West Side

09.06.2005., četvrtak

50 Cent: "uništio sam ja rula"

Hip-hop zvijezda 50 Cent objavio je da je karijera Ja Rulea gotova. Sve zasluge i odgovornost za njegovo izbacivanje iz posla kontroverzni je reper ponosno preuzeo na sebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Hip-hoper pravog imena Curtis Jackson izjavio je u vrijeme kada je njegov sukob s Ruleom bio na vrhuncu da "ima vremena i snage uništiti ono što je preostalo od njegove karijere", a sada tvrdi da je uspio u svojem destruktivnom naumu.

50 Cent smatra da publika više voli njega od Ja Rulea, najpoznatijeg po suradnjama s Ashanti i J. Lo, jer je njegov stil dosljedan.

"Njegova je karijera gotova. Više nitko ne sluša njegovu glazbu. Izbacio sam ga iz posla. Dosljednost je ono što ljudi žele. Bio sam toliko dosljedan da su izabrali mene", pohvalio se 50 Cent.

Podsjećamo, rat reperskih klanova - Eminemova, u kojem je 50 Cent i diskografske kuće Murder Inc, u kojem je Ja Rule - traje već godinama. Osim uobičajenog prepucavanja preko pjesama, nisu izostali ni stvarni fizički obračuni, kao ni pokušaji atentata.

Nadajmo se da će ovaj put ostati na riječima.

- 06:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog je posvećen rapu i svemu o njemu...

WestCoast 4 Life Counter

Counters