the one who never sleeps

utorak, 16.01.2007.

MeMyself'n'Eye

„Tko sam, što sam…“
Rođeni slavonac. Jedinu drugu pripadnost koju osjećam je ona mojoj obitelji i ljudima koje volim. Odrastao sam na selu, u kući u kojoj je bio zemljani pod kada sam se rodio. U dvorištu, u čijem su drugom dijelu svinjac i kokošinjac i poljski zahod.
Za moj psihofizički razvoj su, uglavnom, krivi gjuroo i kapetan, s kojima sam odrastao, glavinjajući po okolnjim brdašcima i šumarcima, berući kupine i kradući susjedima trešnje.
Azra, Bijelo Dugme, Haustor, EKV, Leb i Sol pa srednja škola, JNA, Zagreb na fakultet.
Završen studij strojarstva. Pips, Chips'n'Videoclips, Majke, Psihomodopop, Hladno pivo, TBF…
Povratak u Slavoniju. Posao, vjenčanje, djeca. Radim posao kojeg volim i koji nije loše plaćen. Daje priliku za dodatno obrazovanje i povremena putovanja. Najzanimljivija destinacija do sad je bio Tripoli u Libiji.
Moj profil osobnosti po Myers Briggs testu je ENTJ (Extraverted iNtuitive Thinking Judging). S razlogom vjerujem da nisam izrazito ekstrovertiran i da balansiram, po potrebi, između ekstrovertiranosti i introvertiranosti.
Najviše od svega što jesam, i jedino zbog čega vrijedim je to, što sam otac troje djece.

Ne volim
Ne volim gledati TV, pogotovo ne one morbidne serije s kojekakvim forenzičarima, ili one američke, nazovi-humoristične serije, u kojima je bar jedan od glumaca u ulozi homoseksualca (?!). Osim tih dvaju tipova serija, na TV-u se teško može išta drugo i naći. Ne gledam ni kontakt emisije, pogotovo ne one u kojima se pojavljuju političari sa svojim prljavim rubljem. Ne čitam novine i ponekad samo pročitam naslove članaka. Ne čitam crne kronike, ne zbog toga što se bojim toga šta je tamo napisano, nego zato što ne znam zašto bi me sve te nesreće trebale zanimati.

Volim
Volim kuhati i to dobro radim, no rijetko mogu odvojiti dovoljno vremena za to. I onda, kada uspijem ugrabiti priliku, improviziram s namirnicama koje mi se nađu pri ruci. To mi je omiljeni dio. Pravim jako dobre palačinke, kažu oni koji su ih probali.
Volim umjetnost, najviše likovnu i književnost. Cijenim iznimno Dali-a (od domaćih slikara Popovića, Jordana…). Castaneda, Hesse i, u zadnje vrijeme Goethe, su mi omiljeni pisci, vjerojatno zbog tematike o kojoj su pisali, a koja i mene zaokuplja. Posljednjeg u nizu smatram jednim od najvećih intelekata ikada.
Valjam se od smijeha na citate iz Alan Forda, montipajtonovske fore i teze o svemiru i životu Douglasa Adamsa.
Volim putovati. Volim ljude.
Iznad svega, volim svoju obitelj, užu i širu. Volim svoga brata.

Vjera
Vjerujem u ljubav.

Želje za budućnost
Želim nadograditi njemački i naučiti španjolski. Želim slikati i pisati. Želim doći do crnog pojasa u Tae kwon do-u. Želim naučiti dobro plesati, naročito latinoameričke plesove. A najviše od svega, želim si nešto o čemu neću ovdje pisati i bez čega sve ovo gore navedeno nema smisla.
Za stare dane želim malu kućicu na mjestu s kojeg se vidi more.
Želim svima koji ovo pročitaju sve najbolje :)

Hajde, regionalna ženo od misterije, napiši i ti nešto o sebi :)

- 09:37 - komentar? (11) - ode toner - #