Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

petak, 30.03.2007.

Da dobri momci ne postoje,makar to sam shvatila,pa zato praštam grijehe tvoje jer mi nema boljega...Moje ledeno srce je vječni grijeh,moje oči su vrata u izgubljen svijet,moj život je priča u polusnu,odraz u slomljenu zrcalu..

hm,naslov djelomično ima veze s nekim stvarima...a stavila sam dvije pjesme,jer obadvije opisuju moje stanje,a nisam mogla odlučit koju ću,pa sam obadvije stavila...ah...ono nema šta me ne muči...fkt je sve koma...joj,sve mi ide na kurac...i neki ljudi koji mi seru bez razloga...uopće ne kužim kaj je bilo,...kao da sam ja svima nešto rekla,a nisam nikom ništa...al ajde...nek im bude..inache je sve super..ispravila sam zem,fiz i još dns kemiju...napokon...ne znam kaj da napišem...ono nisam best frenda čula i vidjela 100 godina...bebach,već mi lagano fališ...i tak...bila sam 10. na županijskom...ja sam zadovoljna...i tak...ajme majko dosade...sad sam na infi...koji smijeh...ovi debili su napušeni...to je trganje...a ne znam kaj da još pišem...možda se javim ovaj vikend...ne znam još,u pon sam na atletici,a u srijedu gotova škola,fala kurcu...ajde ljudi pusa...vojim vas sve...a sad se idem smijat...kiss
poseban kiss za:*Moju Marijanu*kiss-ljubavi zaboli te kaj drugi pričaju i seru..



- reci.. (15) - ovo ti ne treba - ...-

ponedjeljak, 19.03.2007.

S tobom mi svega već preko glave,usne mi željne da te zaborave...

ewo ljudi danešto napišem...meni je malo net sjeban,pa neću pisat nove postove...možda mi ga brat večeras popravi...yes...hm,na anelinom roćkasu je bilo PREJEBENO...onak ne da mi se sad na infi pričat nešto previše...budem kad dođem doma više napisala...ajde ljudi pusa...



- reci.. (17) - ovo ti ne treba - ...-

petak, 16.03.2007.

I zanesen tom ljepotom,dobih volju za životom...

ewo još jedan moj dubokoumni post...da,ziher...ugl...ewo sad se vratih sa debate...imam upalu mišića to od treninga(od glupih povaljki)...ma daj molim te...na debati smo bili 2 i pol sata i još smo dina morali pratit do stanice..joj,joj...kao ne zna doć...ugl,sad pokušavam mamu dobit,al mi baš ne ide...dns bi trebala kao ić u meg...a ne znam oću ić...hah...trebam krenut u školu za nekih 5 min,a ni ne znam šta ću obuć...vani je vruće...a ne da mi se tražit majicu kratkih rukava...jesus....vidim da ovaj post ima jako dubokouman smjer...malo su mi se neke stvari rasklimale ovih dana...ono neke stvari koje sam saznala uf...prvobitna reakcija je bila ono...hm...onak počela sam pizdit...al sam kako se kaže stala na loptu i skužila da su neke stvari prevrijedne...tako da je sve opet fajn... eto sad moram krenut...idem se obuć....našminkat..burninmad,a ne da mi se...ili ipak neću...ajde sad već pišem samo gluposti...ajde ljudi pozz..



- reci.. (3) - ovo ti ne treba - ...-

srijeda, 14.03.2007.

ZA CAPANA...

kako neki ljudi mogu biti tako okrutni...tako jadni...bez imalo dostojanstva...usude se tvrdit nešto što i oni i svi znaju da nije istina...uf.,,ne znam...nekad je bilo sve super,sve fajn...a sad..sad misle da su face...drže se važno i odraslo..ne mare za nikog osim za sebe...toliko su jadni,a tek bezosjećajni...to je nevjerojatno....i onda smo još mi krivi što više nismo dobri s njima...mi smo krivi jer se oni ne znaju javit...mi smo krivi jer su oni egoisti...jer gledaju samo sebe...hm...kad smo si onak postali dobri frendovi,mislila sam sam ono...fkt je super dečko...full smo si bili dobri...ono uvijek je bio tu za mene...i full dugo je sve bilo fajn,sve je bilo super...al onda je gospodin sebi zamislio da je neka velika faca..zkj bi se on družio sa mnom...šta sam ja njemu...od jedne super osobe,postao je licemjerna,bezosjećajna osoba...osoba kojoj nije do nikog stalo...gleda samo sebe...ma zapravo najgore je u tom svemu....što on meni fali kao frend...al teško ćemo mi bit dobri ko nekad...jer jbg...ne može on mene jebat di god stigne,a da ja s njim budem super...ja sam tu kad mu trebam...al nema veze...zapravo u zadnje vrijeme mi uopće nije žao što se ne družim s njim...jel meni ne treba netko kome sam ja-po potrebi..al eto...tako me sad iživcirao da sam to morala napisat...ne ću nikom pusu slat...jer sam živčana ko sam vrag...



- reci.. (8) - ovo ti ne treba - ...-

ponedjeljak, 12.03.2007.

