Web::Strategija - konferencija o web marketingu, web poslovanju i web tehnologiji

četvrtak, 03.09.2009.

Pet načina kako BESPLATNO na Web::Strategiju

Ako niste iskusan predavač u web marketingu, web biznisu ili web developmentu, Web::Strategija ima nekoliko legalnih, dakle od organizatora priznatih, načina da dođete na konferenciju i budete "in". Mi ih ovdje donosimo čak - pet!

Ako iole držite do svog statusa u firmi ili u društvu oko poznavanja zakona interneta, pojaviti ćete se na svakoj Web::Strategiji zajedno sa ostalim prijateljima koje najčešće tek poznajete preko Skype-a ili Gtalk-a. Web::Strategija je 2008. godine pomno osmišljena i detaljno isplanirana dvije godine unaprijed na zagrebačkoj Knežiji te je danas postala ne samo jedina u Hrvatskoj, već i kultna web konferencija u regiji.

S obzirom da je recesija, a Vi ste web user, pripremili smo za Vas ovaj popis mogućnosti dolaska na Web::Strategiju za koji nećete morati platiti relativno jeftinu kotizaciju (mnoge ostale poslovno-zabavne konferencije imaju cijene i mnogo preko 1,000 kuna).

1. Ako ste dobrovoljni davatelj krvi (samo za domicilne građane) - prijavite se kao Nagrađeni na Web::Strategiju, organizatori će Vas provjeriti i to je to!

2. Ako imate firmu/obrt za web hosting, web development ili web studio možete se javiti na natječaj za priznanje Web Pre-Po-Ruka koji se održava jednom godišnje i gdje žiri agencije Marketing Odjel ne samo da dijeli priznanje najboljima, već svatko dobije i 1 besplatnu ulaznicu na Web::Strategiju.

3. Organizatori Web::Strategije su za sada uvijek dogovarali sa većim dijelom zlatnih medijskih pokrovitelja nagradne igre znanja. To Vam ispadnu jednostavna pitanja tipa "Koja je ovo u nizu Web::Strategija?", ali zato morati tjedan prije konferencije pažljivo pratiti najjače domaće web portale Index.hr, Net.hr, tportal.hr, Monitor.hr, 24sata.hr i druge.

4. Ako imate kvalitetan web portal ili web servis, a koji se organizatorima svidi, možete postati BRONČANI MEDIJSKI POKROVITELJ i kao takav ste uvijek do sada, prema pravilima organizatora, imali pravo na jednu besplatnu kotizaciju. Sve što je potrebno je poslati na e-mail info@webstrategija.com ponudu za medijsko pokroviteljstvo. Ako ste stvarno super turbo site - možda postanete i SREBRNI MEDIJSKI POKROVITELJ koji dobiva i dvije ili više (prema dogovoru) kotizacija.

5. Ako mislite da imate stručnog predavača za prijatelja - budite njegov manager. Predložite se kao član programskog odbora, organizatori Vas mogu prihvatiti, a Vi predložite da u programu predavač bude Vaš prijatelj koji je - em odličan predavač, em odličan stručnjak za područje web poslovanja, web tehnologija ili web marketinga.

BONUS! Dakle, ovo bi mogao biti 6. savjet. Ako ste web dizajnerski studio, ponudite organizatorima Web::Strategije svoje usluge oko izrade vizuala, banner-a i brošure za tekuću konferenciju, a ne samo da ćete zauzvrat dobiti kotizacije, već ćete biti ORGANIZACIJSKI POKROVITELJ koji dobiva svoje mjesto pod suncem u promociji Vaše tvrtke prije i na samoj konferenciji. Promocija tvrtke na konferenciji i prije inače bi mogla imati milijunski iznos u kunama koji ovdje možete dobiti puno povoljnije.

03.09.2009. u 17:01 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.



< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što, gdje, kako?

Što je to web 2.0?
Web 2.0 je postao trend u upotrebi interneta i web dizajna koji cilja ka kreativnosti, dijeljenju informacija i kolaboraciji između korisnika. Prihvatili vi to ili ne, ali web je postao medij između Vašeg poslovanja i grupe ljudi kojima isporučujete proizvode i usluge, te kao takav uveo inovativne metode komunikacije na koje mnogi webovi u Hrvatskoj nisu pripremljeni.

Što je web strategija?
Strategija primjene interneta u Vašem poslovanju je proces koji Vam omogućuje da usmjerite svoja sredstva prema najpovoljnijim prilikama da biste poboljšali prodaju i dosegli održivu prednost nad konkurencijom. Strategija Vam pomaže da pronađete svoj jedinstveni način dolaska do cilja, a mnogi primjeri iz strane prakse samo čekaju da se počnu primjenjivati kod nas.

Što je to internetski marketing?
Internetski marketing, poznat još kao i online marketing, internetsko oglašavanje, e-marketing je marketiranje proizvoda i usluga kroz internetski medij. Kada je web stranica marketinški kanal, tada govorimo o web oglašavanju ili web marketingu. Banner, PPC i SEO (eng. Search Engine Optimization) su danas najčešći oblici internetskog marketinga u Hrvatskoj.

Što je to SEO?
SEO (eng. Search Engine Optimization) je proces poboljšanja kvantitete i kvalitete posjetitelja određenih web stranica koji dolaze sa tražilica (Google) putem prirodnih ("organskih") rezultata pretraživanja ciljanih ključnih riječi.

Linkovi

Web::Strategija 6
6. konferencija o web marketingu kroz društvene medije pod nazivom "Ritam društvenih valova"

Web::Strategija 5.0
Peta konferencija o web poslovanju pod nazivom "Anti-recesijski vodič kroz web poslovanje"

Web::Strategija 4
SEM konferencija o kontekstualnom oglašavanju pod nazivom "Izgubljeni u kontekstu"

Web::Strategija III
Treća konferencija o internetskom marketingu, te ujedno i prva o SEO konferencija u regiji

Druga Web::Strategija
Druga konferencija o internetskom marketingu

Prva WebStrategija.com
Prvo savjetovanje o internetskom marketingu

Partnerski linkovi

Institut za elektroničko plaćanje

Web::INDUSTRIJA

Web::Edukacija - prijavite se na SEO radionicu

Hostese | Promotori