< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

evo malo linckacha

magdaljena
pa ono ljuda ženska bohte!
ima ona svoje mušice al oke je cuja dobja fjendica nekad pretjera al onjo oke
hehe
hm poznata marchy il bOnbOn girl
super frendica mrzi tokio hotel i voli svog deckica


onda nitihm rihannina fanica
cjupej frendica baš je ono cool cura. best frendica mi je i cjupej je!!!!

marchyna best frendica anjin blog
pa ono super frendica malo ludha al oko kewl je!

hm yelchy
hm voli jednog dečka

ondja mirna
mirnica

carma i sarche

i nichy
nici


onda ima još cura a evo svih cura iz našeg r.
anja
anita
maria pećelka
marija
ana maria
mirna
mara
vale
nici
jele
carmen
sarah
magda
ja (ana)

pa eto 14 cura iz našeg raza!
ana maria ima blog al neznjam kako ide ah niš pozzja

slikice ljubavne naravno možda još neka onako tek.............

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Natasha Bedingfield Lyrics
Soulmate Lyrics

Soulmate.mp3

subota, 16.02.2008.

jel to ono pravo ili smijeh iza ulice

na chatu sam našla jednog dečka koji se zove Luka i tako je sladak!!!!!!!!
poslao mi je svoju sliku i ja sam njemu
reko je da mu se sviđam i ja sam rekla da mi se sviđa
uglavnom na samom kraju pred prekid razgovora on me je pozdravio poslao pusu zapravo dvije puse i ja njemu naravno odmah pussa
i reko je da bi bio samnom al ja sam hm iz glupe rike a on iz splita eh nisam mogla dalje gledat!!!
nevjerojatno!!!!!
al reko je da ćemo se dalje dopisivat ako želim a ja ono khm da!!! i on super ajme al kako je cjadak!!!!
jedva čekam sutra pričat s njim i da na rođu je bilo suuppeerr!!!!! sva sreća nije bilo svađa kao i inace
ehe idem ja sad švrljat po kući
nemam šta za radit al misilim da ću lipo u krevet i gleat film na rtlu
ajd lipo ja vam šaljen pusu i laka van noć



| Komentari (15 killers) | Printaj | # |

petak, 15.02.2008.

Znam nije me dugo bilo al zato je jučer bilo suuper!!!!!!!!!!!!

Dakle bila ja u cinestaru.......... gleali mi film Alvin i vjeverice. Iako ja sam gleala taj film al ono oke je pa zaš ne još jednom......... Mislila sam ić gleat neki horor ali hmmm svi su bili u 19 a da ne spomenem Im a legend legendarni film u kojem glumi Will Smith ajme prepre dobar film baš je super!!!! šteta što nije bilo ranije jer bismo išle gleat taj film.
I dakle Marina i ja ošle do dvorane i prvo se Marina bojala mraka i nije htjela uć... Htjela je da je neko s njom....da ne kažem tko.....
Onda su ovi uključili svijetla i ajde ajde čičaj i počni jest kokice. Dakle jedemo mi ko luđakushe i počne film....... Nakon nekog vremena poslala sam Niku poruku čiji je ovo broj-njemu i on odgovara Niko a ko si ti.
i onda ja kazhem Maya koja je jedna iz osmog koja je u vezi s Nikotovim best frendom Lukom i uglavnom. Niko pita ah novi broj??
-ja-da
on:ca znaci cha
nemam pojma šta to znači pa se izvlačim i kažem:e sorry al ja sam u cinestaru pa gleam film. bye pusa
on:WTF (zbog ono pusa....)
ja dok sam umirala od smijeha Marina je ponovo napisala pusa.
on: ah kužim zezaš me haha
ja:hehe pa normalno
on:ah ala boh
ja:bye

nakon nekog vremena ja došla doma
nikotu sam polala poruku
ja: 1. ja nisam Maya i nemam novi mob
on:Znam, a ko si ti??
ja:netko
on:a jel ima taj netko msn?
ja:da imam
on:reci
ja:cek sek
on:ajd dođi
ja:reci mi tvoj msn
on:-napisao mi ga je necu vam ga rec
ja:ja napišem svoj a dolje jel sad znaš tko sam
on:ona koja ide s markom u raz
ja:ta sam al sam mu rekla da nisam zaljubljena u njega (a i nisam)
i da samo želim zajebavat nekog.
on:aha ok al prestani me zajebavat ok?
ja:ok vidimo se sutra bye
i to e to....

al mogu zamišljat koju facu je imao kad sam u majino ime napisala pusa
LLOOOLL

Ah tako vam to....... Uglavnom u srijedu sam igrala s dečkima nogić i bila sam na golu nisu mi puno zabijali i dosta sam obranila. Onda drugi sat došli su osmaši. Ja sam branila na golu protiv osmaša. Dva gola su mi zabili a obranila sam ih čak i od Pepija sve ukupno 10 šutova. Sad ima novi nadimak- golmanica
ah ča češ gad dobro branim......... a bila sam tako sretna jer sam obranila većinu dosta jakih šutova a naša je ekipa zapravo moj raz i dva osmaša zabili 5 golova na Ppijev gol a Pepi je prozvan the best golmanom........ehehehehe
Ljubav stoji a vrijeme prolazi ah šta se može
ali u cinestaru je bilo tako kewl
a niš bay bay



| Komentari (2 killers) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.