Leeeo and Kaaala

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

biti il ne biti



LeGeNdE...::..:
najjači 1.C
Karlo
...Ivana...
...Yoogice...
...Tihana...
...Vratichka...
...Mr. Tačko-LEGENDA...!!!
...Triss i cure
...Look 4 Curke...............
...Barbie-the bubreg....
...Mia......
...5ra......
....Adi....
...Špansko boy...

14.08.2006., ponedjeljak , 22:51
Nakon dugog vremena...

Evo konačno novi post...nakon jakoooooooo dugog vremena..A zapravo nemam šta ni pisat jer je kala na moru i očito mu se neda niš napisat.zujozujozujo Al da skratim,u međuvremenu sam upao u 3.gimnazijunutnutnut - i iskreno jedva čekam da upoznam novo društvo!!!! Bio sam i na moru,bilo je onak,dosadno jer mi nije bilo ekipe =( Nema veze,sad sam tu i uživam u Zagrebu,neznam zakej,al obožavam tu bit!!! Bio sam i na tekmi DINAMO:Arsenal na sjeveru,za one koji neznaju izgubili smo O:3,al bilo je odlično,fakat super atmosfera,svaka čast B.B.B. najbolji su navijači na svijetu!!!!!!!!!... A niš,neću vas više gnjavit... pozdrav kali,barbie,triss,barby,ivčy,tiki,adi,ekipi vani,svima koji nas čitaju i posjećuju...kissach i pozzzzz...byee
...Leo...


say (92) | print | #






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>