Između ostalog i linkovi...

Tomek-Moj the bestichni frendich, malo je lud i svaki dan me pokushava ubiti al, jebga... to je ljubaffff yes lolchek

Moja sister-Iva the piva, hm da, cudna biljka

Ivanchica-moja the bestichna frendica

Barky-frend iz razreda

Mirjanica-ljubav iz razreda

Muchenje-probajte prezivjeti :))

Neven-no comment wink, kidding

Hrvoje-nema kaj, poseban chovac smijeh

Moja mala Karmica, moja ljubavnica.... psssst

JANjA-Moja psihijatrica.... cele dane me slusha :)

Moja Luca - Lucija

Fency kvartet

Zekoslav mrkva-Denis

Apostol jimmy

Igorrrr

Dadix

Karlo

VeV@

Emo Sarita.... ;-)

Tenchy

Tamno crni

Risek

Lukrecija

Declan-the singing kid ;-))

Enrique-official website

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (20)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm da.... opis.... strashno....na ovom blogu se moze nachi sve moguche i nemoguche heheheh
ah kakav opis, niko ga nema...
evo, moja osobna

ime:ana

prezime:hehehehe

dan kad je princeza rođena rofl:09.04.1992.

prastara:ako neko ne zna rachunati-15 thumbup

šklola:1. gimna vž (1.f), SGŠ vž smijeh

iz linkovlja izdvajam:

najbolja frendica:IVANAAAAA

najnajnajbolji frend i moja najvecha ljubav wink:beba na motoru wink

moja ljubav: hehehe... da ne bi zujo

hobi:hm... jednog dana kad se sjetim možda dopishem

horoskop:ovca (mislim...ovan)

pushenje: ma neee bang

alkohol: ko ja? ma kaj bi dead

brachno stanje: u nesretnom braku

djeca:13 ili 14 nisam sigurna

icq:415-149-105 (Papatango)

skype:ana_bananas (Beast in beauty) smijeh

msn:
lupus0904@hotmail.com

myspace:ana

glazba:slusham sve kaj mi se slusha osim narodnjaka madheadbangpuknucunamcorblablaeekno

je ovo dosta?:DAAAAAAAA

idem... uzivajte u zivotu iii.... kako je rekao poznati mislilac Tomek-"Budite dobri! "mah


utorak, 16.10.2007.

omg... what to say, what to do... cry

16.10. oko 6 sati i 30 minuta, dva kilometra od petlje u Novoj Gradiški, u sudaru VW Tuarega srebrne boje i kamiona, poginuo je poznati makedonski pjevač Toše Proeski.
i stotine slichnih chlanaka i svi govore o nekim sluchajnostima... kak je s njima trebal ichi njegov frend koji je uvijek u autu bil na suvozachkom sjedalu i da bi onda bil da se nisu predomislili.... o tome kak je vecher prije on izjavil da ide gore... o tome kak se zrachni jastuci nisu otvorili.... o tome kak je zapravo treal putovat s avionom al se bojal visina pa su ishli autom... o tome kak je bash on bil na tom suvozachkom sjedalu i ostalo... ima puno takvih sluchajnosti ali nazalost on nije prvi ni jedini kojemu se takvog nekaj dogodilo.- morala sam ovak pocheti... stvarno mi nie bilo svejedno kad sam to chula...
namcor mislim da se na to nema kaj rechi... naravno opet mora neko takav najebat, a oni koji cieli zivot rade sranja radili budu ih i dalje...
izjava jednog makedonca: "kazu da bog određuje 'ko che prije, a 'ko kasnije, ali kad sam chuo da je njega odabrao za "prije" pomislio sam jedino da je bog samo jedno arogantno biche."
...
stvarno je bil super dobar chovjechuljak i nikad nije mislil samo na sebe... evo opet jedan: "U trenucima najveće slave nikad nije zabravio male, obične ljude. Bio je skroman, samozatajan, tih... Pjevao je u humanitarne svrhe, siromašnoj djeci držao sate pjevanja i glazbe. Bio je uistinu zvijezda. Koja se, nažalost, prerano ugasila."


