Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

četvrtak, 07.06.2007.

Sise u vis,haljina na pod,vidim da večeras bit će zabavno...rofl

naslov...možeš ti to-pjesma od bad copy...preluda je...evo svi imaju ovu tablicu,a i meni se ne da pisat post,pa ću stavit tu tablicu...yes

Name :Anamaria
Nick Name :mala,ana,grom..ma ima ih puno...
Birthdate :06.07.1992
Birthplace :Imotski
Current Location :Zagreb
Eye Color :smedja
Hair Color :smedja
Height :169/170
Weight :53
Piercings :nazalost ne...
Tatoos :nazalost ne...
Boyfriend/Girlfriend :hm..ne jos...
Vehicle :ne
Overused Phrase :uglavnom
FAVORITES
Food :grasak..lol...
Pub/Disc/Restaurant :ma ne znam..ima ih puno...
Candy :cokolada..
Number :13
Color :crna
Animal :guster
Drink :coca-cola
Body Part on Opposite sex :ruke...uf..
Perfume :bvlgari,puma
TV Show :neam pojma...
Music Album :FutureSex/LoveSounds
Movie :step up,djevojka od milijun ,white chicks
Actor/Actress :johnny deep/keira knightley
This or That
Pepsi or Coke :coke
McDonalds or BurgerKing :McDonalds
Chocolate or Vanillacokolada
Hot Chocolate or Coffee :hm...kako kad...
Kiss or Hug :kako kad..ovisi o raspolozenju..
Dog or Cat :dog
Rap or Punk :rap
Summer or Winter :summer
Scary Movies or Funny Movies :funny movies
Love or Money :love
YOUR...
Bedtime :22 tjednom,02 vikendom
Most Missed Memory :hm...bit ce ih kad odem u srednju
Best phyiscal feature :neam pojma..
First Thought Waking Up :hm..jos jedan sugav dan..dizi se...
Ambition :bit sretna i zadovoljna..
Best Friends :capan,tibor,petra,boza
Weakness :ne znam...
Fears :padanje...smrt....grmljavina...
Longest relationship :1 god i 1 mj
HAVE YOU...
Cheated Your Partner :neeeee
Ever been beaten up :ne
Ever beaten someone up :ne
Ever Shoplifted :ne
Ever Skinny Dipped :ne
Ever Kissed Opposite sex :da
Been Dumped Lately :ne
IN A GUY/GIRL
Favorite Eye Color :zelena
Favorite Hair Color :crna
Short or Long :kako kome stoji...meni svejedno
Height :samo da je visi od mene
Style :ma samo da nije punker
Looks or Personality :ma da je dobar...
Hot or Cutehm...hot..
Muscular or Really Skinny :misici...
RANDOMS
What country do you want to Visit :Jamajku
How do you want to Die :ne znam..bojim se smrti..
Been to the Mall Lately :daa
Get along with your Parents :da
Health Freak :ne
Do you think your Attractive :hm...ne
Believe in Yourself :da
Want to go to College :da
Do you Smoke :neee
Do you Drink :ne
Shower Daily :da
Been in Love :da
Do you Sing :da
Want to get Married :daaaa=)
Do you want Children :daaa=)
Age you wanna lose your Virginity :hm...16...lool..
Hate anyone :nee,jos=)
Take SurveyCreate Survey



- reci.. (10) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>