Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

nedjelja, 25.11.2007.

..tako da znam na čemu sam,ali ne mogu razabrati na čemu si ti,na čemu si ti..

evo sjedim za kompom.i mislim da bi bilo vrijeme da napišem neš na ovom blogu.opet sam promijenila dizajn.išao mi je stari dizajn na živce.umirem.
u zadnje vrijeme neam pojma kaj se događa sa mnom.postala sam osjećajnija nego prie.neke sitnice me totalno unište.a prie ne bi mi ni palo na pamet da bi me tako neš moglo bar malo povrijedit.a ne uništit.a katastrofa.
eto ja nekak u toj školi.moram učit.a ne da mi se.baš neam volje.predosadno je sve to.stravično neš.a škola općenito je u kurcu.i dalje mi se ne sviđa razred kao razred.nervaju me te neke mrtve podjele.preglupo.fali mi užasno moja ekipa iz osnovne.fali mi ona naša zajebancija.al i ono kako smo shvaćali jedni druge i kako smo pomagali jedni drugima.ima i u ovom sad razredu par predobrih cura.s koima fkt možeš pričat..baš su super.al opet nekak.njih znam samo 2 mjeseca(više-manje).i nekak nie to to..bila sam prie par dana u osnovnoj školi.rasplakale smo se frendica i ja.baš nas je malo to sjebalo.a kaj ćeš.život ide dalje..
ljubav je isto u kurcu.ne znam ni sama kaj da radim.malo mi ne ide u zadnje vrijeme.al jbg.ne da mi se o tom pričat jer ću se samo još više sjebat.
*pjesma je iz pjesme Na čemu si ti..predobra mi je pjesma.u uho mi je ušla.lol.
ajde ljudovi..pusa..bye..



- reci.. (21) - ovo ti ne treba - ...-

nedjelja, 04.11.2007.

You're way too beautiful girl,That's why it'll never work,You'll have me suicidal, suicidal,When you say it's over,Damn all these beautiful girls,They only wanna do your dirt,They'll have you suicidal,suicidal,When they say it's over...sretan

bilo bi vrijeme da se javim...naslov je pjesma Beautiful girls..predobra je pjesma..baš je zakon..lol..ovisna sam o njoj..
kod mene niš posebno novo...osim što ne smijem zasad trenirat odbojku i idem na te fizikalne terapije..ajme..na struju me priključe..haha..ma ne boli to..osjećate ko bockanje neko..al malo živcira...i umirem doma..ne smijem trenirat,ne smijem tzk radit,ne smijem puno stajat na nogama,ne smijem dugo hodat,ne smijem se puno penjat po stepenicama...ma dobro da smijem disat..ono...baš koma..jbm ti koljena..jedva čekam da mi završi fizikalna i da mogu opet trenirat..bar malo..jer ovo stvarno izluđuje...jooj...dosta o mrtvim koljenima..
bila mi je mama u školi na informacijama..nie baš zadovoljna..lol..pa moram učit kao..a jbg..ne da mi se..moram pov odgovarat..i geo..da ispravim 1...i još mi je brat došao pokazat matematiku...ajde neka sam napokon to shvatila...lol...bilo je i vrijeme...uff...
ljubav...ajme to je koma..baš je sve naopako..a jbg..kaj ćeš...fkt ne znam kaj da o tom pišem..
ljudi idem ja učit..
pusakissbye..wave



- reci.. (23) - ovo ti ne treba - ...-

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>