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
no oke..... ne bum sad tu pisala o tome da ne bi opet dobila komentar u stilu "tak mu treba đubre, da se nije sam ja bi ga" i takve... moje mishljenje za takve stvari se zna.... al stvarno nije ljudski takvo nekaj rechi pa da ga i ne znam kak neko mrzi...burninmad
dobro oke... oni koji su imali poshtovanja za njega ga nikad ne budu zaboravili, a oni koji nisu, ne trebaju ga se sjechati...
evo jedna pjesma... nisam mogla skuzit ko ju je napisal al mislim da je cetinski :

Ostavi svjetlo na putu kojim
želiš poći
Pomozi mi kad snivam,
sretan i nasmijan da mogu ti doći
Podigni ruke, u bijeli hram
uspravno kreni
I reci tiho svima da ostat
ćeš dijete među anđelima
A ja?
Neka mi Bog otvori oči,
neka mi nebo pojača sluh
Da čujem te i vidim
u svakom snu
A ti?
Neka ti Bog podari krila
Neka ti nebo podari spas
Da pjevaš, pjevaš svima
da zauvijek čuju tvoj glas
Ova te zemlja voli i čuva uspomene
na dane kad si bio tu,
a dragi ljudi nose te ko vječnu ranu
A ona?
Na jastuku leži. U nebo gleda,
sklapa ruke i suze skriva što
nisi s njom dok letiš s anđelima.



no i na ovo sam neletela sluchajno....mislite kaj hochete isto kak i ja mislim o tome kaj hochu... rolleyes
Valjda je Toši to bila sudbina,da pogine u 26 godini ,,ivota
Tose Proeski
Roden je 25. 01 25+ 1= 26

poginuo 16. 10 16 +10= 26

nesreca se desila tocno u 06:20 6 +20 =26

imao 26 godina (1981-2007)kada je poginuo

25.1.1981
25+1+1981=2007

U jednom intervijuu, njegov dobar prijatelj ga je, prije polaska na "put ka Bogu", pita gdje ides, on je rekao da ide gore, pod tim misleci na Hrvatsku, koja je na karti iznad Makedonije. Sta ga je navelo da tako kaze, nije poznato!

Zatim, u pjesmi "Boze, Brani Je Od Zla", u jednom dijelu refrena stihovi idu ovako:
"... Boze, brani je od zla,
Kad ne mogu ja..."
Zadnji album je dosta simblican, i po njemu kao da je znao kakva ga sudbina ceka.
U nezgodi bili su prisutni: prijatelj Georgije (32), menadzerica Ljiljana (49) I naravno Tose (26) – 3 + 2 + 4 + 9 + 2 + 6 = 26
Makedonski alfabet (broj slova u alfabetu) - T(23) O(19) S-ili SH, bez kvacice(31), E (7) - 2 + 3 + 1 + 9 + 3 + 1 + 7 = 26
U Jevrejskom jeziku (Gematria) broj 26 je Boziji broj!
Pjesma "Igra Bez Granica", koja nosi naziv zadnjeg albuma, izdata je 2007. godine, nalazi se na 6. mjestu na albumu i traje 5:51 minuta - 2 + 7 + 6 + 5 + 5 + 1 = 26


i josh jedna njegova pjesmica

sva djeca su izgubila iskrenog prijatelja....

za sad je dosta eek
ajde... pozz svima kiss






- show me some love (72) - trebash na pismeno? - # -

ponedjeljak, 08.10.2007.

I'm mad about you... I really am ;)... yes

helo pipl.... :D:D
po obicaju... dosadno pa pishem post.... hihihi
no oke
proshli put sam s vama podjelila samo onu divnu prichu i sad budem, ali prvo malo gluposti
evo u srijedu je gogi uspio dochi do vz-a... pa smo se "lagano" zabavljali on, luka, iva i ja....
i ako nas je neko videl.. heheh.... moja poruka je-nemojte se tolko zabavljati party
neak mi je bilo loshe posle.... i samo to imam namjeru izjaviti ostalo nije za javnost.... roflroflrofl
bila sam kod ljubavnice... opet i bilo je....odvratno perverzno roflrofl... bilo je... smeshno i fuckin' dobro...i bili su njezin bratich khm khm... mister suzavac.... i moj bebach sretan
i nadam se da je jasno da smo mi cijelu vecher chitali enciklopedije i bonton i nije bilo nikakvih gluposti.... jeah.. my ass zubozubo
e da... bebica... pazi si na maramu drugi put zubo i bez gluposti party
jucher me opche bilo strah pogledati kroz prozor posle jedan, a kamoli sluchajno pomisliti da idem van... ali dok mi je nekaj divno, brzo i veliko doletelo na dvorishte... uf... jooj.... nisam ni znala da mogu bit vani tak brzo.... e da... i poshto znam da mi chelavac chita ova sranja (kaj ne?)... tnx na onome jucher.. ali da ti velim.... vishe nikad nikad nikad deadnono
no dobro mozda josh jedno... 2,3 do 100 put zubo
e a dok sam doshla natrag... odluchila sam se da idem s ljubavnicom malo do shkolice i nadam se da ono kaj sam tam vidla vishe nikad ne bum vidla yes heheh
đizs
no
i kaj josh....
mislim da nish...
aaa daaaa.... a posle izleticha do najdraze nam bivshe shkolice, ljubavnica i ja smo otishle do vž-a ... mislim to je trealo videti... naravno ... grofici je bilo zima jer se odluchila da u pol 5 popodne izađe samo u majchici.... vrlo vrlo tankoj.... pa smo se onda ishle sloziti.. i dok nam je uspjelo dochekati da se moji spreme krenuli smo.. aaa koja uzbudljiva pricha naughty nut lol
treal je josh neko biti s nama al mi se chini da je bil PREPIJAN kaj ne?
heheh
svega je bilo.... plakanja rofl smijanja, prepucavanja, glupiranja, mislim.. nemoram nabrajati... oni koji nas poznaju znaju kakve smo kad si damo odushka bangzubosmijeh
no oke... sad je dosta... vishe neam snage za pisanje.... ostavljam vam... uzbudljivi nastavak priche iz proshlog posta, pjesmicu, lyricse i slichicu roflrofl


