WGP+

četvrtak, 30.03.2006.

Ej, ljudi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo i mene!!!!cool Sorry ljudi što nisam stigao pisat ali imam toliko obaveza da ću poludit. Kako naša slučajna prolaznica???? Nismo je vidjeli duže vrijeme a niti čuli.mad Evo koristim priliku da vam se javim jer popone i navečer neću pisati a niti sutra jer ću danas uređivati blog a sutra idem na put pa tako..... Molim vas ostavite kometare da me ne dočeka sve pusto...... Tome ti daj samo malo piši na našem blogu!!!!!! Cya, ljudi cya..... Nick wave

Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts

- 07:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 28.03.2006.

Ovo je malo previše!!!!!

Ovo je stvarno malo previše. Prvo saznam da su neke tamo zaljubljene u nas, onda je slučajna prolaznica muško pa sad se i Tom ljuti.... Jako loše, jako loše.... I mislim da se Tom malo previše nervira oko svega toga.... Htio je da slučajni prolaznik ostane samo zato jer smo se baš počeli zabavljat.... Ma nemoj!!!! A tko je mene što pitao, kao da je blog samo tvoj!!!!!! Govorio sam ti ispočetka da to neće dobro završit ( nije da imam nešto protiv slučajnog prolaznika). A da ne bi rekao slučajni prolaznik da smo mi pretjerali to nam je HANA rekla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kome bi radije vjrovao nekom strancu ili Hani???? Inače nekom strancu ali ovo su specialne okolnosti... Cya, ljudi... Nickwave To be continued....cool

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 14:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.03.2006.

Natali, Natali....

Evo neću ni ja tebe više spominjat nego još samo na ovom postu. headbang Što sam te ja iživcirao????? Ajde reci mi!!!!!!!!!! Kladim se da sada izgledaš ovako: headbang. Ja ne znam što sam ti napravio a Tom te više živcira pa njemu ništa ne kažeš. Jako loše, jako loše.... Molim te slušaj ovo. Kaže Tom meni danas zamisli kada bi Copićka išla u penziju i došla neka nova mlada..... To bi sigurno bila njezina kćer!!!!!!! Pa bi opet imali ; Ma šta sad ti, ma šta sad ti ili Svak sam, svak sam.... Ljudi sada moram ići.... Ostatak priče pogledajte na http://wgp9.blog.hr/
Nick!!!!!!!!!!!!!

- 20:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 26.03.2006.

OK, OK...

U redu slažem se da slučana prolaznica ostane. Mislim da je to OK osim svog prvobitnog vrijeđanja ja mislim da je OK!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mislim da je vrijeme za proširenja ***-a pa ću pitati Toma!!!!!!!!!!!! Sve ćete čut i vidjet. Slučajna prolaznice slobodno na naše blogove dovedi još koje svoje prijatelje!!!!!!!!!!!! Nećemo imati ništa protiv..... Što da vam još napišem??? A, da!!!!!!!!!!!! Natali makni se sa naših blogova jer si postala nepotrebno dosadna. Fuck off!!!!!!!!!!!!!! Cya, Nick!!!!!!!!

myspace layout

myspace layout

- 18:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 25.03.2006.

Što smo ti mi napravili???????

Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili???????Što smo ti mi napravili??????? A, slučajni prolazniče???? Ja stvarno ne znam kako se ti možeš miješati u sve i svašta?????? I još nam prijetiš!!!!!! Koga se ti igraš, Boga????? Pazi što radiš jer sama sebi oko vrata uže stišćeš!!!!!! Nick!!!!!!

P.S. Nemoj više dolaziti na naše blogove!!!!!!!!!!!!!!! bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang

- 14:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 24.03.2006.

Kako sada to???

Rekao sam da slučajni prolaznik neće donijeti ništa dobroga.... Samo nema svoj život i zato visi po našim blogovima.... Rekla bi Maja; Brižni judi. A što ćemo??? Nismo svi isti!!!!! No, ona mi je stvarno već malo puno dosadila. Ništa pametnoga da napiše ( bez uvrede). Napokon danas nema škole.... I bolje je tako... Danas sam u Rijeci vidio Karamarko.... Samo je ona falila... A čudno da Natali više ne ostavlja komentare...