Maneater, make you work hard,Make you spend hard,Make you want all, of her love,She's a maneater,make you buy cars,make you cut cords,make you fall, fall in love...

nakon dugo vremena slušam maneater...baš mi je fancy pjesmica...yes...ewo jučer smo igrale 3 tekme...vrbovac i čazmu smo dobili,od mladosti mo izgubili...ma to protiv mladosti smo mi u glavi stvorile sliku da su one jače od nas i da ćemo izgubit...al nema veze...to nam je neki standard da 2 dobijemo,a jednu izgubimo....ma nm...al neki ljudi su tako bahati i tako me iznervirala njihova bahatost...pogotvo od jedne cure s konjskom facom i nikad nije čula za aparatić za zube..krava, došlo mi je da ju tako nabijem...i još ona njena slama na glavi...aaaaaa...ma neću više o njoj pričat..jučer je trenerica sa ovim jednim doma otišla,a mi smo busem išle...joj,a oduvijek su nam bili sumnjivi...i za vrhunac zajedno,sami doma odu...rofl...u busu mene uhvatila neka glupa nostalgija...i sama sam naprijed sjedila...i onda kad smo se tonka i ja iz mega vraćale plakale smo od smijeha...dođem doma i onak b.f mi u kurcu...kao da njega nitko ne voli...isse,pa ne može mi tako nešto pričat...ja onak nemoj srat...i onda sam s njim pričala...ah...napravio je glupost i sad zbog tog žali..al jbg,na greškama se uči...al ne treba zbog tog odmah crnu sliku stvarat u svojoj glavi...JA TE VOLIM I JOŠ PUNO NJIHyeskiss...sad idem malo učit...
btw,chola ja sam ti ostavila comm al mi ne piše da sam ga napisala,a kad uđem ponovo da napišem tamo piše taj comm...sad ako si išta iz ovog skužila...
ajde ljudi pusa...volim vas...posebna pusa za:cholukiss,tiborakiss,ivanukiss,anelukiss,marijanukiss...



- reci.. (8) - ovo ti ne treba - ...-

nedjelja, 11.03.2007.

Til the dawn....

hm...upravo se spremam...idem u ivanić grad...imam 3 tekme dns...joj,tako mi se ne da na to ić...al kao moram il će bit sranja...šalarofl....ewo dosadno je...al užasno...igram se s medom kojeg sam dobila od dragog za 3 mj...da,dns nam je 3 mj...ne mogu vjerovat...ja sam mislila da ne bude to ni mjesec dana,a sad mi je drago kaj ovoliko traje...joj,ne znam ja kaj bi bez njega...ewo bliži se 200 post,a na 200 sam rekla da brišem blog...tako da...malo ću sredit boxeve...i ta sranja...moram još malo sredit ovaj blog...heh...eto ljudi...dns kad dođem doma..full izvještaj i slike od nas cura iz kluba...



- reci.. (3) - ovo ti ne treba - ...-

srijeda, 07.03.2007.

prijatelji se u nevolji poznaju...

ewo da napišem nešto novo...baš sam maloprije s prijateljem pričala...kakav je to osjećaj kad zapravo skužiš da nemaš pravih prijatelja...i kako se grozno osjećaš kad shvatiš da ljudi koji su ti uvijek bili prijatelji,na kraju se pokažu ko zadnje smeće...nisu uz tebe kad ti trebaju...i onda dođe netko na koga nisi navikao,s kim nisi jako blizak i on bude uz tebe,iako te ne pozna...pruži ti podršku jer osjeća da ti je potrebna,osjeća da ti treba netko s kim ćeš pričat,plakat i smijat se...i onda ljudi koji su ti leđa okrenuli imaju te obraza nazvat i pitat kako se ne javljaš...imaju snage pogledat u oči,nakon što su ti okrenuli leđa,nakon što su te napustili...to su tzv ljudi bez osjećaja,egoisti...ljudi kamenog srca...ako uopće imaju srca...meni je iskreno žao tih ljudi,oni nikada neće znati šta znači voljeti,nikad neće znati prihvatiti tuđu ljubav...jer će ju iskoristiti,na jedan okrutan i grub način...
to bi bilo sve za danas..ajde lav ya...



- reci.. (21) - ovo ti ne treba - ...-

ponedjeljak, 05.03.2007.

Te dvije slatke riječi:VOLIM TE....

-kada je prerano da mu kažeš...
Čak i ako si se zaljubila u njega preko ušiju,nakon samo dva spoja,
pričekaj barem 3 do 4 mjeseca da mu izjaviš ljubav...To su teške riječi
i ako nije spreman na njih,mogao bi se uplašiti.Pričekaš li da prođe
dovoljno vremena,izbjeći ćeš nepotreban pritisak,koji bi mogao
stvoriti probleme u vezi...


-ja sam njemu rekla,a on meni nije...
Ne zabrinjavaj se previše zbog toga...Dečkima je to uvijek teže nego
curama,jer ne vole pokazivat osjećaje,a kamoli ih izgovarat naglas...
Pošto si ti njemu rekla,ne spominji to bar mjesec dana,pa ćeš vidjeti
kako će sve teći...Ako ni tada ne bude pomaka,otvoreno ga pitaj
što osjeća prema tebi,možda niste na istoj valnoj duljini...


-on je tebi rekao,trebaš li i ti njemu??
Ako to osjećaš,slobodno mu reci...No ako nisi posve sigurna u svoje
osjećaje,radije mu nemoj govorit,jer neće biti pošteno da ga navodiš
na pogrešan put...Reci mu da ti je veoma stalo do njega i vaše veze,
ali da nisi spremna govoriti o ljubavi...AKo ste sretni zajedno,osjećaji
i riječi doći će s vremenom sami od sebe..



- reci.. (2) - ovo ti ne treba - ...-

subota, 03.03.2007.

jej...

hm...sve je onako fajn...ma ne znam što da kažem...baš je onako super...i tako...u životu nema ništa novog...sve je fajn...ne mogu vjerovat da sam to napisala...uf,ma ne znam ni sama...baš se onako fora osjećam...i tako...ma ne da mi se pisat neki kilometarski post...ajde ljudi pusa...



- reci.. (7) - ovo ti ne treba - ...-

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>