NAPOMENA: upozoravamo srchane bolesnike, djecu i sve metuzaleme da neki djelovi ove priche nisu primjereni, te da uznemiruju i uzbuđuju, seksualno i na sve ostale moguche nachine, jer je autor zabranio cenzure. Također upozoravamo da ovu prichu niposhto ne chitate prije spavanja jer bi noch mogli provesti chekajuchi da vam na prozor pokuca strashna zwer ili uz stravichne nochne more. Ovo upozorenje je dobronamjerno i molimo Vas da ga se drzite ukoliko spadate u neku od na pochetku navedenih grupa, jer ni sam autor ovog zapanjujuche strashnog djela nije nochima spavao nakon shto je ovu prichu iz svoje bolesno prljave mashte prenio na "papir". Ukoliko ste dobrog mentalnog stanja i ako ste shvatili ovu napomenu ali ste ipak odluchili ovo prochitati za posljedice ne odgovaramo.
Ova pricha se ne smije objavljivati nigdje niti se smije umnozavati na bilo koji nachin, a ako se takvo krshenje autorskih prava ipak dogodi i ako se pochinitelj tog kaznenog djela otkrije, bit che kazneno gonjen i kad ga se uhvati bit che bachen zweri da se poigra s njim. PREPORUKA: Ne zajebavajte se s tim jer je ova pricha povezana sa stvarnim događajima ali jedino shto se smije otkriti javnosti jest ovo: zwer postoji i vreba vas na svakom koraku. Trebate se bojati i drhtati svake sekunde jer nikad ne znate kad che napasti.....
SRETNO

*******************************

Nastavak....


Dolinom je šetala
ana mlada.
rosno međunožje dirala,
plakala od jada.


To je vidio dudek mlad čuvajući stado te sa brega zapjevao, dudek momče mlado,co to maš međ nogami..
Ana je tugovala za princem koji je nestao u dolini Vidovec prošlog ljeta ..

Kad je mladi dudek Darko prišao do ane upitao ju je: šta radiš ovdje bejbe?,,"$
Ana ga pogledala tužnim pogledom te upitala di je dolina sanjivog vidovca..

pastir je utihnuo pa odjednom odgovorio ,tu ne ide niko svi se zwjeri paze..
Pastir je imao ogroman pivski stomak,brkove, zute zube, dugu neurednu kosu koja mu je visila ispod kacketa, prljavu umazanu kosulju, koja je bila raskopcana sve do pocetka stomaka,te je tako otkopcana davala pogled na njegova dlakava opustena prsa, zamazani rukavi su bili zavrnuti do pola, a ispod njih su virile njegove prljave dlakave ruke.
Smrdio je na stalu i ovce,prvenstveno sto su mu gumene cizme bile zamazane ovčim izmetom.
Dudek je najednom izvadio JEBI GA TOMEK, TU MORA BITI CENZURA NEBREMO SPOMINJAT ORGANE NE?zubo,okrenuo anu prema sebi, zapovjedio joj da ga stavi u usta.
Ana se prepustila strastvenim igrama mladog pastira..
pola godine kasnije...

Ana se udala za dudeka
te su napokon došli u sanjivu dolinu...
kad su došli strava je počela..
Vidjelu su jednog farmera zvanog sexy...te ga upitali gdje se može naći neko mjesto da se odspava.
Sexy mu odgovori da nema nikakvog odmorišta u blizini ali zna jednu prečicu do Plitvice, ali mu preporuča da tamo ne ide po noći. Kada ga je Dudek pitao zašto, on mu odgovori da je taj put uklet.

