listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"Svi ćemo umreti, svi, kakav cirkus! Sama ta činjenica trebalo bi da nas natera da volimo jedni druge, ali nije tako. Unezvereni smo i pregaženi trivijalnostima, guta nas ništavilo."



Trenutno slusam...

Azra
Haustor
Bob Marley
Kerber
Darkwood Dub
Kanda Kodza i Nebojša



Vještice
Vroom
Stephen Marley
Vaya con dios
Cranberries
Manu Chao

Zanimljivi textovi:

----Manu Chao- 100000 remords

Je me tue ŕ te dire
Il fait si froid dehors
Les enfants sont couchés
Ta valise étalée
Si tu devais partir
C’est du pareil au pire
Ŕ la vie, ŕ la mort
Rue des 100.000 remords…

100.000 remords… (x2)

Au feu des souvenirs
Le miroir c’est brisé
C’est un bien triste sort
Rue des 100.000 remords…

100.000 remords… (x2)

Si tu devais partir

100.000 remords… (x2)

Si l’on doit se quitter
C’est un bien triste sort
Le miroir c’est brisé
Il a tué ton sourire

Je me tue ŕ te dire
Si tu devais partir
Ŕ la vie, ŕ la mort
Il fait si froid dehors

100.000 remords… (x4)

Si l’on doit se quitter
C’est un bien triste sort
Au feu des souvenirs
Que pourrait on se dire

Au feu des souvenirs
C’est un bien triste sort
Rue des 100.000 remords
C’est un bien triste sort
Rue des 100.000 remords

Au feu des souvenirs…
Lailailailailai… (x3)

----Vjestice - Zlato

Minas Gerais u Brazilu
ima zlato
sunce je zlato
ti pijes vino ispod slamnatog sesira
od smijeha pravim saksofon
od sunca pravim put
a ti si moj sofer
nasmij se
kuda bih sam
ti pijes vino ispod slamnatog sesira

----Kerber - Seobe

Ptice lete na jug,
I vracaju se,
Ljudi ognjista gase,
Zauvek odlaze.

Zemljina njedra
Su velika k'o bog,
Sa mlekom za sve.
Najveci jad je ostaviti dom,
Od nemila do nedraga,
Pred sudbinom zlom.

Ne ostaju tragovi,
Pesme grobovi ne pevaju.


Moj lokalni forum

http://www.novavaros.com

Mesto gde sam upoznala moju trenutnu i najvecu ljubav....kiss

Broj mojih i...hm...vasih poseta je:

Counters


nedjelja, 21.10.2007.

Smeh je lek....

Mene najbolje moze nasmejati jedan dobar grafit. Zato sam izdvojila nekoliko meni dragih....Dakle:

...vasa psiha je toliko mizerna da covek ne moze konstatovati vasu moralnu frekvenciju

PERITE ZUBE FOSFORNOM KISELINOM. IMAĆETE BLISTAV I SJAJAN OSMEH ČAK I U MRAKU!

''Poentu tog komentara neću udostojiti replikom''

I GLAS SAVESTI MOZE DA PROMUKNE

Toliko je ruzan da moze da trazi odstetu od roditelja

NESPOSOBNI IMAJU SPOSOBNOST DA ONESPOSOBE SPOSOBNE

Stvarnost je iluzija prouzrokovana nedostatkom alkohola
ISKUSTVO JE REC KOJOM SE IMENUJU SOPSTVENE GLUPOSTI

Sa budalama se ne treba raspravljati.Prvo te spuste na svoj nivo,a onda pobede iskustvom

MOZDA JE ZEMLJA PAKAO NEKE DRUGE PLANETE!?

MISLILA SAM DA ZNAM DOK NISAM POCELA DA MISLIM

JA SAM OVAKVA RODJENA KOJE JE TVOJE OPRAVDANJE?

ovdje ni lokum nije rahat

U ovom smo svetu svi izgubljeni osim onih koje smo stvarno izgubili a oni jedino i dalje zive, mi smo ti kojih vise nema...
ovaj planet je ocit dokaz da Bog ima smisla za humor!

