West Side

24.05.2005., utorak

The Game - nova senzacija na američkoj rap sceni

'Dre found me in a slum, sellin' that stuff with one hand on my gun...' Nije baš poetično, ali je blizu istini.

Za razliku od brojnih NBA zvijezda, The Game nije imao izbora haklati ili repati. Nakon što je s koledža izbačen zbog dilanja, i dobio pet metaka u tijelo, morao se okrenuti glazbi.S visinom od metar i 95, Jayceon Taylor alias The Game iz Comptona u Kaliforniji bio je predodređen za košarkašku karijeru i čak je dobio košarkašku stipendiju za University of Washington, koju je smatrao prvom stepenicom za NBA karijeru. No, tome je došao kraj kad su ga izbacili zbog dilanja - školarina je bila mala, pa ju je po navici dopunjavao nabavljanjem droge kolegama s faksa. A onda je još i dobio pet metaka u dilerskom obračunu. "Dok nisam bio upucan i pao u komu, cijeli život vrtio mi se oko dilanja droge, jer to je ono čime se ljudi bave u kvatru u kojem sam," kaže The Game. "Ništa ti kao nekoliko metaka ne da do znanja da si moraš mijenjati život. Kad sam izašao iz bolnice, dao sam burazu da mi kupi sve albume stare škole - Drea, Snoopa, NWA, Cubea. Onda sam samo počeo zapisivati svoje stihove i - eto, to je još jedan kliše - svojim novcem od droge platio snimanje u studiju."
tako je stvar došla do Dr. Drea i njegovog pokroviteljstva, te hitova poput "How We Do" i dueta s Mary J. Blige ("Don't Worry") na albumu "The Documentary" koji je koproducirao još jedan izbušeni Dreov pulen, 50 Cent. A kako "Igra" reagira na taj uspjeh? "Nikad mi nije palo na pamet repati, zbilja. Mislim, samo sam se zafrkavao po kvartu, a onda su najednom došli pozivi da se Dre želi sresti sa mnom." A košarka, žali li za njom? "Ma dajte, nemojte ni pitati. LeBron James, Shaq - biti na parketu s njima? Za to bih sve dao. Nije da ne volim ono što sad radim i da ne cijenim šansu koju sam dobio, ali to mi je najveća žalost u životu, što sam uprskao svoju stipendiju. Ali, što je tu je, nema se smisla osvrtati."

- 23:33 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog je posvećen rapu i svemu o njemu...

WestCoast 4 Life Counter

Counters