West Side

07.06.2005., utorak

SHORTY - Mali veliki storyteller

Prije uvoda, veliki namig i komplimenti za super zabavan album.
Teško je poslije Ede i TBF-a bilo izmisliti se u istom glazbenom žanru i ne ponavljati već prođenu spiku, također i zaobilaziti sve zamke i sheme u koje zagrebačka „streetwise“ hip hop škola redovno upada želeći ostaviti dojam pravovjernih momaka i opakih bjelčuga koji svima redaju sve što ih stiže po spisku a ne kraju ostave brljavih riječi nisku.

* Intro part. Kada, zašto i kako je Dalibor Bartulović postao Shorty?

SHORTY: Počeo sam repati 98-99g. Jer je hip hop imao veliki utjecaj na mene.

* Koje su bili glavni glazbeni utjecaji i zbog kojih izvođača prisvajaš recitiranje kao stil u kojem ćeš se najbolje kreativno odraziti? Što te određuje kao golobradog mulca? Ol school? De La Soul? A Tribe? P.E.? Ili je Eminem generacija imala većeg utjecaja?

SHORTY: Nisam osoba kojoj je jedan reper ili neka grupa bila uzor nego sam slušao sve i svašta a za sebe mogu reći da mi više paše New School.

* Plusevi i minusevi domaće hip hop glazbene scene. Kako se snalaziš u okruženju?

SHORTY: Meni je najbitnije da je naša hip hop scena procvijetala i da ide uzlaznom putanjom jer fanovi mogu slušati što im paše. Godinama sam bio u undergroundu i danas mi je drago što sam napravio to što mi je bila želja i u tom uživam.

* Tvoja ideja Shortyjeve uloge i trajanja na domaćoj glazbenoj sceni?

SHORTY: Meni je bitno da radim hip hop kakav se meni sviđa a ljudi će sami odlučiti dali će me slušati.

* Koja ti je najbliža slika:
a) 2010.g. Trg Republike – 50 milja njih viče: „Go Shorty, go Shorty – it`s your birthday…“
b) iste godine te 50 Cent moli za kratki featuring na njegovom povratničkom albumu
c) iste godine sa Septicom odrađuješ refresh koncert u Vinkovcima i tuguješ zato jer te napucala Diyala s kojom si baš kanio zavjetovati vječnu ljubav i romansu u Sri Lanki
d) razno


* Nekoliko riječi o nastanku albuma višeg od 1, 68. Kao da pišeš kratki opis knjige „Knjiga postanka – Geneza“ by Shorty. Onako kako bi pomogao klincima koje će nastavnici pitati da prepričaju baš tu knjigu iz lektire, a oni je neće pročitati cijelu, pa se hvataju za tvoje natuknice kao slamke spasa.

SHORTY: Album je u suštini prožet ironičnim i crnim humorom gdje u principu ismijavam prvo sebe a onda situaciju u kojoj živimo. Naravno, ima tu i nekih ozbiljnijih tema, u biti pokušao sam da mi svaka stvar bude drugačije od predhodne i spojio sam 2 totalna drukčija glazbena žanra-hip hop i tamburicu i jako sam zadovoljan.


* Jesi li zadovoljan s prvim reakcijama na album? Kritika? Publika? Kolege?
Možeš ih spomenuti po redu…

SHORTY: Da. Već sam rekao da sam zadovoljan i kritikama i prodajom, al od svega mi je najbitnije da sam napravio onakav album kakav sam ja htio i ničim nisam bio uvjetovan, nego sam imao odriješene ruke da napravim to što mi je palo na pamet.


* Zeka?

SHORTY: Mogu reći da nas je ta pjesma sve zatekla svojim uspjehom. Nadao sam se da će se dobro zavrtiti,ali iskreno, nitko nije očekivao toliki uspjeh, pa ni ja.


* Izdvojiš još poneku pjesmu na albumu koja ti je osobito draga i zašto?

SHORTY: Sve pjesme na albumu radio sam kao da će biti singl i bilo je jako teško izbaciti desetak stvari sa albuma, ali iskreno najdraža mi je „Dođi u Vinkovce“, jer je ta pjesma totalno drukčija od ostalih, jer sam je najduže radio, jer smo spojili 2 vrste glazbe i jer sam Slavonac.


* Gosti na albumu. O svakom ponešto…kako i zašto baš oni?

SHORTY: Drago mi je da sam surađivao sa svima njima, a zašto baš oni iz jednostavnog razloga što sam mislio da bi se baš svatko od njih odlično uklopio na tu i tu stvar. Razumiješ?


* Prvo ti dolaze beatovi pa tek onda rime ili obratno? Koliko uopće učestvuješ u kreiranju beatova a koliko dobivaš gotovo serviranu robu na koju onda lijepiš tekstovne role?

SHORTY: Ja sam tekstopisac i prije svega reper. Osjećam glazbu, ali je ne radim, jer ima puno ljudi koji to rade bolje od mene. Kad mi neki beat zapne za uho znam da je to to i onda se riječi počinju nizati na papiru.


* Odlično zvuče samplovi i poigravanje s aranžmanima, koji ti je najdraži producent u zemlji?

SHORTY: Ima ih dosta, a pri tome mislim i na one koji nisu poznati nego su u undergroundu.


* Koje bi ljude s domaće scene volio za glavne konkurente sljedećih par godina? Na koga bi od hip hop ekipe ukazao kao potencijalne nastavljače scene?

SHORTY: Volim konkurenciju,jer me to naprosto tjera na još kvalitetniji rad,a to je odlično za hip hop. Tu su Connect, Brka i Aky iz Vinkovaca, Tricky Stil, Kanđija i Les iz Osijeka, Dante iz Iloka, Saba iz Vukovara...

* Kako su te prihvatile starije kolege i ljudi koji su već osjetili svjetla reflektora na svojim facama…savjetuju li mudre savjete, zamjeraju uspjeh možda, bodre te, tapšaju, nude se TV voditeljice za provode s druge strane noći…nadodaj nešto…

SHORTY: A ima svega, šta da ti pričam što već ne znaš? Ali jedno je sigurno, a to je da me malo toga može impresionirati - Dobro, sad, možda da Cibalia uđe u 1.ligu i osvoji prvenstvo...


* Vizija trajanja i daljnjeg rada na sceni?

SHORTY: Pripremam drugi album, a dokle god me hip hop bude ispunjavao i dokle god bude ono što volim raditi dotle ću se njime baviti.


* Promotivni planovi u vezi debi albuma te mogućnost turneje po RH? Hoće li je biti i ako će ideš li s DJ-om, matricom, živim bendom…

SHORTY: Koncertna promocija albuma je u Aquariusu 4. veljače, a što se tiče turneje mogu reći da ljudi dosta zovu. Zasad idem s DJ-om, još jednim MC-jem i matricama, a planiram raditi i s bendom u bliskoj budućnosti. Septicom možda.


- 17:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog je posvećen rapu i svemu o njemu...

WestCoast 4 Life Counter

Counters