< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne

Ime mi je Leon
Idem..u gimnaziju A.G Matosa,uskoro
cu u 2.a
Imam 15 godina
imam kornjace,papigu i
psa,
Muzika..pa raznoliko =)
Frendovi su mi svi iz razreda,
Filmovi koji su super su: Superstar,Simpsoni film i jos
puno drugih,al da ne nabrajam...

Volim:-Telku
-Prijatelje
-Zivotinje
-Svoje ljubimce
-i puno toga...


Ne volim:-Ic u skolu pretjerano
-Ucit(ko voli???)
-kemiju,matematiku,fiziku


x-Ne volim spamove,lance srece i sranja po blogu,
pa ako ste radi toga ovdje:





Mos mailat(klikni na slikicu ispod ) =)

by: leon


Trenutno vas je on-line na mom blogu:


page counter


Moja abeceda:

A-Andreja,moja frendica od male skole :)
B-Bog(ovom se i ja smijem)
C-Coca Cola-too je zakon...nema boljega =)
Č-čaj...nisam bas neki fan =/
Ć-ćup..loool...neznam zkj sam to napiso xD
D-Deda..on je cool xD
DŽ-džip...nemam kaj drugo za napisat :p
Đ-neznam stvarno xD
E-engleski..obozavam..to mi je zakon :))
F-frendovi...bez njih ne bi islo =)
G-gimnazija...skola iz snova u koju idem...cool je... :D
H-hrvatski...nas jezik.LooL. :P
I-istina...ne volim one koji lazu...nop...
J-jastuk..na njemu spavam..LoL...
K-kemija...mrzim too...koma :S
L-Leon..moje ime...bas mi je fora =D
LJ-ljubav...oh...nemres bez nje <3
M-Mc Donald's...njami...
N-nogomet...nisam bas neki fan...
NJ-njeznjam stvarno...lool.. xD
O-opasnost...uups...ne volim bit u opsanosti ;P
P-Patricija..moja best frendica..neznam kaj bi ja bez nje...<3
R-riganje...ajmee...jezim se od pomisli.. :S
S-spavanje..jeee...to je zakon xD
Š-škola...pa ok mi je,al nije da sam lud za njom..LoL..
T-talijanski...ucio 3 godine,ali sad sam prestao,nemam vremena =/
U-umnjaci...zubi..loool... xD
V-voće..fino..ne bas svo,al ima iznimaka :P
Z-zika...ne slusam bas stalno,ali ok je =D
Ž-žvaka...volim imat stalno...LoL.. xD

COOL BLOGOVI KOJE VOLIM CITAT =)



Mihaela :)
-Ide samnom u razred
-simpa cura,fora je :)

Trisa <3
-Kaj da kazem...moja best frendica...<3
-Druzmo se i idemo stalno van <3
-Pise blog sa frendicom :)

Anchy <3
-Takoder moja best frendica od nedavno <3
-Isto se druzimo stalno <3

Ivona
-Isto moja frendica zubo
-Ugl se druzimo kad je trening <3

Sandra <3
-Nesto od Karla
-lool zubo

Martina
-Super cura,pise zanimljiv blog.. =)


A tu mi je i banner pa ak ti dode...

by: leon








BANNERI:





by: leon




by: leon






by: leon




by: leon













subota, 24.03.2007.

~Knut~

Tri se mjeseca vodi žestoka debata treba li usmrtiti mladunče polarnog medvjeda nazvanog Knut, kojeg je majka napustila. Pahuljasto stvorenje postalo je simbol berlinskog ZOO-a gdje se našao prije tri mjeseca.
Aktivisti za prava životinja žele da se mladunče uspava kako ne bi u budućnosti patilo u kavezu zološkog vrta.
- Medvjeda treba usmrtiti jer hranjenje ljudskom rukom nije prirodno za tu vrstu. To se smatra kršenjem životinjskih prava - rekao je glasnogovornik Frank Albrecht. Aktivisti tvrde kako je neprikladno za polarnog medvjeda koji je u prirodi agresivan predator, da se hrani na bočicu i 'provlači' kroz ljudske ruke.
- Polarnim medvjedima prijeti izumiranje, a hraneći ih na bočicu, povećava se šansa da narastu u zdrave životinje i pokušaju raširiti vrstu - rekao je upravitelj berlinskog ZOO-a Andre Schuele.

Dvije slike malog medvjedica cerek cerek cerek cerek cerek

KLIK

KLIK

- 23:07 - Komentari(13) - Print - Permalink

četvrtak, 22.03.2007.

Ey

Ey,samo kratak post,da javim da imam novi blog
na kojem radim dizajnove,evo vam link : KLIK
Ako ima zelja,navalite,ovaj dizajn koji sad imam i na blogu
s dizajnovima su samo dva primjera kako moze izgledati.
Pozdraw!

- 23:23 - Komentari(9) - Print - Permalink

subota, 17.03.2007.

~Ey~

Ey,samo da se javim,danas nis novo nije bilo,
bio sam kod Tee i radili smo plakat o danu Svetog Patrika,
ugl,vecinu nam je napravila Gabyca :D(hvalaaaaaa) :)
Ona je crtala i pisala,a Tea i ja smo odredili sta da napise =P.
Sad sam si napravio novi dizajn,nije bilo lako napravit al je sad sve ok :D
Uglavnom,treba malo vise stiskat na ono sta hocete(blog,linkovi,fun...)
Evo jos jedan kratki post,idem ja sada,ajde papa,bok,pozek!:D...

