Ako niste iskusan predavač u web marketingu, web biznisu ili web developmentu, Web::Strategija ima nekoliko legalnih, dakle od organizatora priznatih, načina da dođete na konferenciju i budete "in". Mi ih ovdje donosimo čak - pet!
Ako iole držite do svog statusa u firmi ili u društvu oko poznavanja zakona interneta, pojaviti ćete se na svakoj Web::Strategiji zajedno sa ostalim prijateljima koje najčešće tek poznajete preko Skype-a ili Gtalk-a. Web::Strategija je 2008. godine pomno osmišljena i detaljno isplanirana dvije godine unaprijed na zagrebačkoj Knežiji te je danas postala ne samo jedina u Hrvatskoj, već i kultna web konferencija u regiji.
S obzirom da je recesija, a Vi ste web user, pripremili smo za Vas ovaj popis mogućnosti dolaska na Web::Strategiju za koji nećete morati platiti relativno jeftinu kotizaciju (mnoge ostale poslovno-zabavne konferencije imaju cijene i mnogo preko 1,000 kuna).
1. Ako ste dobrovoljni davatelj krvi (samo za domicilne građane) - prijavite se kao Nagrađeni na Web::Strategiju, organizatori će Vas provjeriti i to je to!
2. Ako imate firmu/obrt za web hosting, web development ili web studio možete se javiti na natječaj za priznanje Web Pre-Po-Ruka koji se održava jednom godišnje i gdje žiri agencije Marketing Odjel ne samo da dijeli priznanje najboljima, već svatko dobije i 1 besplatnu ulaznicu na Web::Strategiju.
3. Organizatori Web::Strategije su za sada uvijek dogovarali sa većim dijelom zlatnih medijskih pokrovitelja nagradne igre znanja. To Vam ispadnu jednostavna pitanja tipa "Koja je ovo u nizu Web::Strategija?", ali zato morati tjedan prije konferencije pažljivo pratiti najjače domaće web portale Index.hr, Net.hr, tportal.hr, Monitor.hr, 24sata.hr i druge.
4. Ako imate kvalitetan web portal ili web servis, a koji se organizatorima svidi, možete postati BRONČANI MEDIJSKI POKROVITELJ i kao takav ste uvijek do sada, prema pravilima organizatora, imali pravo na jednu besplatnu kotizaciju. Sve što je potrebno je poslati na e-mail info@webstrategija.com ponudu za medijsko pokroviteljstvo. Ako ste stvarno super turbo site - možda postanete i SREBRNI MEDIJSKI POKROVITELJ koji dobiva i dvije ili više (prema dogovoru) kotizacija.
5. Ako mislite da imate stručnog predavača za prijatelja - budite njegov manager. Predložite se kao član programskog odbora, organizatori Vas mogu prihvatiti, a Vi predložite da u programu predavač bude Vaš prijatelj koji je - em odličan predavač, em odličan stručnjak za područje web poslovanja, web tehnologija ili web marketinga.
BONUS! Dakle, ovo bi mogao biti 6. savjet. Ako ste web dizajnerski studio, ponudite organizatorima Web::Strategije svoje usluge oko izrade vizuala, banner-a i brošure za tekuću konferenciju, a ne samo da ćete zauzvrat dobiti kotizacije, već ćete biti ORGANIZACIJSKI POKROVITELJ koji dobiva svoje mjesto pod suncem u promociji Vaše tvrtke prije i na samoj konferenciji. Promocija tvrtke na konferenciji i prije inače bi mogla imati milijunski iznos u kunama koji ovdje možete dobiti puno povoljnije.
< | rujan, 2009 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Što je to web 2.0?
Web 2.0 je postao trend u upotrebi interneta i web dizajna koji cilja ka kreativnosti, dijeljenju informacija i kolaboraciji između korisnika. Prihvatili vi to ili ne, ali web je postao medij između Vašeg poslovanja i grupe ljudi kojima isporučujete proizvode i usluge, te kao takav uveo inovativne metode komunikacije na koje mnogi webovi u Hrvatskoj nisu pripremljeni.
Što je web strategija?
Strategija primjene interneta u Vašem poslovanju je proces koji Vam omogućuje da usmjerite svoja sredstva prema najpovoljnijim prilikama da biste poboljšali prodaju i dosegli održivu prednost nad konkurencijom. Strategija Vam pomaže da pronađete svoj jedinstveni način dolaska do cilja, a mnogi primjeri iz strane prakse samo čekaju da se počnu primjenjivati kod nas.
Što je to internetski marketing?
Internetski marketing, poznat još kao i online marketing, internetsko oglašavanje, e-marketing je marketiranje proizvoda i usluga kroz internetski medij. Kada je web stranica marketinški kanal, tada govorimo o web oglašavanju ili web marketingu. Banner, PPC i SEO (eng. Search Engine Optimization) su danas najčešći oblici internetskog marketinga u Hrvatskoj.
Što je to SEO?
SEO (eng. Search Engine Optimization) je proces poboljšanja kvantitete i kvalitete posjetitelja određenih web stranica koji dolaze sa tražilica (Google) putem prirodnih ("organskih") rezultata pretraživanja ciljanih ključnih riječi.
Web::Strategija 6
6. konferencija o web marketingu kroz društvene medije pod nazivom "Ritam društvenih valova"
Web::Strategija 5.0
Peta konferencija o web poslovanju pod nazivom "Anti-recesijski vodič kroz web poslovanje"
Web::Strategija 4
SEM konferencija o kontekstualnom oglašavanju pod nazivom "Izgubljeni u kontekstu"
Web::Strategija III
Treća konferencija o internetskom marketingu, te ujedno i prva o SEO konferencija u regiji
Druga Web::Strategija
Druga konferencija o internetskom marketingu
Prva WebStrategija.com
Prvo savjetovanje o internetskom marketingu
Institut za elektroničko plaćanje
Web::INDUSTRIJA
Web::Edukacija - prijavite se na SEO radionicu
Hostese | Promotori