nova linija sa slike i kupila sam par proizvoda.

Iako ih koristim tek nekoliko dana, sa svime sam relativno zadovoljna! I svi proizvodi su do 35,00 kn što je stvarno odlična cijena!!

1. KOREKTOR




Korektor ima 12 ml kao i većina, ali kad se stavlja dovoljno je istisnuti malu količinu, jer je dosta pigmentiran. Ja sam uzela najsvijetliju nijansu. Dobro pokriva, nije pretekuć ali nije ni teško razmaziv, malo mi se uvuče u bore ispod očiju ali sve u svemu, zadovoljna sam!


2. PUDER U PRAHU




Moj prvi translucent puder. Ne znam zašto ga tek sad kupujem po prvi put. Nekako me nisu nešto privlačili prije.
Isto sam zadovoljna, dosta proizvoda se dobije za dobru cijenu.


3. OLOVKA ZA OČI





Uzela sam je u tamno zelenoj boji (urban jungle). U sebi ima onako lagani sjaj, i dosta je tamna, izgleda skoro crno. Predivna boja, super pigmentirana i lagano se stavlja. Izgleda kao normalna olovka, ali se ne oštri. To je naravno plus :)


4. OLOVKA/RUŽ ZA USNE




Hm.. mislila sam da će mi ovo biti najbolje od svega, ali nisam baš zadovoljna bojom (radiant rose), presvijetla mi je na usnama, djeluje onako malo mrtvački :/ ali je kombiniram s nekom drugom pa bude ok.
Matt je i dosta traje. I još jedna stvar, za razliku od one olovke za oči, ova se mora oštriti :O :/


5. RUMENILO





Rumenilo mi je super, piše da je baked blush tako da ima onaj sjaj u sebi, to volim :) nije prerozo, ja sam uzela onu svijetliju nijansu roze (peach candy). Malo me podsjeća na Bourjois rumenila.

6. OLOVKA/SJENILO ZA OČI


(ČIJU MI SLIKU NIJE HTJELO STAVITI)
Jumbo olovka koja meni služi kao sjenilo je isto jedna nova stvar koju sam kupila, odabrala sam zlatnu nijansu (peach perfect) i relativno sam zadovoljna s njom. Boja je malo drugačija na očima nego kad sam probala na ruci, nekako mi se više sviđala na ruci :)) ali poslužit će! Može se koristiti i kao baza za sjenilo jer je onako malo ljepljiva.


7. MASKARA




Maskara me nije oduševila. Vraćam se njihovoj Maximum definition volume!



To bi bilo to!

See ya next time!! :)

27.02.2016. u 17:41 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2016  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            

Veljača 2016 (3)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Loading


"BE GOOD TO PEOPLE,
EVEN THE SHITTY ONES.
LET THE ASSHOLES BE ASSHOLES,
YOU'LL SLEEP BETTER! "
<3


'bout me

"Budući da je skrupulozno iskrena i poštena, možda će biti i malo nemarna prema svojoj reputaciji i prezrivo gledati na hipokriziju koju nameće drušvo.
Ona je u srcu dijete puno povjerenja, bez obzira na to koliko logična može biti i koliko se može pametno prepirati, u srcu je vrlo naivna i ranjiva.
Um joj je sjajan i inteligentan, ali joj je srce nezaštićeno i često vrlo slomljeno."


Uvijek dobre volje prema svima, velikodušna, ali s druge strane ne trpi ograničenja i veliki je branitelj svoje slobode.
Ne voli ustaljene običaje i kada jednom krene u nekom smjeru teško je zaustaviti.


Strijelac bez problema dobiva naklonost drugih, jer je fer, tolerantan i raspoložen za kontakt sa svima i u te odnose ulazi bez tajni i računica.
Samoću toliko mrzi da će čak i odustati od putovanja, koja obožava, ako nema društva.
Prijatelji mu se mogu otvoreno povjeravati i tražiti utjehu, jer strijelac uspijeva buditi životnu radost i nadu u budućnost."


TRENUTNO SLUŠAM




5. Work

4. Locked away

3. Hotline bling

2. The hills

1. Pillowtalk