WGP-

utorak, 25.04.2006.

OBAVJEST!PROČITAJ OVAJ POST!!

Evo samo da vam kažem,meni je dosta ovih sranja sa školom i sa ovim blogovima.Želio sam napravit još jedan ali ni taj nije uspio i logično je da se ovakva sranja mogu dogoditi samo meni.Zato vam svečano objavljujem da se mičem i s ovog,mog, i bilo kog drugog bloga!!!!!
Nick,oprosti ali živci su mi popucali.
Ne mogu ovdje ostat više ni sekunde.
Nata hvala na pomoći,Viki bila si super frendica,
c.mišica drago mi je što si se vratila a žao mi je šta te više neću
vidjeti(na blogu).I svima ostalima jedan velik pozdrav i hvala
što ste nas komentirali!!!!!!!
Ovdje me više nečete vidjeti a ni na kojem drugom blogu!!!!
Nadam se da se ovakva sranja neče dogoditi i vama!!
ZBOGOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
See you!!-ne bi reko.
Vaš bivš bloger Tom.
zaliven

- 18:38 - Komentari (10) - Isprintaj - #