Ali Ana je bila preumorna i rekla je starcu da će ipak ići tim putem. Rekli su da se ne boje duhova i da je putovajući Plitvicom sigurnije!
Kad su se našli na plitvici ...
Oko njih je bilo samo mračno, zastrašujuće drveće i čuli su se zastrašujući zvukovi iz šume.
Nakon nekog vremena Dudek je uočio s lijeve strane malu bijelu crkvicu. Ana je zaključila da su vjerojatno otključana vrata crkvice i da u crkvici mogu prespavati, a ujutro nastaviti s putovanjem. Došli su
do crkve, otvorili škripava vrata i ušli u crkvu.
Crkva je bila prazna.
Sat vremena poslije probudio ih je čudan zvuk iz prednjeg dijela crkve.
Dudek je našao svijeće, ali nije našao šibice da ih upali.
Duboko je udahnuo i krenuo u prednji dio crkve.Dok ga je ana čekala...
Kada se približavao u mraku je vidio da nešto polako gmiže.''Tko je to?'',
upitao je mladi pastir..Jedini odgovor koji je dobio, bilo je glasno, bolno stenjanje.
Sada se već bio jako prestrašio kada je vidio da mu se to približava..
Dudek je počeo bježati prema vratima i pokušao je ponovno upaliti svijeću, ali ponovno neuspješno.
Ana se sakrila u ispovjedaonicu te molila...
Dudek je otvorio vrata i trčao u svoju kočiju, mogao je čuti korake iza sebe. Brzo je odvezao konje i sjeo na vozačevo mjesto i prije nego je krenuo,nešto ga je
uhvatilo za rame te povuklo duboko u šumu...
Ana je čula strašne, bolne krikove duboko iz šume...
odjednom, začula je kako nešto diše groznim zvukom kraj vratiju.ana je izašla te ispred sebe u mraku vidjela samo crvene
krvave oči i strašne zube...
zwer je krenula prema njoj te ju ugrizla...ali ana na rubu snage izvadila je brnjicu svog psa i stavila ju zweri u međunožje
zwer je pobjegla ,a ana preživila...
Bilo je to jedne tmurne subote....
Ana je preminula prirodnom smrću sa 94g...

KRAJ


ajmeeee.... ljudi... ja sam ovo sad prochitala drugi put... i vishe ne bum jer me strah :D:D:D:D:D


DRAGI TOMEK.... sad chu ja josh jedno pismo tebi napisati: u tvoju prichu je ubachena samo jedna cenzura jer se spominjao jedan dio mushkog tijela koji.... previshe napaljuje zubozubo heheheh
evo... samo jedna je.... i neizmjerno sam ti zahvalna na ovoj prichi... aj bok hehheheheh



ljudi, ova pricha... jooj... ne znam kaj bi rekla... moj bebach je opet imal prljave ideje pa ono.... sad idem... pazite se zweri..... gadna je... probala sam hehehe....
uzivajte poz i pusa svima.....fino

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


A stones's throw from Jerusalem
I walked a lonely mile in the moonlight
And though a million stars were shining
My heart was lost on a distant planet
That whirls around the April moon
Whirling in an arc of sadness
I'm lost without you I'm lost without you
Though all the kingdoms turn to sand
And fall into the sea
I'm mad about you I'm mad about you

And from the dark secluded valleys
I heard the ancient songs of sadness
But every step I thought of you
Every footstep only you
And every star a grain of sand
The leavings of a dried up ocean
Tell me, how much longer? How much longer?

They say a city in the desert lies
The vanity of an ancient king
But the city lies in broken pieces
Where the wind howls and the vultures sing
These are the works of man
This is the sun of our ambition
It would make a prison of my life
If you become another's wife
With every prison blown to dust
My enemies walk free
I'm mad about you I'm mad about you

And I have never in my life
Felt more alone than I do now
Although I claim dominion over all I see
It means nothing to me
There are no victories
In all our histories, without love

A stone's throw from Jerusalem
A walked a lonely mile in the moonlight
And though a million stars were shining
My heart was lost on a distant planet
That whirls around the April moon
Whirling in an arc of sadness
I'm lost without you I'm lost without you
And though you hold the keys to ruin
Of everything I see
With every prison blown to dust,
My enemies walk free
Though all the kingdoms turn to sand
And fall into the sea
I'm mad about you I'm mad about you




thumbupwavekiss

pozz mojoj ljubavi velikoj, sad vi mislite ko je to naughty



- show me some love (115) - trebash na pismeno? - # -

utorak, 02.10.2007.

