srijeda, 15.01.2014.

RAJSKO JUTRO

http://www.youtube.com/watch?v=Rbm6GXllBiw



jeees,jutro jee,
opet rodila sam
osmijehe,vesela
pjevusim danu

i nebo je opet tu,
zemlja se trese,
na dlanovima mi
pupoljci uzareni

u oku mom pljusak,
pljuste ruze jarko
crvene,bljesti sunce,
rascvalo se obzorje

uhhh,opijena,udisem
te mirise,srce ubrzano
lupa,trcim kroz livade
zelene,rosom umivena

i,hm...sreca cvrsto
grli mee,u rajskom
jutru probudila sam se,
ooo,jeeees,i tako,
tako dobrooo je


Gordana Grguric

Na dalekom sjeveru,15.sijecanj 2014.god.

- 11:26 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.01.2014.

OTOPLJENI VOSAK

http://www.youtube.com/watch?v=Tj75Arhq5ho


dok se sunce presvlacilo
u zvijezdano nocno ruho,
svojim si jagodicama
milovao obraze moje,
usne moje privukao tik
uz lice svoje,tako toplo,
meko,zedan me cjelivao

poput barsuna,njeznog
povjetarca,dahom svojim
darivao me,uhhh,i svijet
se sakrio i noc je ustuknula,
gorjelo je samo sunce zuto,
u tvojim ocima tisuce zvijezda
zlacanih treperilo,vrijeme stalo

dah do daha,tek ovlas
dodirima,klizio si po mojoj
toploj kozi,noc se utopila
u moru vreline,tisina gost
nas jedini,zagrizao si me,
necujno sam disala,cvrsto
si prste mojima preplitao

pripijeni,i opijeni,zaljuljali smo
dan i grlili budnu noc,
dodirom leptira milovala
sam ti lice,tvoj mirisni vrat,
polako tonuo si u me,usnama
snenim ljubio mi trepavice,
i svo drugo bivanje iscezlo je

jutro je.

na stolu plam mirisne svijece,
vosak ljubavlju otopljen,
polako,lagano...jos sa nas tece

i sve drugo,nevazno je.


Gordana Grguric

Na dalekom sjeveru,13.sijecnja 2014.god.

- 19:18 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2014  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga