o meni

ime : WEDRAN

prezime : a nije bitno ....

nadimci: tot ....

datum rodjenja : 23,12,1990 (HOROSKOP JARAC )

grad : najljepsi na svijetu SLAVONSKI BROD (naselje najludje JELAS )

slusam : sve ... najvise NARODNJAKE ...

volim: zivot, prijatelje , obitelj, dinamo, aute motore nogomet mtb ... i sve pozitivno u zivotu

ne volim: laz dvolicnost pokvarenost umisljenost ...

ljubavno stanje: sretno slobodan

my msn: yelasboy@hotmail.com - ako nekom trebam ...thumbup

zavrsio sam industrijsku skolu za teh crtaca .... sad radim u struci i uzivam u zivotu , ludim provodima s svojom ekipicom ....





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



OVO SAM JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PONOVNO JA




IKE



IVANĆIĆ I KRŠIĆ ( SINOVI )



ZIRDUM



BARA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



BARTOLOVIĆ


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MY SISTER (ŠIŠKA )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MY SISTER ( MARIA )


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BEBISA

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

svasta nesta







































Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




thumbupikeeeeeeeeeezujo

thumbupmojeeknomistice thumbup


thumbupninacha thumbup

thumbuptinchithumbup









































Low - Flo Rida

četvrtak, 26.03.2009.

nea naslova

ev vak da krenemo . dugo nisam na ovaj blog neshto pametno napiso. vjerovatno zato shto nisam pametan. od kad vam nisam pisao puno toga se promjenilo . pa krenimo redom . jednostavo recheno skoro sve sam izgubio. prestao sam raditi. firma ukurcu sad smo kao na "chekanju" al od toga 99 % sam siguran nishta. to me je pogodilo ali ne kao iducha stvar. ja i ivona smo prekinili. et nakon 2 mj i neshto malo dana . razlog . hm kad bih vam mogao objasnit u par rechenica napisao bi . al stvarno neznam to sazhet u tako malo .... :( . jbg zhao mi je shto je sve tak blago recheno glupo . ponekad se zamislim i kroz glavu mi prolaze misli kud ovaj zhivot vodi zhivim da bih umro. zhivot bez smisla je dosadan i jako naporan. a ja trenutno nemam smisla ..:S . jednostavno mi u jeb.. zhivotu nishta neide kako treba . nemam nimalo sreche .al jbg moram zhivit . jedino shto josh stoji kako treba su prijatelji . uvijek su tu kad god ih trebam . nezz kak da im zahvalim na tome.
znam da che bit u komebarima al ti seresh itd. al jbg mislim da tako je . toliko od mene zasada valjda chu se sjetiti napisat uskoro neshto ... pozzz



| Komentiraj (15) | isPrinTaj | # |

petak, 06.03.2009.

blog zatvoren

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



| Komentiraj (7) | isPrinTaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.