linkovi

buraz (gulash)

Tena

wita

zeljkica

Ivana

ana & mirna

pijandure made in maxpartysmokinparty

sister (snjeska)

ena

sister(zuza)

nata

lana

simona

ekipa s kojom se druzim...


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je moj buraz (gulash,mali elektricar,guggy....)ovakvog covjeka nemrete videti bilo gdi jer se jedan ovakav rodi na 1000 godina.....lik je zakon voli piti,mazati se......


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je ana-marija kolak...cura je stvarno super meni pomaze u cemu got trebam....zna najvise o meni....super je fakat nemam rijeci...jos da malo vise izlazi s nama...bilo bi bolje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je petra (wita,mala,(moje prase)......)super je cura fakat nemam rijeci,super prijateljica i cura jos bolja......lako se da razivcirati i nemojte pokusavat to napravit jer onda niko dobro ne prode a kamoli onaj koji ju razivcira.....hehe......


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je bard (sexy brat)..lik je super tjera zajebanciju vise od ikog...morete mu se neasmijati za cjelu godinu kakve gluposti ili fore zna izvalit....lik je super voli piti,puno pisati pogotovo u max-u dok pijemo...hehe......nije tak strasan kak izgleda na slikama.....cure decko je slobodan....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je zeljka.....cura je super isto ko i wita samo kaj je zeljkica ima svakakve misli nasperm wite...barem se nadam....hehe....(zbog ovog sam mrtav)....


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je mirna...super je cura voli pomagati i to jako puno....pije umjereno.....i decki slobodna je trenutno...hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ovo vam je brale...zakon lik ide s menom u raz al cure pazite se VELIKI je zavodnik...hehe.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo vam je ena......cura je super onak nemam rijeci osim kaj je jako tvrdoglava.....al inace super cura....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo vam je Ivana.......presuper je cura fakat nemam rijeci,,,.voli cura radit gluposti i to jako ....hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo mi je sestra snjeska.....super je ima crnih dana neke dane meni ucini crnima...al jbg to je tak braca i sestre uvijek u ratu.......ima puno obozavatelja (pogotovo iz mog raz)...haha..pozz seka i decki


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je horvat (gamemaker.....)lik je super moja desna ruka kaj treba napravi mi........lik je kralj kompova nema kaj nemrem napraviti.......dobro ga je poznati.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je simona (simonche.....)super je cura voli pomagati i iskrena je ono kaj misli rece u facu odmah......


to bi bilo to mozda vam jos koga stavim........nadam se da nisam nikog zaboravil........pozzzz EkIpi


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentari - da/ne

desing by °One girl°

..::Opis bloga::..

-.....na ovom blogu bude svega i svaceg do njegovog sudnjeg dana.....
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





PoSiJeTiOcI MoG sViJeTa :::: (((Od 4.ožujka 2008)))
free hit counter

hit counter

..::o meni::..

a evo za one koje zanima....
ja sam Vedran.....al svi me zovu Weky pa onda morate i vi...prezime nije bitno
na ovaj sjebani svijet dosel sam 15.09.1992.
zivim u jagnjedovcu(malom chicagu)...mjesto pokraj kc...u kojojm samo ludaki zive....hehe....znate na koje mislim
kaj VOLIM....
eh jako puno toga al nebum sve nabrojilsretan.....
volim cure
volim kosarku,nogomet,aute,izlaske,max i panparty,svoje vinobelj,frendove/ice.svog pesa moral sam to napisat i jos puno toga......
kaj NE VOLIM....
eh i tog takoder ima jako puno al opet nebum sve nabrojil....
ne volim umisljene,dosadne,mirne ljude koji nisu za akciju,skoluburninmad,provociranje i jos puno toga al mi se neda sad pisat....sretanako me ko treba nek mi ostavi komentar ili nek se javi na:
MSN:vekyKC@hotmail.com
ili
ICQ:441671350
sad bi trebal stavit svoje slike pa evo vam ihdead:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


::.:::opet ja;:;:;:;:;;
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..uzivajte u blogu i komentirajte obavezno.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je dona...najbolji pas kojeg sam imal ikad......

petak, 30.05.2008.