ne znam ja kaj je to "naslov"... zuborofl... evo može ovaj....I'll be there for you through it all, even if saving you sends me to heaven cerek...

zubodakle.... meni je po obichaju dosadno pa troshim vrijeme svojim najboljim i najperverznijim ljubavnikom....ne smem rechi ime da ga ne ugrozimo..... ali... poznat je pod umjetnichkim imenom ZWER rofl
on vam je ono.... heheh... biljka.... ali... zakon biljka... trea mu malo sunca i malo pive tu i tam... i chisto dobro se drzi, raste svaki dan sve vishe i vishe pa zato mora imati brnjicu.... ja sam mu kupila jednu ali nije bila dosta chvrsta i nismo mu mogli nabavit tak chvrstu pa smo dali napraviti po njegovim mjerama naughtyzuborofl
e da ... sad da vam odma velim.. opet bu sranja u subotu... heheheh
idem do ivanchice i kralj perverzija bude naravno s nama (to vam je ista ta zwerina hihi)
ne vjerujem da bumo to preziveli ali... dat chemo sve od sebe.... mislim... sigurno bu sve oke ako on opet dojde na vreme kak je proshli put doshel.. kej ne?... nda... ali... bit che silovan na sve moguche nachine ako zakasni fino, nije da bi to njemu smetalo.. :D:D:D
da vam dokazem da uchim od najboljih ... stavit chu vam ovdje jednu divnu prichu... koja je napisana prije nekoliko chasaka a potpisao ju je..... poznati pisac-zwer


papatango (21:35):
ajde piši ti meni nekaj lepo za to vreme dok ja tam gluposti pišem
zwer (21:35):
jednom davno
bio princ
i
mlada
veterinarova
kći
papatango (21:36):
i onda?
zwer (21:36):
princ
je
jahao konja
i volio
ga
jednom
konj se
razbolio
dođe
princ
s konjem
zwer (21:37):
k veterinaru saboliću
na pregled
dok je čekao
s prozora stare kuće
gledala ga je
mlada i puna ljubavi i želja za nečim strastvenim
mlada
gđa Ana
kad ju je
princ
zwer (21:38):
primjetio
nije skidao pogled s nje
pozvao ju je bliže
a onda se zacrveljela
nježno joj je šaptao
CENZURA
ani nije
trebalo
2 puta
reći
zwer (21:39):
otišli oni u
CENZURA
ana je zaspala s princem
zwer (21:40):
on se probudio te odjahao sa svojim ponovo zdravim konjem
koji je
prošo
operaciju
CENZURA
kad se
ana
probudila
gledala je
zwer (21:41):
i nije
ga nigdje
vidla
princ joj je uzeo gaćice
nesretna ana
plakala je
cjeli dan
te
zwer (21:42):
nije
prestala
razmišljati
o njemu
princ
i njegov
konj
su zaklani
od čudnovate
zweri iz doline
vidovec
zwer (21:43):
kad je to ana
saznala
otišla je do staje
zajahala svoju kobilu Ivu
te otišla u suton
ko zna možda je još ana
živa
zwer (21:44):
Kraj


dakle... to je ZWER.... mislim.. neam ja vishe nish za napisati... samo sam imala potrebu da ovu divotu podjelim s vama heheheh

pomolite se za nas jer che subota biti borba za zivot.... a i nedjelja... za neke.....

napomena: ova pricha se ne smije umnozavati niti se njeni dijelovi ili ,nedaj boze, cijela ne smiju objavljivati na nekim drugim stranicama jer chete imati problema s cudnovatom zweri...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


hehehe
ljudi budite dobri zubo
to je isto njegova poznata izreka

aj bok...
mama treba komp heheheheheh
kiss i mah svima
eh da
lyricsi i pjesmica
mwa
posebni pozz mojem suradniku... zwer hvala ti na svemu heheheheh

When I see your smile
Tears run down my face I can't replace
And now that I'm stronger I've figured out
How this world turns cold and breaks through my soul
And I know I'll find deep inside me I can be the one

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

It's ok. It's ok. It's ok.
Seasons are changing
And waves are crashing
And stars are falling all for us
Days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

Cuz you're my, you're my, my true love, my whole heart
Please don't throw that away
Cuz I'm here for you
Please don't walk away,
Please tell me you'll stay, stay

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be ok
Though my skies are turning gray

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven




mwa



- show me some love (116) - trebash na pismeno? - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.