Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

nedjelja, 02.09.2007.

Ne boj se neću nikome da pričam da nisi bio Bog zna šta,jer ipak pamtim kad drhtala sam sva,a možda sam bila pijana...Svejedno..kad više nismo zajedno...

...evo ja se javljam..da ukratko opišem svoje ljeto i onak da pišem....

**ljubav**
evo..ja sam se kad sam krenula iz zagreba zanimala za dosta osoba...a o dečku s kojim sam sad tad i nisam baš razmišljala kao o dečku s kojim ću bit...stvarno sam se za dosta njih zanimala i ono...baš mi je to bilo guba...kad sam bila na kampu isto mi se svidio jedan dečko..al od toga hvala bogu ništa..jer sam skužila da je ko frend super,a ko dečko i ne baš...onda sam se zanimala za jednog dečka i splita...al ni od tog ništa..i onak mislim si ja..kad dođem u zg bit ću s ovim jednim i to je to...i dođem ja u imotski...onak moja b.f Marijana meni priča šta se sve doli događalo...i počnemo mi pričat o Marku(dečku s kojim sam sad..)...ja sam spomenula kak mu se moram javit da sam došla...i kaže ona meni kao da on ima neku plavu curu iz splita..ja onako paf ostanem...to mi je tako zasmetalo,a ni sama nisam znala zašto..al ajde dobro...ja njoj kažem..ne, nema curu...a u glavi si mislim-ako i ima,neće ju više imat..jao kak sam zla...i ja njemu pošaljem poruku da sam došla..on odmah kao da dođem van..ja onak ok...i tak mi pričali..i skužim ja ono bitno...da nema curu...i tak smo mi par večeri išli van..i kad sam ja ostala spavat kod Marijane...nazovem ja njega i onak pričamo nas dvije s njim..od 00 do 05...i tako...i kad sam ja bila otišla do kupaonice Marijana je njemu rekla da se on meni sviđa i da me sutra na kavi pita za furanje..ja sam to čula kroz vrata...oho...naughty...i mi sutra na kavu...i onak pričamo cijelo vrijeme...a ja onak nikak da čujem pitanje...i sad se mi ustanemo,počnemo hodat prema doma i ja kažem-hodamo...on kaže-ne još...ja onak dobro,pokrećemo se..i pita on mene oćemo hodat...i ja glupača kažem-ne znam...uopće nisam razmišljala šta me pita...i onak ja skužim tek navečer...i sad idemo se nas dvoje do jezera prošetat..i onak sjedimo 3 sata..i uletim ja hladno mi je(samo da me zagrli,a kuhala sam se)..pita on mene-oćeš moju jaknu..ja si onak mislim-ma nabit ću ti jaknu u šupak,zagrli me...i nekak ja njemu uspijem dat do znanja da me zagrli...i onak ja već doma moram...i on meni uleti-nisam te još nešto pitao..oćeš bit sa mnom...a ja-da..ajde sad napokon mogu doma...i tak..već smo mjesec i 2 dana zajedno...oho..naughty...

**ekipa**
ekipa je bila predobra...mislim baš zakon...u splitu mi je bilo malo dosadno..al ono Ivanica moja me spašavala od dosade..bar donekle...vidjela sam svoju dragu Pepu...inache...ona i ja smo dok sam ja živjela u splitu bile b.f..ma i više od toga..ko sestre...i ono...baš mi je drago kad ju vidim..uvijek sam full sretna...smijeh...i tako...al u imotskom mi je naravno bilo najbolje..već mi sad svi fale od doli...i tako...

**škola**
eto...sutra počinje škola...ajme meni...ajde dobro je..u razredu sam s Jurićkom...naughty...bar neko koga znam...i tako...ma nekako sam sretna i tužna zbog toga..onak bit će tamo novih ljudi..al opet ne znaš šta možeš očekivat od njih.. onako nema one tvoje lude ekipe...a jbg..valjda ćemo se svi snać...

evo da pojasnim i naslov na kraju...nije nikome posvećen...samo mi je pjesma predobra...smijeh...

sad puse...Za Bitch kojoj je jučer bio rođendankiss...za Anelukiss...Za Marijanu(moju b.f)kiss...za moju zavu Ivanu..kiss...i najveća za Moju Ljubav...kiss...



- reci.. (7) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>