bRiGe UgAsIm PjEsMoM

Mozda odmah nemogu da napravim nesto pa bi najrade nesto mozda neznam kako gdje smo na cem smo pa brige ugasim pjesmom Mozda odmah nemogu da napravim nesto pa bi najrade nesto mozda neznam kako gdje smo na cem smo pa brige ugasim pjesmom Ponekad sjednem i razmislim ponekad uzmem nesto da se razbistrim mislim o zivotu sta bi s njim kako da ga namjestim ko program daljenskim zato da napravim nesto tu sam kad nesto nemogu e onda lud sam ne zelim cut nista dok ne pokusam samo brige ugasim pjesmom i slusam i kada ljut sam ne mrstim se zar bi trebo uvijek dobro drzim se kad bi me sreo naucis brigu iz nekih stvari tako i dok nemas nista imas oci za plakanje salim se to sam reko da ohrabrim se dok iz govana vadim se mozda nest neznam al znam da vrijeme leti kako da uspijem mislim 0-24 Mozda odmah nemogu da napravim nesto pa bi najrade nesto mozda neznam kako gdje smo na cem smo pa brige ugasim pjesmom Mozda odmah nemogu da napravim nesto pa bi najrade nesto mozda neznam kako gdje smo na cem smo pa brige ugasim pjesmom neznam dal bi reko dali je slucajnost kad te zivot lupi i vrati te u stvarnost to je sve sto imam i kad se vrti svota kuzim brata kada kaze hocu vise od zivota brojim jen,dva,tri,cetri godine glazba ova drzi me i kroz zivot vodi me gdi smo bili sinoc snimali do jutra jer ljudi ovdje zive od danas pa do sutra a sto je razlg da nas neko prijeko gleda mozda ploca ljubomora to je bed a?onda oke meni nije bitno uopce gledam koke sto od mene neko hoce imam posla od kojeg vidim stosta zivot nas naucio da nikad nije dosta udarci sto primim mene cine jacim moram sutra uspjet na bilo koji nacin Mozda odmah nemogu da napravim nesto pa bi najrade nesto mozda neznam kako gdje smo na cem smo pa brige ugasim pjesmom Mozda odmah nemogu da napravim nesto pa bi najrade nesto mozda neznam kako gdje smo na cem smo pa brige ugasim pjesmom mozda nemogu pomak da napravim ko zna dal mogu odmah da nastavim ili nesmijem tu bi da jos stojim a i nasmijan bio bih da kes brojim tu psotojim tu sam razumijes furam se ozbiljno razmisli kaj brijes brige razbijas sigurno s pejsmom takav sam i ja kad bih najrade nesto neznam di smo na cem smo kaj mislimo priznajem nismo se mijenjali isti smo pusti price na njih vec navikli smo malo je takvih kaj pricaju iskreno kuda sve to ide cije su ovo brige neki jos govore da je sve to dio igre sebi drzim fige da bolje brze stigne da bi mogo reci bit ce sutra bolje sine Mozda odmah nemogu da napravim nesto pa bi najrade nesto mozda neznam kako gdje smo na cem smo pa brige ugasim pjesmom Mozda odmah nemogu da napravim nesto pa bi najrade nesto mozda neznam kako gdje smo na cem smo pa brige ugasim pjesmom
a evo ljudi da vam se javim malo kriticni su ovi dani i nije bas sve oke dost je toga lose a kaj da vam pricam osim to da vam recem da se nadam da budu dosla bolja vremena....
pozz ekipi a poseban pozdrav witi i zeljkici...=)



| SaY SoMeThInG... (62) PrInT | # |

nedjelja, 25.05.2008.

