ostale su sjene.

17.07.2008., četvrtak

kad riječi postanu suvišne.

Nasloni glavu na moje rame,
želim ti objasniti..
Ne što je bol i patnja,
ni to kako tupo odzvanja udarac kamena
u tlo.Ponovo

Hoću da..
da ti očima opišem ljubav.
Uzaludnu.
Uzvišenu.Tužnu.
Beskrajnu,Ljubav.

Nasloni glavu,
Neka se tvoj mir ulije u moja lutanja.

..ne gledaj u Mene.
Nećeš vidjeti ništa.

Neću ti reći ni riječ,a
shvatit ćeš.

Nasloni glavu na
moje rame,želim ti odati tajnu.
koliko malo treba Da se na raskrsnici izabere
pogrešan put.


.nasloni glavu.



- 09:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #

01.07.2008., utorak

bezobzirno cinični i dvolični do krajnosti. ne dostižu nas emocije.

dakle,opet. Novi post.

Ogledalo.Neprijatelj zadnjih dana.Ne.. Zadnjih 15 godina.
Umorna sam,a naspavana.
Čudna i Odsutna. Poptuno.

Volim ubode komaraca. lud
Volim se kupati na plaži gdje nema nikoga,Sama.
Plivati brzo,nekad i prebrzo.
Volim noćno kupanje
Volim ljetnu kišu.One more rainy day.


Mrzim aute koji smrde na starost.
Mrzim sporost i dosadni TV program.

Volim astrologiju.
Volim biti tvrdoglava.. Da ..
Volim se smijati glasno i roktati ma da svima to smeta.
Volim gledai stare slike.

Ne volim nostalgiju.Ne ..

Volim pričati nepovezano i ne dovršavati rečenice.
Volim se dizati u podne uz smijeh djece ispod prozora.
Volim kad me zovu tami.
Volim svoj rođendan.Osjećam se posebno,iako je to dan i svih drugih žena na svijetu,a to ne volim.

Volim engleski i francuski.
Ne volim njemački. Ne.

Volim čitati (ponestaje mi knjiga,pa preporučite :)
Volim Lovca u žitu.Volim Holdena.

Volim rješavati križaljke u WC-ulud
Volim biti drukčija.

Volim ajs kofi u Posejdona.mmm

Ne volim MSN.
Volim Nepal.Ne,volim Tatu.Obožavam.
Volim Azru,Štulića.Možda previše.

Volim gledati kako Bart crta.Volim nju!

Volim Katju i njen retavi smijehsretan

Volim Tuin smijeh i topli pogled.

Volim Kikino zlo komentiranje :)


Volim Zjenine,Kairine i Ivanine postove FUL.
Volim se tu i tamo slikavatrolleyes

Volim pričati s Mariom na msn-u,jedan od zanimljivijih.
Volim Sašilov glas.
Volim Mihu jer je prebolesno slična meni.
Volim Miu jer se uvijek smije :)

Volim Jousipicu koja partija po Americi.
Volim Lukuu.

Voli Davinja.Volim ga zvat Davinjo,a ne Davinho :)
Volim Sebino smijanje debilno:)


Volim muziku,jako,jaako.
Volim Coelha.Alkemičara.
Volim Snove.

Ne volim latinski.Ne,mrzim ga!

Mrzim i..Njega. Al i to je osjećaj.

Volim starke i svoje torbe iz Nepala<3

Izgubljena sam od ovogo posta. i još umornija.
Ne da mi se na kupanje. Čeam Malkoma u sredini.
Njega volim.

Mrzim vagu.Mrzim nametanje autoritetaburninmad
Mrzim dječja preseravanja i nezrela ponašanja.
Mrzim preneozbiljne ljude

Volim svoj mobitel jer sam ušla s njim u more,i još uvijek radi.<3

Volim gledati stare filmove.
Volim Breakfast at Tiffany's.

Ne volim cigarete.Ne volim vidjeti ženske koje puše.
Volim ruže.Ne crvene.

Volim cvijeće.
Volim RedBull.
Volim MLIJEKO.puno mlijeka.
Volim medvjedića.

Ne da mi se dalje.Popit ću čašu hladnog mlijeka,upalit TV.. i. i.
Isključit se.
..do idućeg posta.Uživajte!

.i Da. Oki,sretan rođendan!

tami* Mliječna :)

- 16:13 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Svaki trenutak trazenja je trenutak nalazenja.



living reflection from a dream°°

tami*
"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."