Cya, Nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 15:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tko li je to????

Tko li je taj slučajni prolaznik??? Ja ne bih rekao da si ti žensko već DVOSPOLAC budući da se potpisuješ slučajni prolaznik a kažeš da si žensko. Ako si faca otkrij svoje ime... No, naravno da se kukavice poput tebe ne otkrivaju pa očigledno ništa od toga. Natali molim te da više ne dolaziš i ne ostavljaš komentare na niti jedan od naša dva bloga jer je očito da si divljakuša kakve nema!!!!! Stoga više ne dolazi. I ti Tome bi mogao malo ostavljati komentare budući da znam da pregledaš oba bloga.... Natali opet kažem ti ne dolazi a ako mi imaš što reći onda mi reci u lice..... Jer je očito da te brižnu nitko nije imao naučiti ponašanju..... Nick
To be contined............

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 08:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.03.2006.

E taj slučajni prolaznik....

Znam ja tko je taj slučajni prolaznik.... Ema ili Hana ili pak Natali... E pa vi ste jadni a ja to ne pišem jer sam ljubomoram nego da iživciram Hanu.... Jer stvarno počinjem misliti da je Tom zaljubljen u nju. Nisam to napisao da bih vas iživcirao nego je to istina. Ako mi ne vjerujete pitajte Ivonu ili Saradnu!!!!! Kao što je Tom rekao neka taj slučajni prolaznik slučajno ide na neki drugi blog jer ga je ovdje već dosta.... The continued???? No!!!! Or probably yes?????

- 20:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 22.03.2006.

Sada nam je krasno.....

Baš nam je krasno... Sutra na SRO - u će biti optuživanja koliko hoćeš, a ako budemo imali sreće možda bude preživjelih. Naglašavam: AKO BUDEMO IMALI SREĆE. Sutra će se čuti samo: JAKO LOŠE, JAKO LOŠE, MA ŠTA SAD TI..... Stvarno vam vraga nije dao mira pa ste ih morali zafrkavat i sad ćete završiti..... Cya, ljudi cya.... Nick
MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 16:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bezimeni post.....

Hajl judi kako ste???? Primjetio sam da je Tom u zadnje vrijeme jako živčan. Ne znam zašto. Možda ga je njegova sestra ponono iživcirala.... Koga ona ne bi iživcirala???? Svakog tko nije Natali ili Hana..... Uglavnom dok drže svoj blog pustim mi na svojima pišemo sve više i više postova i razvijamo ih dok one stave tako kričav dizajn da se ni komentari ne vide..... Cya, ljudi cya..... Nick

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 07:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 21.03.2006.

Što da više kažem????

što da više kažem??? NMH je stvarno pretjerao i to je to. Prevršile su svaku mjeru. Samo da bi pljuvale po drugima i z****** ih. Jako loše, jako loše.... Tome ništa ne pišem i to me ljuti. Polako gubim strpljenje i tako.... Cya, ljudi cya.... Nick!!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 20:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kako ste *****!!!!!!!

Taj NMH stvarno malo pretjeruje. Ne dolazite više na naše blogove ako ćete pisat gluposti.... No, pripremamo mi i osvetu...... Sada neću više ništa pisat ajde cya, cya... Nick

P.S. HANA + NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO
HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKOV HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO HANA+NIKO
Mislim da će biti dosta Nick....


- 07:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.03.2006.

Danas nije bio dobar dan!!!!!!!

Danas stvarno nije bio dobar dan!!!!!! Rekla bi moja raska jako loše, jako loše.... Stvarno jako loše.... Ne znam što da vam napišem osim da moram pisat na drugi blog... Joj onaj NMH.... Stvarno nemaju baš tri čiste no baš me briga neka misle što hoće....

Cya, Nick! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

myspace layout

myspace layout

- 19:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.03.2006.

Ma šta sad ti???

E tako vam je to ljudi moji.... Optuže vas da ste nešto učinoli a niste.... Život nije fer.... Što će te???? Ako NMH nije u stanju pisati blog možda bi ga trebale obrisati ili prepustiti ga nekom drugom.... No, one to ne bi nikada učinile... I tak vam je to..... Sutra škola..... kako je to tužno... a još tužnije kada sutra čujem ocijenu iz matke... Cya, ljudi cya... Nick

blog layouts

blog layouts

- 18:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dosadni post............