pitanje mentaliteta ....=P

yeah...sin da sin sa 11 god u pozadini evo sin da sin 11 god kasnije u pozadini cjelo vrijeme radim ista sranja nadam se da cu i iducih jedanaest al ja fakat jebem bit ono a svaki moj je jebe sta da kazem to je to KORAK ZA KORAKOM POTEZ ZA POTEZOM slusam taj klavir i pisem moloful oprezno jednom se porezo neznam koja biva ostra strana se na noza koji uspjeha me kosta jos kao balavac pod mikrom poput osta opet taj mali koji je dosadan ko osa ubija dosadu jer nema pametnijeg posla sanjaris li o tome da ces jednom postat postat jebote lijepa je bila ta davna ¨98 ko klinac onak u skolu svaka druga biva prosta bahat to jebem bahat to malo kasnije postavljam teme za sve sto danas vazno mi je sa malim diktafonom rokam prve spike nije da serem jos i danas imam snimke negdje u kutiji na izlizanom pipu mali matija je bio pocetnik u repu danas zavidim svima koji pocnu kao lima jer svaki od njih negdje besplatan studio ima i rade bombe i matre su prejebene grade si ime a tek ostavili pelene al eto drago mi je ma fakat je zbog toga kultura opstaje na mladim nogama do groba i tako treba da bude da osvjestimo ljude jer nije fer da nam samo zbog obleke sude trudim se da bi mogo slusat pratim sve al puno toga ima pa mi bas i nejde ima talenta nementaliteta to je prava steta steta sts trudim se da bi mogo slusat pratim sve al puno toga ima pa mi bas i nejde ima talenta nementaliteta to je prava steta steta sts koliko muke samo trebalo je meni onda iz malog grada uci u nepoznato kao sonda i ovo ime sada vrijedi nekom nesto ljudi imaju respecta jer za G mi nije mjesto nekom je smjesno mozda glupo sve sto cuje ovdje drugi me cjene kada kazem cisto iskreno dobro mi smo u geplu i podjeljeni na dvije boje al opet gledamo se preko ramena ponovo koliko muke samo trebalo je meni onda iz malog grada poceo sve jebote doma svade sa starim koji brije sin u proluplona zbog moji silverica podrapanih brijem ko sarko to je samo tema izvedena iz problema danasnjeg drustva u kojem smo samo sluge sistema samo tradicija sve mora biti po starom nema da pun kurac mladih pun kurac dugo i spada i standarda i ne odustaje od toga trebas nesto vise dokaza pa pitaj bilo koga ko fura begice i zna bar malo povijesti jer biva napisano kud ce to koga dovesti ne nije to sudbina zacrtana u salici kave ili u dlanu te stvari u mome srcu borave u srcu svakog od nas A OSTALIMA SMETA STO NISMO DJECA NEKOG NOVOG MODERNOG MENTALITETA trudim se da bi mogo slusat pratim sve al puno toga ima pa mi bas i nejde ima talenta nementaliteta to je prava steta steta sts trudim se da bi mogo slusat pratim sve al puno toga ima pa mi bas i nejde ima talenta nementaliteta to je prava steta steta sts
pozdrav ljudi wavewave
puno se toga dogodilo od zadnjeg posta
neda mi se sad sve govorit...
hteli ste nekaj novo citat pa evo vam
idem jer neznam fakat kaj da pisem
ajde pozzdrav ekipi i jos nekim ljudima s kojima se cujem svaki dan sretanwinkmahwave


postt://by....WekyYy



| SaY SoMeThInG... (54) PrInT | # |

četvrtak, 01.05.2008.

...:::a ljudi evo da vam napisem taj post koji svi tolko iscekujete:::...:P

........rađa se religija imam biljeznicu rima ti ju zoves biblija,u ime play-a pla cjelog dbp-a stavljam tintu na papir rađa se ideja ovo shvacam kako shvacam nesto seres ja se vracam kada sam na stageu shvati brate poslovno kada siđem dolje moze postati i osobno nije metafora kazem da cu te potrgat nece biti pedigre bolje shvati doslovno bit ce sjeban desexa kao đanki desexa bolje pazi sta govoris da ne ostanes bez teksta prokleti hateri ni za studio gangster bit ces kao neli s razlogom ces nosit flaster probaj prati prati nas booou.........


dogadalo se vec puno toga.....trebal bi 100 postova napisat da vam sve ispricam..al budem malo vaznije djelove samo spoemnul evo npr....danas je 1 may i bude svega u gradu....gulash je promijenil frizuru......neko je jako nadrapal al necu spomenut ko i zakaj jer sam i ja gotov onda....hehe.....dobil sam nove patike.....jos malo pa praznici.....u skoli (neznam)..haha......neznam kaj bi napisal vise jer je ovak i onak post najlosiji.....nejde meni to pisanje al ste mi dosadni bili s tim kad ga bus napisal,daj ga napisi...looooooool....
dosta vam je ovo hehe pa komajte kak je los sad
e da da i degustiral sam danas vino iz 2002 godine vlastita proizvodnja hehe..ajde pozzz ljudi (poseban pozdrav josipi =)
post by: WekyYyYy



| SaY SoMeThInG... (38) PrInT | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.