WGP-

utorak, 11.04.2006.

Life must go on

Ajme meni šta je danas bilo u školi.
Bio sam bolestan tjedan dana a onda
me profka iz Hr. želila pitat književcnost,
al sam je nekako smuljao da me pita samo
neku pjesmicu.Fijuzijev!!!!!! Al bilo kako bilo
nakraju me pitala tu pjesmicu i dobio sam 4!!!!!!!
Buuuuu,buuuu,šmrc,šmrc.....Najviše mi je žao što sam
dobio tu ocjenu jer sam ponovio jedan stih 2 puta.
Otkad je to greška?????????But life must go on....
Ajde niste valjda povjerovali u ovu priču?????
Da, dobio sam 4 ali ne plačem tolko za tom
četvorkom.Pa nisam valjda tolki štreber????
Više plačem za nepravdom.Aj odoh ja sad do NMH
da me Hana utješi.
P.S.:Hana si vidjela ovu drugu sliku koju sam stavio
za Uskrs?????
Na koga te podsjeća???????
He,he...
Aj vidimo se sutra u školi.
See youwavewavemahmahwavemah!!
Tom

- 16:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #