x...Desing By: welcometothejungle3...x ovo nije blog.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
GEK-ov kutak




E ova pjesma se pjeva u nasem razredu u zadnje vrijeme

evo, tek toliko.... ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NOVE SLIKICEEEEEEEEEEE!!! :) :) :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet cure ..hihih

vecina curkica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jasno nam je da su neki zakinuti sa brojem njihovih slika na ovome blogu ali jednostavno ih je tesko uloviti....osim kad spavaju buahahaha...dakle....milom ili silom....ulovili smo i vas!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

igor iz paralelke...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

počky lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ostatak neki drugi dan jer imam tehnickih problema xD hihih.....(šatro lol) xD
evo dečkiiii napokon na broju :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo jos slikica...yessmijehpartyzujo

Evo jos jedna iz Karlovy lazne hihih....ova slika ima pricu....cini se da je ovo samo jedna od onih slika nase lele sa jako zgodnim deckom, no ovo je puno vise od toga hihihi.... :) ako bolje promotrite, mozete primjetiti u pozadini lovrota koji pokusava zbariti musu (ili se to samo tako cini?) hihiih...herota je ulovila križobolja , andrea je skuzila nekog pa mu mase, a konobar sve to nadgleda i cini se da je prilicno ljut....ili tako nesto....uglavnom...tu je slikica....hih:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lovro&TechnoVedran(hm..."a daaj, nemoj me slikat"-poza?) rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Decki, di cete??! blablaludsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mika dead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo nije blog.

x...22.02.2007., četvrtak...x

OOOOOLAA

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeahahaharofl
Pa diste vi ljudi....waveevo da vam se malo javim...upravo trulim doma i čekam da idem na trening... E da, neko je tražio da se napiše kad su kontrolni i ta sranja pa evo neš šta ja znamsmijeh
1. hrvatski- zadačnica-otac goriot(trebali smo je pisat 20.02 al smo odgodili)onda u 5ak 23.02
2. utorak 27.02 lektira "zločin i kazna"
3. petak 2.03.kontrolni iz književnosti,to pišemo isto zločin i kaznuno
4. Onda geografija u četvrtak 1.03 pišemo sljepu kartu, a tjedan poslje veliki kontrolni.
5. LOGIKA-KONTROLNI 27.02
6. SOCIOLOGIJA-KONTROLNI 9.03
iiii danaughty da ne zaboravim matiša se piše u ponedjeljak 26.02 PREDSAT-KONTROLNI-ISPRAVAK POLUGODIŠTA(ko ima komad,a to sam ja-naravnoheadbang) i oni koji nisu pisali ZADNJI kontrolni i koji su dobili komad taj zadnji kontrolninut(i to sam isto ja-nažalostmad,al nemogu naravno pisat sve ispravke isti dannamcor,al bit če dana). Nadam ste da ste sve shvatili yes!..
E da...he he he,heh!da jebote, učite biologiju i povijest jer nikad neznate kad če vas te dve ludare dignutbang,i fiziku,al to otom potom. i da,zaboravih likovni se piše za 2tjedna. Ma uglavnom učite ljudi,budite pametni! thumbuprofl
Niš,to bi bilo to i sad moram ič na trening i naravno neš njami jer di ču ja ič a da neš ne prigrizem...ahaha.
Ljubim vas puno punomah
kiss
JA-MEGGY

- 15:37 - Komentiraj... [9] - Print Post...- #

x...21.02.2007., srijeda...x

Bonjour! :)

Da se i ja malo oglasim. Ja sam bolesna, kasljem k'o idiot i imam osjecaj da ce sve ispast iz mene,a da ne govorim kako je sugavo lezat doma, jos je vani kisa. bljak! Od ujutro pa do nekih 14:00h su na televiziji same sapunice i nova lova. Nemojte nikad zvat tu novu lovu jer vam to krade pare i vise nego sto zaradite (skoro),netko mi je rekao.
Sta ima u skoli? Moze mi netko rec ako ima puno toga za nadoknadit od ponedjeljka? Kako ples napreduje? Za ples su dobre pjesme tj. plesne ove:

pa da se samo dio uzme ili tako nesto. Ove 2 pjesme su iz filma HONEY pa neke pjesme ne mogu naci na ovom radio blogu,pa potrazite sami u programu gdje skidate pjesme. Ima jos par dobrih remixeva npr. od Tweet. Evo sad pricam sa Meggy i govori da cemo plesat na pjesmu temperature,a ja se sad sjetila napisat pjesme,ali nema veze..onda slusajte dobre pjesme. :)

Evo nesto sam nasla za Iwku č pa odlucih staviti.



P.S. Molim vas da mi netko javi koliko sam dobila iz francuskog i sociologije (iako cu mozda u petak i doci,ali ako ne dodem)

Hvala i puno pozdrava salje vam Mia kisswave

- 16:36 - Komentiraj... [4] - Print Post...- #

x...20.02.2007., utorak...x

BEZ SUMNJE,NAJBOLJI!!!!:)

naughty Kao što svi već jako dobro znate(ili ne znate ali vjerujem da znate) danas se održalo natjecanje iz PRVE POMOĆI....gdje su se za naslov prvaka Općine borile dvije senzacionalne ekipe, GEK vs.HT ....headbangpuknucu
Ponosni pobjedniciparty su naravno GEK-ovci ilitiga(kako volim upotrebljavat ovu riječ.hahazujonut ILITIGA-primjeti sesmijeh) članovi koji su dali mnogo truda i odricanja kako bi postigli ovako savršene rezultate.thumbup..Ivka čč,Deica,Rea,Armen,Robi(zamjena koja je većinu vremena odspavala..ahha)i naravno vođa ekipe ilitiga moja malenkost ja.smijehsmijeh
Natjecanje se sastojalo od dva djela pismenogheadbanglud(koji nije baš dobro prošao...ali tko će pamtiti sve ona vražje godine!?! zar ,ne?) i prakse gdje smo imali troje djece koja su plakala i bila na ovaj ili onaj naćin ozlijeđena.Svi smo postupili uzorno i sa ekstremnom gipkošću i prilagodljivošću.njaminut..Tako je Iwka odlično obavila zujoREANIMACIJU-odnosno masažu srca i umjetno disanje...Deica je u međuvremenu zamotala opeklinu na ruci sa sterilnom gazom,Armen je uz moju pomoć imobilizirao nogu sa otvorenim krvarenjem i Rea nazvala prvu pomoć!!!Tako vam je to ukratko izgledalo i treba napomenut da smo imali samo 10 minuta za izvođenje spašavanja situacije...hahahha...sve u svemu izašli smo kao partythumbupwavePOBJEDNICI!!!!I nadajmo se dobrim rezultatima na županijskom:)...Evo par slikica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
EUFORIČAN početak-Blaško i ja nadobudni..ahahnjami

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naše božične zvončice spremaju se za AKCIJU...burninmadnut
..malo smo nervozni..hihi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hostese Crvenog Križa.haha.....thumbupnaughtysmijehbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SVI SMO MI POBJEDNICI....ali GEK je ipak bolji...wavenaughtysmijehsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
........ŠEĆER NA KRAJU...............................POBJEDNIČKA EKIPA i teta dr.Suzana sa peharom!!!!!!partysmijehthumbupsmokin


.......svima šaljem pushe....velike pushe...uživajte mi...nadam se da sam vam dočarala današnju atmosferu i ugođaj kiss
pa-pa...mahwave
ilitiga Tuky


- 16:43 - Komentiraj... [4] - Print Post...- #

x...16.02.2007., petak...x

Evo malo slikica.....:)

Bok ljudi! wink
Ne da mi se bas pisati, ali slike ce reci sve sto treba... thumbup
Bubani nasi....Sve je proteklo u spremanju, stvaranju, ukrasavanju, i tako dalje, naime, valentinovo je onaj dan koji smo svi zeljno iscekivali (ili nismo...? bang)

Uglavnom....Kao sto vec rekoh, neki od nas su bili jako kreativni i vrijedni.....hihi smijeh....Vidite i sami....:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A nasa se "ljubavna" kutijica (iliti kutijetina) punila....i punila....i punila.....i punila.....nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I napokon je dosao i taj velicanstveni dan (a koliko je velicanstven uistinu mozete vidjeti na izrazu ivkina lica...smijeh) :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zadnje smo sate proveli u knjiznici gdje se odrzavala tzv. Vecer poezije....i usudujem se reci da je bilo uistinu diiivno yes Ljudi iz skole su citali svoju poeziju, Marina i njezina gitara(mah) su zaista puno doprinjeli cijelom ugodaju, pijuckao se cajic, jele napolitankice....I sve je bilo tako lijepo....zaista.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Svi smo bili strasno dirnuti (sad bi dezso/iliti tereza rekao :"lijepo, i ja sam bila" rofl) ali nasa keti zaista nije mogla sakriti svoje odusevljenje....wink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I to bi bilo to dragi moji....Jako sam se namucila oko ovog posta....vjerujte....pa ga malo podrzite komentarima! Hih smijeh

Vidim da se postovi zaista ludacki mnoze....svaki dan se pise.....i to me bas veseli party

Zelim brz oporavak onima koji su bubani, nadam se da su slikice uspjele barem malo docarati ono sto se proteklih dana dogadalo....

