Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

subota, 19.05.2007.

Post posvećen 8.c....jednom i jedinom...kiss

evo novi post...sinoć nisam mogla uc na blog...uf..da vas odmah upozorim...post će bit malo podugačak....ali nema veze...kom se bude dalo,neka čita...da,počnem...sinoc sam ja malo detaljnije razmišljala,da je kraj školske godine sve bližino...i tako kroz to razmišljanje,ja pustim sve slike od ekipe da idu u slideshow i stavim u pozadinu pjesmu I'll be mising you...i počnu mi suze same od sebe teć...i počnem se trest onak full i znate onaj glupi filing kad vas sve steže oko srca...tako je meni bilo cijelu noć...nitko od nas neće ić u istu školu..i ono...kad udjem prvi put u taj nepoznat razred,kad budem pogledom tražila mladena kako žica karolinu kaugumu...davora kako sjedi u zadnjoj klupi s kapom na glavi i pita me jel imam slušalice i mobitel kod sebe...svaki put kad netko neš provali ili se zadere tražit ću filipa po razredu...i tako sve ljude s kojima sam tek 4 godine...al ih volim...ni ja sama ne mogu vjerovat koliko...kad se sjetim da sam se htjela odselit iz ove škole iz razreda...tek sad shvaćam koliko bi mi žao bilo...i svi me uvjeravaju da će me to proć za tjedan dana...a ja znam da neće...jer se ja užasno vežem za osobe...i falit će mi oni poznati glasovi,ona poznata lica i one naše ponekad preglupe fore...jesu glupe,al su naše...možda neki jedva čekaju da odu iz razreda...i ja sam do nedavno...dok nisam skužila koliko ih volim...koliko će mi nedostajati...istina falit će meni i drugi ljudi iz škole s kojima sam isto dobra,ali ne ko ovi moji...ne mogu vjerovat da ću ovo reć...al čak će mi i falit kruneš-da me iživcira kad to njemu odgovara...falit će mi i "četvorka"...jer one su uvijek bile jedinstvene,istina nismo ih nikad pretjerano volile,al ono....ni sad...al opet....možda smo i nas 5 njima bile "petorka"...da,ziher...ne bi se one toga sjetile..rofl...i ko zna kakvi će ostat naši odnosi kad odemo svi na 100 strana grada Zagreba..istina,opet ćemo se mi nać na zidiću,pakingu ili iza škole...i ja se samo nadam da se nećemo puno promijeniti,da će sve biti kao prije..da ćemo i dalje ostat bahati do srži, bezobrazni prema svima koji nam idu na kurac,odjebat ljude,kad nas ne zanimaju....da ćemo ostat što smo i bili...c-razred...ili čobani,kako nas je nazvala naša profesorica iz zemljopisa ili životinje-profa iz fizike nam je prišila taj nadimak..i opet...kako dosta profesora kaže da smo djetinjasti...jesmo,mi smo ponosni na to...i falit će mi ono pljucanje i falit će mi kad netko sažvače cijeli list papira i hiti ga na ploču...i falit će mi majmunski nagoni,i ono stenjanje...i vrištanje....to će mi sve faliti...SVE VAS VOLIM..ISTINA NEKAD SE SVI PONAŠAMO KO DEBILI, I SVI SE PONEKAD FORSAMO;AL VAS OPET VOLIM...JER SAM S VAMA PROVELA SvOJE NAJBOLJE 4 GODINE...kiss



- reci.. (12) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>