Joj tako je dosadno da je to strašno. Ne znam što da vam napišem... Žao mi je što Ivona i Edo ne rade više na svojim blogovima... Svaki put bi se našao komentar... E, da!!!!!!!!! Dajte tko god posjeti log neka ostavi komentar... Ne znam što da više napišem... Cya, Nick!!!!!!

blog layouts

blog layouts

- 13:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 18.03.2006.

Dobro jutro i dobar dan svima!!!!!!!

Dobro jutro svima iako je već podne. Kako ste???????? Ja sam pomalo tužan jer mi se baka danas vraća u Njemačku ali što se može?????? Još uvijek se nisam čuo s Tomom pa se nadam da je što napisao na našem blogu. Ne znam što da vam više napišem!!!!!!! A, da!!!!!! Popodne idem na igralište pa bi to trebalo biti jedino dobro danas. Sada cya, cya!!!!!!! Nick

blog layouts

blog layouts

- 12:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 17.03.2006.

No.no.....

Evo mene opet!!!!! Sada se osjećam malo bolje no dobro. Što da sad apišem? NMH je napokon živnuo. No, da ne bi bilo samo o vama.... kako je moj blog????? Idem sada pogledati. Laku noć svim blogericama i blogerima i ugodan vikend. Ali nemojte misliti da ću otići. Laku noć.... Nick


MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 20:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Nije dobro, nije!!!!!!!!

Joj, joj i opet joj. Ne znam što da vam napišem nego da se osjećam užasno. Kao da sam ratni zločinac. Hm,hm... Što ti kažeš Tome??? A što bi ti rekao ta nisu tebe optužili. I tako... Nakon svega sve mi se ovako vraća. Život stvarno nije fer. I što da radim?????? Najblolje ništa. Kažu da vrijeme liječi rane. Da moš mislit. Sada cya, cya... Nick

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 15:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.03.2006.

Sorry, sorry...

Ljudi oprostite što jučer nisam pisao, no bio sam zauzet. Joj ta škola.... Svaki dan postaje sve dosadnije, a na engleskom da ne govorim.... A sada je na redu NMH koji govore da ih u svakom drugom postu spomenem a to nije istina što se vidi iz ovo posta. No, pa što onda. Mogle biste i vi o nama napisati koju lijepu riječ, ali ja o tome mogu samo sanjati. Uglavnom sada idem na drugi blog koji svakako posjetite. Adresa: http://wgp7.blog.hr/ Cya, Nick!!!!!!!!!1


st patrick's

st patrick's


st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


- 16:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 14.03.2006.

Laku noć Hrvatska........

Ha, ha gledate li NMK??? Baš su super. Joj danas sam bio na natjecanju iz vjeronauka i tako... NMh još uvijek drži svoj blog pust... No, što ću im ja.... Stalno se hvale a onda ništa. Ali obećao sam da ih neću više zafkavat. Ajde sada laku noć!!!!!!!!!!!! Nick!!!!!!

st patrick's day 2006

st patrick's day 2006

- 20:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

saint patrick's day

saint patrick's day

- 07:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

.................

Evo me ljudi. Joj... Ljut sam jer moram oba bloga ponovo raditi i to me nervira. NMH ako ovo čita (a znam da čita) se smiju. Sigurno im je lijepo.... dok njihov blog propada... No, vratimo se veselijim temama. Nakon tjedan dana ne pisanja oba bloga su napravljena ponovo.... očekujemo vas!!!!!!!!! Cya, Nick!!!!!!!!

- 07:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.03.2006.

Evo nas opet!!!!!!!

Ej ljudi evo me opet. Nakon dužeg vremena ne pisanja zbog Bloga koji je mijenjao bazu podataka morao sam sav blog isponova raditi kao i Http://wgp7.blog.hr/ kojega preporučujem da posjetite. Cya!!!!!!!!!! Nick
saint patrick's day

saint patrick's day


- 19:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>