<body> ××neEver bEest friEends×× - *I love walking in the rain because no one knows I'm crying....* - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*design: Lucija ^^

Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

****wHO Am I??????***

~Zowen se wendy....
zowu me tako=)...
~ZiWiN u SpLitU
NA trSTeNiKu
~imaN 13 god
7 razZz
~vOliM Se PuNO sMijaTi....
~uVik sAn dOsAdNa hahaha
~LijEna....ajme meni uzasno
~znaTizeljna
~i waljda dobra frendica....



A sAD NesTo ViSE o mEnI...
LoVe:
mY obiteljmOju EkIpU
decke ali i posebno jednog...
cwikeEe za sunce
zwjEezdice
liZze
sLussat mjUzu
iZzlaZit
iNternnet(msn,blogove,)
mOobItell
litOo,
mOore,praZznike


HaTe:
sKoluU
uMisLjene....
UliZiceE i slicno
fizika....aA
uČit...uff
to e to....


****************
My cRaZy wOrLd
Of FriEndS::


a iman dosta frendica
ali najbolje su miV@ne,Lally,Dox,Ely,Hele,Tina,
Dea,Lara


Pa.... ne da mi se nista o njima pisat
a sta cu vam rec sve su one super zato mi
i jesu best eto.........sve ih pozzzam


×PjeSmiCe×

()=listen.Can you hear the silence.?=()

Feel the rain on your skin no one else can feel
it foryou no one else can speak the words on
your lips.Live your life with arms wide open,
today is where your book begins...


->(nađi vremena za igru to je tajna vječne mladosti
...nađi vremena za prijateljstvo to je put za sreču...))


**UzAlId Se SrCe NaDa
kaaD NaM nIjE iSta
zeLja Ja U tEBI vIdIM
ljUBav TI u MEnI PrIJaTELja**


**iF AnyoBoDy KnoW
WhAt MeAns wOrD LOve
dON't Ask Him aSK mE**



YoU LEAvE mE AlonE wHen
I nEeD you..Where ArE
YOU?I kNoW you
ARE wIth SoMEoNE
oThER gIrl..


Sick of crying**
Tired of trying,
yeah i'm smiling,
but inside i'm dying


Hurting is part of love,
and it shows that you
can love...


Everthing has its buautey
juzt not everyone can see it



Seka Aleksic - Asp...

Linkovi


subota, 19.01.2008.
××neEver bEest friEends××

OoO ewo me....mAalo san nawratilaA,a sta cu wan rec...
jucer kad san isla doma negdi od wanka posvadala san se
s svojom naj frendicom ali bas smo se posvadale hEeh...
mislim da nIkad wise neCeMmO bit the besT ma brige mEe...
a stAa e tu e heh......sAama je kRIvaaa za to ali nie vaznoo
prosaA je i prwi tjedan skOole =)biLo je wery bOoring...
zajebawala san se u razZ...paA kad san jucer isla doma
voOlarevic se poPea nAa zid i zatRessa granu koja eE bila
punAa kise i takOo me smociAa CcC =)i NeE znan stAa bi van
visEe rekla to e ka to.....DajTe ostaAvljate mi kOMowe CcC
aj CmOx-A do sljedeceg pooOsta LoVe Ya



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.