<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Kaleidoscope.

Daydreaming.
Ja sam tu samo
da vrijeme brže proleti,
mene je teško voljeti.
:3


Black,black heart.

[books,history,smile,
friends,sarcasm,chocolate,
solitude,writing,Egypt <3 ,
Japan,Russia,music,moon,
serial killers,mysteries,logic,
dreaming,anime,manga,
green tea,yoga,jumping around,
english,spanish,russian,latin
pagan religions,astrology,
astral projection,angels,physics]


Memento mori

solitude Pictures, Images and Photos

Ništa bitno.Samo moji snovi,
maštanja,frustracije,izljevi bijesa,
radost, indiferentnost, samo
moja malenkost. Zapravo scratch
that, bitno JE. Ja sam sebi bitna, zar
je to toliko egoistično?


Lifespan.



Oh, therapy, can you please fill the void?
Am I retarded or am I just overjoyed?
Nobody's perfect and I stand accused
For lack of a better word, and that's my best excuse


______________________


I see my vision burn,
I feel my memories fade with time
but Im too young to worry.


Tata. <3
______________________


Svak se čudi novom, i već nitko ne zna
Kad pogibe jedan svijet u čovjeku.



(ldesigns | National)

....but Im doing alright :)

Evo ga , novi post.
Pišem ga u 3:59 ujutro. Onako, iz puke, mazohističke želje za podočnjacima -.-

Trenutno je prijateljica kod mene, uči za popravni iz biologije. Držim joj fige, nadam se da ce proc sutra. Jer se stvarno potrudila, mislim, trudila se i kad je pala na tjedan dana, ali krava (ahem) je nije pustila.

Dok je neke glupacice pustila,jer su one jezicarke, njima treba olaksavat a ne otezavat.
Nemojte me krivo shvatiti,nemam ja nista protiv jezicne, samo u nasoj gimni situacija je takva, da su tamo uglavnom nekakve idiotkinje, kojima profesori dijele i sakom i kapom dok se mi ostali moramo trudit. Pogotovo mi, moj smijer, mi bi uvijek trebali vise, jer smo matematicari.

I ne zelim generalizirati, ima pametnih cura u jezicnoj, ali vecina ih je potpuno nezainteresirana za nastavu, i draze im se sminkat na satu nego slusat bilo sto. Da one jednom nesto ukapiraju, boze sacuvaj.
I onda im se sve dijeli sakom i kapom, dok evo moja prijateljica pada na dva mjeseca, jer imamo stvarno strogu profu. *fige držim draga*


Idem u Zg u subotu,jedva cekam.
I upisat cu se ujutro u gradsku knjiznicu,skolska i kucna su mi postale premale, a i u zadnje vrijeme nemam bas para da bih kupila svaku koja mi se sviđa.

apathy Pictures, Images and Photos


I tako vrijeme prolazi, a bas sam se uljuljuskala u ovu flegmu.
Steta.


Welcome to my life
You see it is not easy
But I'm doing all right
Welcome to my dream
It's the only one who needs me
And stays right by my side

Welcome to my wonderland
It'll take time to find out where we stand
In all this mess


I jela sam palacinke, oh da. :3


24.08.2011.- Komentari (3) On/Off

<< Arhiva >>