- 23:10 - Komentari(69) - Print - Permalink

~OiLa~

Oila...evo jedan mali post za vas :)....ma dosadno mi je pa
pisem da razbijem dosadu :p....ma svasta se desilo ovaj
tjedan,nisam uopce pisao post ovaj tjedan jos....
Na natjecanju iz bilogije sam bio 17,bilo je ok tam,ali
smo za rucak dobili tvrdo,zilavo meso i tvrdi krumpir,
a nozevima ni traga,bas su nam mogli dat noz,
da ne cerupamo ko zivotinje, uzas :P
U skoli je bilo OK,sve po starom....
E,da...upiso sam se u plesni klub u Samobor,bas je fora tamo :D,
neznam nikoga osim jedne cure koju znam s natjecanja :)
Neznam sta da pisem,javim se za kojih tjedan dana...valjda...
POzdravljam sve do slijedecg posta,bok!

- 17:42 - Komentari(7) - Print - Permalink

subota, 10.03.2007.

~OjLa~

Ey,evo opet novi postek.Malo mi je dosadno pa pisem :)
Danas je bas bilo OK.Probudio sam se u pola 11 i u 12
sam isao u Samobor do mame na posao pa poslije kod dede....
Vratio sam se tek u pola 9 :D Sad sjedim,slusam muziku,dopisujem se
na msnu s Annom i Pavekom =P,fran gleda Bratz crtic :X
Danas smo Fran i ja u konzumu bili,iso sam njemu kupit kinder jaje,
on je bas uzeo Bratz jaje i na blagajni nam dode zena ,jel gledate vi Bratz
crtic,a Fran kaze da.Onda dode ona,ja sam gledala ujutro,svaki vikend je to.
Cure znaju svakakve magije,carobne su,a na kraju je mene pitala dal i ja
isto gledam a ja sam se poceoo smijat i ofc reko ne :D,lol :D.....
Sad je Paola upravo dosla doma pa idem polako....ovo je mali postic tek tolko.
Samo da nesto kazem:Molim vas da mi ne ostavljate u komentaru po jednu riječ,
vec me to polako zivcira,imam npr.200 komentara od 20 osoba,to mi nije nis,
ok mi je ak mi ostavite vise komentara al bas po jedna riječ u komentaru,to ne,Hvala! ;D
A sad pozdrav i postujte molbu,bok!

- 22:01 - Komentari(69) - Print - Permalink

petak, 09.03.2007.

~AloHa~

Ey!!Evo mene nakon jaaako dugo vremena,skoro dva tjedna nisam pisao post,a razlog je vrlo jednostavan:internet mi je bio pokvaren i bas mi je falio al taman sad za vikend je sve ok pa mogu nadoknadit izgubljeno =D.U ponedjeljak je natjecanje iz biologije(zupanijsko),pa tea i ja sada zajedno ucimo
i pripremamo se da gospodina presvetog ucitelj ne osramotimo,tak je on nama reko :S,i jos nas u 7 ujutro zove da s njim ponavljamo gradivo.Sve znamo a on nam kaze vidim da vi nemate pojam,da stopirate i da nista ne ucite :S.Meni doslo da ga zadavim,sve smo znali al nismo znali jedno jedino pitanje.Ma joj....uzas...
Inace,sljedeci tjedan nemam nastavu u ponedjeljak, natjecanje iz bilogije je,u utorak smo oslobodeni usminih i testova a u srijedu sam ddezuran :) jeeee =) to mi je tak superiska =D samo u cetvrtak i petak se nesto moze desit =P.Sad se dopisujem s dinkom,oce da zmislim neki socni trac,pa jos razmisljam sta da kazem :X....inache,imam novi dizajn koji mi je bas zakon :).presuper mi je ovaj ying-yang,bas mi je to cool.
Trazim neki dizajn s pumom,pa ak ima ko neku stranicu s dizajnevima nek mi da lin do nje da si uzmem :D.
Opet moram reklamirat gabycu :D,kad je opet super post napisala,bas mi se svida,al ofc,nije istinit jer ona nema drvo pred kucom,ma vidjet cete o cem ja pricam kad procitate njezin post,ma super je,nema sta ;).
Evo vam link do bloga njenog: KliK
Nego,upisat cu se u bas pravi klub(latinoamericki plesovi),i gaby vjerojatno ide pa cemo zajedno plesat :).
Ma tam je tak jebenoooo,bas je cool,zezamo se i smijemo i bas je hebeno,malo se smijemo i tako to...
E,da....upoznat cu jednu curu u ponedjeljak,na natjecanju iz biologije,ugl,neznam joj niti ime,al nvm,vidimo se u ponedjeljak,ja cu bit bolji nego ti ;),salim se,ali u toj sali ima istine ;)lol ...ugl pzdravljam curu kojoj neznam ime :D lol....e,da...znam da je ovaj post dugacak ko biblija,ali dva tjedna nisam pisao post,pa mislim,moram napisat i nadoknadit izgubljeno vrijeme i napisat sve sta nisam napisao...:D...lol...
I zato vas molim da procitate post do kraja,hvala :D!Evo,ja sad polako idem,a vas pozdravljam do slijedeceg posta a posebo pozzam:Gaby,Marinu,Luciju,Vapnara,Dinku i Paveka,i Annu :D
Pozzzekkkk do slijedec posta!!!Boook!!!!

- 23:39 - Komentari(116) - Print - Permalink

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.