Zelim svima "ugodan vikend".....BUAH....Ma zelim vam ludu zabavu ili barem da se dobro odmorite jer sljedeci tjedan smo ujutro pa nema spavanja....no eh....

Idem sad. Ajde bok! Puse svima! Cuvajte se, pazite se (jer znakovi su premalo....lud) ok. Bok bok! kissrolleyeswink





- 20:47 - Komentiraj... [11] - Print Post...- #

jel ima tu tko ziv??!!

alo ljudoviiii?????alo miaaaaaa????jel ziv tu itko od tehnicara koji uređuju ovaj nas bloody blog?!mia sta si dala otkaz? rolleyes ajde napisite neki post tipo izvjestaj:kako je bilo vani ili.... kako je bilo za valentinovo pa prikeljite uz to koju slicicu da nam postovi ne budu uvijek tako monotoni samo pisani.....ja bi to napravila drage volje ali ne znam i nisam bas specjalist sto se toga tice.... no
no,no idem sada.... wave pozdrav svima a pogotovo onima na bolovanju nut
ninek

- 17:10 - Komentiraj... [1] - Print Post...- #

SVUGDJE GRIPA A KOD MENE ANGINA....

Evo ...
nije dugo trebalo da me opet nešto uhvati...a šta ćeš to je moje prokletstvo...
Nina me inspirirala da i ja napišem post pa da vam se i ja malo požalim:)Uprao sam se vratila od doktorice...koja mi nije baš dala do znanja što mi je zpravo..ali ja po tipu lijeka(a moglo bi se reć da ih već znam kao da sam farmaceut..ahhah...) koji sam dobila zaključih(ili da se bolje izazim donesem KONKLUZIJU..hahah)....je to Angina.... grlo ubija,kosti bole,temperatura i tako...
...Najviše mi je žao zbog najecanja i prve pomoći....ali nadam se da ću do pon ozdravit pa da ću eto ipak sudjelovat,kad saam već naučila sve te zavoje,imobilizaciju,umjetno disanje:)...itd..Znaju Iwka ČČČ i Dea o čemu govorim:)
Stvarno malo lošije funkcijoniram ovako bolesan i ošamućena pa se ne mogu sjetiti nećeg zabavnog ili zanimljivog....a šta ćeš BIT ĆE BOLJE!!!
Uvijek bude:)
Svih srdačno pozdravljam....usrećili biste me kad bi mi pustili koji komentar da uspostavim malo kontakt sa "vanjskim svijetom".....
p.s.Ide se van danas?sutra?
a joj...ja bi isto..šmrc..šmrc...šmrc...
Vidimo se nadam se uskoro:)
kiss
ilitiga Tuky

- 10:51 - Komentiraj... [4] - Print Post...- #

SENZACIONALNE VIJESTI(pa ono...baš i ne....)

Eto našla na netu vijest o Monokiniju pa sad. . .
ajmo svi malo podjeliti doživljaje iz tog omiljenog zujo nam kafffffe bara....



jel? štakori? kakao okusa domestosa? ljubazne/neljubazne konobarice?
oprano-NEoprane žlice? osušeni paketići šećera (koji su prethodno) upali u blatnjavi sudoper?

to su činjenice,ne?
ajmo komentari smijeh

a ipak Monokini fali,vama?

hihiihihihi

pusa SVIMA mah mah mah kiss
Iwkasmijeh

- 00:16 - Komentiraj... [3] - Print Post...- #

x...14.02.2007., srijeda...x

Dogodi ne zlo kad ga najmanje ocekujes....

eto ljudi sta da vam kazem.....upravo je 03:59 i ja umirem od grlobolje i ne mogu spavat ( iz istog razloga) pa tako trosim vrijeme cekajuci svjetlo zore i nadajuci se spasu dr. Sepic.hmmmh!kakav peh!valentinovo a ja bubani!!aaaaaaa!
danas vecer poezije,ne?mozda ni to ne dozivim ali u svakom slucaju ocekujem od zaduzenih fotografa da to ovijekovjece i stave na blog tako da bolesni sretnici, kao sto sam to ja, mogu vidjet sto su propustili....
nego.....sta da vam jos kazem.....lose je to kad ostanes bez teksta (sto se meni rijetko događa), al eto!:)

cuvajte mi se biologoje....a ako ne dođem u cetvrtak francuskog (hihihihihihihihih) i napisite mi koju lijepu poruku pa ubacite u nasu kutijicu...hehe!

eto tako.....cak sam ubila 10 min :(.....ma.....idem nanati.....bar pokusat....

p.s.ne rade mi smailici!