Šta misliš o nadrealnom centripetalnom ekstazom kalemljene tastature u dobu svemirskog kvazi ekološkog prelaza iz klavira u saksofon???

Ako ti je decko dobar matematicar cuvaj se, lako moze da pocne da izlazi s dve nepoznate.

BOLJE SE KAJATI ZBOG NECEG STO SI URADIO, NEGO ZBOG NECEG STO NISI!!

ANYTHING WORTH HAVING IS WORTH FIGHTING HARD FOR!

Umetnost je laz koja govori istinu

Better to be hated for who you are than loved for who you're not

My opinions might change, but not the fact that I'm always right

MUSKARCI IMAJU PROBLEM ZA SVAKO RESENJE!

ZIVOT JE SRANJE ZATO MORAMO BITI GOVNO DA GA PREZIVIMO!!!

Pustite me da umrem, nisam ni tražio da živim!

Glupom coveku je najbolje da cuti, ali kad bi on to znao onda ne bi bio glup.

Muskarci,vi nikada ne mozete da budete toliko podli,koliko ja mogu da se pravim blesava...

Svi su stali na moju stranu, zato je camac i potonuo!

Pokusala je da napregne mozak,sahrana ce se odrzati u sredu!!!!

Nemoj nista silom,uzmi veci cekic!!!

Atomska bomba pre dorucka oslobadja brige oko rucka.

Finis trke u razoruzanju posmatrace mnogi gledaoci rasuti po atmosferi!!!

razlika izmedju lepote i sankcija je u tome sto je lepota prolazna!!!

progutali smo toliko lazi da nam se od istine POVRACA

TAMO GDJE LJUBAV VLADA-NEMA NI VELIKIH NI MALIH ! IMA SAMO LUDIH...I RAZOCARANIH

PATIS DOK ne shvatis,a kad shvatis da patis tad patis sto si shvatio da si uzalud patio

izdajem kucu sa spanskim zidom,francuskim krevetom,svedskim stolom i poljskim wc-om

BOLJE DA TI SE ZAVRTI U GLAVI,NEGO DA TI SE ZAGLAVI U VRTU!

Ružo moja bela, zašto si crvena, kad znam da si plava, k'o zelena trava

NA TEBI JE SVE VESTACKO SAMO SI PRIRODNO GLUPA
PUSTILI SU ME SA PSIHIJATRIJE. DA LUDUJEM MALO !

U meni se bore budala i genija.. ...samo se bojim da ce pametniji popustiti

Mislim, dakle, boli me glava!!

sloboda je kip u njujorskoj ulici

Samar je odgovor iz prve ruke.

KAD MI PADNE KAMEN SA SRCA.... ....RAZBICU TI GLAVU

S obzirom na obzir, tvoj obzir u odnosu na moj obzir ne dolazi u obzir!!!

NIKO KAO MI, AL ZAŠTO BAŠ MI????

NE BACAJTE PARE NA BACANJE PARA

Osmeh je jedna kriva linija koja moze da ispravi mnoge stvari.
Tacno je da ce nam alkohol skratiti zivot ali smo bar videli dvostruko vise od ostalih.

Verujem u smrt posle zivota, ljubav posle seksa i losion posle brijanja!

kada jedan čovek stoji jednom nogom u užarenoj peći a drugo u frižideru statističar bi rekao da je na ugodnoj temperaturi...

diplomata je čovek koji četiri puta razmisli pre nego što ništa ne kaže...

kada vam filozof odgovori na postavljeno pitanje više ne znate šta ste pitali...

ainštajnova teorija je relativno jednostavna..

Ovde svako moze da radi sta ja hocu :)

Ni buducnost nije vise sto je nekad bila

Jednom sam izbačen iz ludnice zbog depresivnog uticaja na ostale pacijente

Sličnost izmedju trolejbusa i ženskog srca je utome što su uvek puni i uvek ima mesta za još po nekog.



| komentari (0) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.