listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"Svi ćemo umreti, svi, kakav cirkus! Sama ta činjenica trebalo bi da nas natera da volimo jedni druge, ali nije tako. Unezvereni smo i pregaženi trivijalnostima, guta nas ništavilo."



Trenutno slusam...

Azra
Haustor
Bob Marley
Kerber
Darkwood Dub
Kanda Kodza i Nebojša



Vještice
Vroom
Stephen Marley
Vaya con dios
Cranberries
Manu Chao

Zanimljivi textovi:

----Manu Chao- 100000 remords

Je me tue ŕ te dire
Il fait si froid dehors
Les enfants sont couchés
Ta valise étalée
Si tu devais partir
C’est du pareil au pire
Ŕ la vie, ŕ la mort
Rue des 100.000 remords…

100.000 remords… (x2)

Au feu des souvenirs
Le miroir c’est brisé
C’est un bien triste sort
Rue des 100.000 remords…

100.000 remords… (x2)

Si tu devais partir

100.000 remords… (x2)

Si l’on doit se quitter
C’est un bien triste sort
Le miroir c’est brisé
Il a tué ton sourire

Je me tue ŕ te dire
Si tu devais partir
Ŕ la vie, ŕ la mort
Il fait si froid dehors

100.000 remords… (x4)

Si l’on doit se quitter
C’est un bien triste sort
Au feu des souvenirs
Que pourrait on se dire

Au feu des souvenirs
C’est un bien triste sort
Rue des 100.000 remords
C’est un bien triste sort
Rue des 100.000 remords

Au feu des souvenirs…
Lailailailailai… (x3)

----Vjestice - Zlato

Minas Gerais u Brazilu
ima zlato
sunce je zlato
ti pijes vino ispod slamnatog sesira
od smijeha pravim saksofon
od sunca pravim put
a ti si moj sofer
nasmij se
kuda bih sam
ti pijes vino ispod slamnatog sesira

----Kerber - Seobe

Ptice lete na jug,
I vracaju se,
Ljudi ognjista gase,
Zauvek odlaze.

Zemljina njedra
Su velika k'o bog,
Sa mlekom za sve.
Najveci jad je ostaviti dom,
Od nemila do nedraga,
Pred sudbinom zlom.

Ne ostaju tragovi,
Pesme grobovi ne pevaju.


Moj lokalni forum

http://www.novavaros.com

Mesto gde sam upoznala moju trenutnu i najvecu ljubav....kiss

Broj mojih i...hm...vasih poseta je:

Counters


četvrtak, 11.10.2007.

O meni...

Dakle, fascinirana i potpuno opcinjena jednim vasim blogom, sinula mi je ideja da kreiram jedan svoj, a mislim da imam potrebne predispozicije za to. Ne tezim ka tome da moj blog vrvi od posetilaca, mada se ne bih bunila ni kad bi bilo tako, niti trazim da bude medju najboljim, najzabavnijim, iako cu se truditi da ga takvim ucinim, bar onoliko koliko mogu...Sta reci o meni? Ja sam jedan klasicni buntovnik, srednjoskolka sa ogromnim ''klikerom'' za matematiku, ponosim se time, jer sam izuzetak... A izuzetna sam i po mnogo cemu. Ovo ''izuzetna'' koristim ne da bih sebe prikazala u boljem svetlu, vec kao izuzetak nad izuzecima, potpuno razlicita od drugih. Po mnogo cemu, ali to je ono sto me cini tako posebnom. I ma kako meni nekad bilo krivo zbog toga, opet mi na neki nacin prija...Jer, kad bi svi mi bili isti, onda zivot ne bi imao smisla, tj. bilo bi suvise monotono i krajnje bezlicno...Moj cilj u zivotu je da zavrsim gimnaziju sa prosekom 5, 00 zatim da upisem farmaciju (ovo jos stoji pod velikim znakom pitanja), znaci da upadnem u budzet i da zivim u domu...Po mogucstvu, u BG-u. Tu sam se rodila, tu cu i da umrem. A jesam stvarno. Inace zivim na, pa moze se reci, jugozapadu Srbije, u malom ali velikom gradu NV....Toliko od mene...za sada...



| komentari (0) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.