CIAOBOKBOK!!!!
ninek

- 03:59 - Komentiraj... [4] - Print Post...- #

Samo žlica zna što se miješa u loncu....

Eto.... nisam mogla a da ne napišem par toga što mi sada prolazi glavom....

eto vidim tu sa strane piše :"blog vam je totalna koma!" ....
i ufff ljuti me to što dotični anonimus ima potrebu sad tu izreć da je nama blog totalna koma!

jesi sada sretan? yeah .eto čak te i spominjem?
YEAH. evo više neću .


ako nam je blog totalna koma, nemoj jednostavno više dolazit na ovaj blog i rješena stvar ,sretan ti sretni mi ...peace &love
i nadalje....

ja osobno rekoh i nisam ljubitelj blogova ali ako je ovo način da se neke stvari promjene na bolje u tom mom ,tvom ,našem 3.beee, onda je to definitvno baš pozitivno i dobro.jel?

no kao što jedna poslovica(izreka ,no) kaže....

Nikad ne pripisujte zloći ono što se jednako tako može objasniti glupošću.





BY.iVANA


p.s. nepotrebne glepe komentare brišem(o) ..... mi smo šefovi bloga.

- 00:16 - Komentiraj... [1] - Print Post...- #

x...13.02.2007., utorak...x

hey ljudovi

Alo alo...mahevo i mene po prvi puta da vam pišem. Neš mi nije šljakalo pa nisam mogla ni na blog,al uz pomoč mienaughtyi mog buraza sve opet funkcioniše,..a štaš nije žvaka za seljakasmijeh
i tako to,neznam šta da vam kažem,..malo o školi haroflbang Jučer smo pisali matišu, al ja nisam niš napisala, tj.pola jednog zadatka. Bacila ja papirič Tanji da mi riješi koji zadatak,ne!naughtyi neš ti ona mi ga riješi al zadnjih 5sekundi do zvonaburninmad,i taman mi ga baci nazad i ljepo zazvonimad,i profa mi ga još uzme, baš imam sreče,super!!!headbang
jao jao,zar ne,zujobaš mi je žao,bwahaa,nut
E da..i danas se javljam povjestsmijeh!hm hm. Tako da...držite fige! Neznam šta da vam jš kažem osim da vas molim da komentirate malo blog, samo ne suvišnim komentarima kao što ga neki anonimni ljudi komentiraju(tj.komentiraju osobe),svojim glupim i ljubomornim ispadima!!!!!!!!!! JASNO????TREBALO BI VAM BIT...!
i da...blablatoliko tome i o meni,nemam vam više ča za reć,pa to bi bilo to!
do slušanja!!
a sad idem njami
mahajde pozzwaveMEGGY

- 11:29 - Komentiraj... [6] - Print Post...- #

x...08.02.2007., četvrtak...x

Stavljanje slika

E da vas ja naucim kako se stavljaju slike na blog jer uopce nije tesko! thumbup Korak br. 1 - ides na stranicu www.imageshack.us

Koram br. 2 - kliknes na "browse" i dodes do foldera u kojem ti je slika koju zelis stavit na blog i kliknes na tu sliku. Cim kliknes na sliku,tekst se automatski pojavi u onoj kucici lijevo od "browse",ti ne trebas nista pisati.

Korak br. 3 - kliknes na onu kucicu gdje pise "remove size/resolution bar from thumbnail?" i tamo se pojavi kvacica (ja to uvijek stavim jer se inace ispod slike vidi brojka koja oznacava dimenzije slika,a to mi nije lijepo-estetski).

Korak br. 4 - kliknes na "host it!" i cekas dok ti se ne pojave htlm prikazi te slike,odnosno,skup kodova (rijeci/brojke) koji ces stavit na blog

Korak br. 5 - Kopiras onaj prvi red,na kraju tog retka pise "Thumbnail for Websites" i paste-as u box br. 3 na nasem blogu

Korak br. 6 - Objavis box i slika je objavljena!!

Nadam da ste skuzili! Bit ce vam drago kad budete sami znali stavljat slike na blog, a ne da meni saljete, pa se sve komplicira, bla, bla... Iako meni uopce nije problem, ali bit ce jednostavnije svima. Uzivajte i slikajte.
Kazi sta mislis o ovome! Ivana Č. mozes stavit one slike koje si mi poslala na mail. A mozete i ispod svih slika napisati neki tekstic,ha? Ili bar ispod nekih.. smijeh

kiss Mia


- 18:58 - Komentiraj... [2] - Print Post...- #

x...06.02.2007., utorak...x

SLIKiCE

Vide mi se, vide mi se........... slikice!!smijeh

Iwka S(likica)

- 22:02 - Komentiraj... [2] - Print Post...- #

jojojojoojoj!

mahHahaha....upravo sam pogledala dvd od priredberofl hihihi....ma super smo bili svi! Stvarno! Bas sam sretna!smijeh Joj, neki ljudi su me tako prestrasili....Uopce nismo lose pjevali (bar se ne kuzi) a bome ni plesale (bar se ne kuzi hihi). Ma sretna sam full....Samo plesacice drage, trebale bi se sto prije okupiti i poceti smisljati korakice....(a?) Kad nam je vec sad sve omoguceno....Jer nas sigurno nece vise htjeti pustati sa satova, a ako ostavimo za zadnji trenutak ko prosli put....jojojojoj.....ne bu dobro.....no
Uglavnom....ufurala sam se malonut.....Ali ljudi dragi....koji smo mi sretnici....Ovaj....Necu sad imenovati doticni predmetzaliven.....Ali mislim da svi znamo o kojem govorim kada kazem da nismo mogli bolje proci danas winkthumbup Pa HVALA TI BOZE NA AKAVCIMA! party hihihihi!
I sta da vam jos kazem....Pa nista bas....Ono sto me osobito pogada je cinjenica da neki nasi kolege nisu ni pokusali doci do bloga...ili mozda jesu, ali nisu ostavili ni najmanji tragno....zasto ljudi??? ZASTO???blabla Iskreno se nadam da ce se stvari promjeniti na bolje....
Sretna sam jer se situacija u razredu znatno poboljsala u zadnjih par tjedanacerek.....cini mi se da smo ipak malo slozniji i nadam se da ce takvo stanje potrajati.....yes
A sad idem....(i najdrazi moji....pisite....)....kiss

I.www.ka-b.



- 18:40 - Komentiraj... [8] - Print Post...- #

x...05.02.2007., ponedjeljak...x

Slikice

Haj, kako ste?mah

Ovo odbrojavanje za matišu je genijalna ideja, mogli bismo tako sve kontrolne postaviti!smijeh
Možete li samo naše lijepe slikice staviti jednu ispod druge, kao one dvije grupne? Jer meni se ništa ne vidi, buhuuhuuuuu...no

Pozdrav svim (m)učenicima iz razreda!

Iwka S

- 15:36 - Komentiraj... [3] - Print Post...- #

x...01.02.2007., četvrtak...x

naslov...ufuf.....puf pant.....

hej ljudovi!
(jel čita ovo uopće itko osim nas Ivana i Mie?! zujo )


Uf .... a šta da vam pišem.....
Iskreno, u početku mi je ta ideja o otvaranju bloga bila fuj, a sada kad malo bolje razmislim možda je ovo dobar način da 3.b postane jedan čvrsti lipi kolektiv party
Hm...da.... to bi bilo super...a i maturalno će ubrzo (ubrzo ?!!bang)
Možda se povežemo svi zajedno ....možda....
bljonk!!! blabla

I ,šta ima u školi vi koji idete u školu??

ha? a?

ajde napišite nam neki postić ,nama koji doma čamimo jadni ucviljeni što ne idemo u školu (ha Ivana ? smokin )

Kad sam krenula pisat post imala sam u glavi brdo toga za napisat , sada sve isparilo....lud headbang

pozdrav ljudovi!
pusa yes kiss



Iwka Čččččččč





- 19:30 - Komentiraj... [10] - Print Post...- #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

online




Nije li to naziv bloga??? rolleyesyes
Image Hosted by ImageShack.us









OVO JE ZA NASE ROKERE! coolrolleyes



O nama...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo su zabušanti :)


Almost everybody

Ivana i Tuki





Sportivo Dea i Nina :)



Keti Ema Marina

a je to naša mEGGy ??!



Tinko 'pava ..Zzzzzz

Zlata & Tuki & Mia


Ivanić & Mijić




s






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mika The Boss i Ivana :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I & P & I & A (jupiii!)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je YO! slika

Imperial-novo okupljaliste opatijske mladezi....rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šljatkice naše...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zasto mijić grize noktić....? no hihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GDJE JE JURA???! (iliti Lovro hihi rofl)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dea-pozerica mala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Patry-dirigentica (drugi ljudi na slici su: meggy, mika & rea)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana, Dea i opet Ivana smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tanja, Natali & Sandra mah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Welcometothejungle3
Copyright 2006