WGP-

utorak, 02.05.2006.

Dragi moji i drage moje!!!!!

Javljam se ponovo iz škole. Najavljujem vam svoj odlazak s bloga tako da ga prepuštam Tomu. smijehPuno uspjeha svima vama do moga skorog povratka. Puno pozdrava NMH, Lordu Lupigi (zbog kojega sam izgubio najviše živaca), Svima na našem popisu linkova i ostalima koje nisam spomenuo!!!!! Lijep pozdrav od Nicka.wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewaveCya, Nick!!!thumbup

- 12:39 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.05.2006.

Alllloo

Ej ljudovi šta ima kod vas.Ak nema niš novog onda mi molim vas pomozite.Na moj novi blog pokušavam stavit pozadinu(onu koju sam prije imao) pa nek mi neko kaže kak se to stavlja.
P.S.:Kako vam se sviđa pjesma od Whitney?
See you!!
Tom

- 15:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #