Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

srijeda, 27.09.2006.

Bio si sreća u mom životu,zvijezda u mom oku,sada si samo lice na slici,precrtano ime na korici...

MOŽDA....
možda sam napuštena,
možda da sam ostavljena da lutam sama po ovom svijetu...
da sama hodam kroz mračne noći,
da čekam njega hoće li mi doći...
al uzalud mi čekanja,kad njega nema...
evo ne znam ima li smisla ovo što pišem...
možda će imati jednog dana jer zbog njega dišem,
možda će mi sve ovo biti smiješno kad ne budem potpuno sama...
možda,to su bile njegove posljednje riječi,
možda će mi možda opet reći...
možda,ne znam ni sama...
možda čak i ja jednom postanem dama...
možda ga prebolim,
možda ga nikad više neću sresti...
možda ćemo još jednom na kavu zajedno sjesti...
možda ćemo se prisjećati svih onih lijepih stvari,
a možda će nam se bolne uspomene motat po glavi...
možda kad više ne budem mlada,
možda tad ljubav opet zavlada...
možda...

evo ne znam ni sama zašto sam ovo gore napisala nekako mi došlo samo od sebe...ma cijeli ovaj tjedan sam nekako u kurcu...napisala sam pjesama i priča više nego ikad...ma nije ni važno,al ipak ono što osjećam prema njemu je snažno..opet sam počela da sklapam rime... ne znam ni sama,nijedna misao mi ne gine...ma ajde ljudi budite pozdravljeni do sljedećeg javljanja...jer sam stvarno pretjerala s ovim rimama...ajde ljudi big kiss svima...



- reci.. (19) - ovo ti ne treba - ...-

ponedjeljak, 25.09.2006.

SRETAN TI ROĐENDAN!!!!!

ej,evo da opet napišem post...danas je bilo zakon...onak sve laganini danas je mom dragom Bilušu rođendan,pa mu ga ovim putem čestitam...ma danas nisam išla u školu jer sam išla na atletiku...prvo je bojmićka kasnila pred školom...hehe...onda kad smo napokon ušle u tramvaj puštala je vicky neko pištanje na mobitelu i mi se počnemo derat kako ovi novi tramvaji ništa ne valjaju...onda smo ljudima mahali kroz prozor...pa smo sa svojim pjevanje i puštanjem muzike potjerali pola ljudi iz tramvaja,a nama smiješno...onda kad sam napokon tamo došla vidjela sam Eriku-ovim putem joj šaljem pusu...bit će danas puno pusa...pa sam išla vidjet Deu-isto joj šaljem kiss...pa su napokon došle Pivacka,Marija,Dora,Matea,Petra,Valentina i Marina...napokon sam onak službeno upoznala Mariju i Doru...Mislim njih sam samo planirala upoznat,a ove su došle s njima pa sam i njih upoznala...Marija je i ovak super,što znači da je moj dojam ostao isti i Dora je totalno zakon.. Ah,kaj ćeš...Štafeta je bila za gaće popišat od smijeha...joj da...vidjela sam i Katarinu O...koju nisam vidjela od 5 razreda...još uvijek fura kratku kosu i nije se uopće promijenila....Bila ja i jurja...i njoj šaljem pusu....ma nabit ću si ove puse u šupak...i oko 19 sam napokon došla doma i sve me boli...brijem da bi se mogla nagutat tableta...hehe....SAD JEDNA VELIKA PUSA ZA:Eriku,Deu,Pivacku;Mariju,Doru,Mateu i Jurju...A i svima vama jedan big kiss...
P.S. BILUŠ SRETAN ROĐENDAN!!!



- reci.. (8) - ovo ti ne treba - ...-

Nemoj plakati,ti si predivno biće,svaka tvoja suza i mene se tiče,svaka tvoja suza i mene boli,jer znaj ja sam prijateljica koja te puno voli...

evo da nešto nabrzinu napišem..ova poruka je posvećena mojoju KATY...ma jučer mi je bilo super...išla sam ujutro u 9,gledat dečke kako igraju nogomet...onak igrali su full dobro, al su izgubili zbog jedne greške...ma nije ni važno...i tako sam se ja naravno našla svađat s nekim frajerom koji je isto tamo bio...pa sam si računala index visine/težine...ja onak sad idem vidjet koliko će mi ispast...sad ja zabrijala da će bit normalan ili na granici normale i da moram na laganu dijetu...kad sam izračunala ja onak stala i gledam imam index 18.7...To znači da sam NEUHRANJENA!!!!!!A uvijek mi je index bio normalan i uvijek sam cure zajebavala kako su mršave i neuhranjene...ja onak gledam..i naravno počnem se smijat...ja mislila da sam nešto krivo...zovem ja mamu da mi izračuna...njoj isto ispadne 18.7...ja onak wtf..ma nije to ni važno...poslije smo petra i ja bile vani,pa smo svratile malo do piškotice...pa mi je i ona računala index i opet sam ispala neuhranjena....sad sam se već pomirila s tim..kad sam došla doma išla sam kod mire da joj ispeglam kosu za posao...full dobro joj je ispalo...i tako smo još kod nje imali trač partiju...pa smo se sinoć marijana i ja dopisivale s leom i tiborom...pa sam se još čula s marijom....i tak...i cijelo vrijeme mi se gasio prokleti komp....jebem mu ja mater... jedna velika pusa od NEUHRANJENE....hehe...



- reci.. (6) - ovo ti ne treba - ...-

subota, 23.09.2006.

Zaustavi suzu,odbaci tugu,naći ćeš negdje za oblakom dugu.Ljepota prijateljstva nek ti dušu grije,oprosti životu što savršen nije....

evo me...kako vam se sviđa moj novi dizajn...meni je baš extra...eto ujutro me prvo brat probudi u 5 i 02...jer je uzimao laptop iz moje sobe...opet ja zaspim...i onda su me oko pola 12 zvale mater i sestra na mob,da su mi podigle karte u kinu...ja onak daj me pustite da spavam,i naravno više nisam mogla zaspat...onda sam išla gledat telku,baš su mi lijepo bile serije na televiziji...prvo čarobnice,pa smallvile,pa kuća na plaži i everwood na rtlu...kako zakon...kad mi je to završilo sjetila sam se da bi mogla i jest...onda sam napokon išla oprat tenisice.. u međuvremenu mi je došla mater doma i natjerala me da se obučem jer smo išle po mog frenda i onda nas je vozila u kino...i tako došli mi u kino...gledali smo klik-za savršen život...film je dobar,ima smejšnih scena i 2-3 tužne na koje sam se ja naravno raspakala i onda mi se frend smijo,ma sram ga bilo...kad je završio film išli smo do megića,pa malo razgledavat izloge...baš zakon...onda smo se sjetili da bi mogli ić doma..i tako mi sjeli na tramvaj i izađemo na stanici braće radić...i čekamo mi tramvaj kad vidim ja svoju bubav-Maju...s njom je bila neka njena frendica Lana...pitaju one nas di smo bili mi im ispričamo...nakon par minuta dođe maja:a vi nas nećete pitat di smo mi bili...ja se počnem smijat i pitam di...išle su kod frendice u veliku goricu i ostale su kod nje 15 min,a vozile se se 1h busom...pa nisu normalne...ja gledam i počnem se smijat...eto došla doma,živa i zdrava na vašu žalost...više sreće drugi put...ma zajebavam se....ajde ljudi big kiss svima..



- reci.. (15) - ovo ti ne treba - ...-

četvrtak, 21.09.2006.

Želim da k tebi tuga ne zaluta,da na vrata tvoga srca prava ljubav zaluta,da ti se ostvare sve želje i da ne zaboraviš prijatelje...

jel se i vama blogovi otvaraju sporo kao i meni ili ne???možda je samo moj komp retardiran...nije ni važno...kako ste mi vi?Ja sam extra u zadnje vrijeme...danas mi je u školi bilo zakon...ono,skroz super...osim jedne male nezgode koja mi se dogodila,al o njoj neću...malo je previše neugodna...ugl zbog te nezgode su me poslali doma da se presvučem..i ja se vraćam u školu i sretnem vicky kako šeta psa i počne ona meni pričat kako je irena bila na televiziji za neku udrugu noina arka...i dođe vicky da je ova rekla kako su njene frendice previše zaokupljene prvim ljubavima i izlascima...ja se počnem smijat onako hello pa šta bi trebali radit u ovim godinama...čekat da vrijeme prolazi kraj nas...ma ta cura mi se nikad nije sviđala..znate kad svaki dan morate gledat nešto umjetno i nekoga tko misli da je najpametniji jer ima sve petice..zapravo nakon nekog vremena skužite da se iza tog "pametnog i "nevinog" lica krije neka totalna glupača...koja ne zna zbrojit 2 i 2...nego zapravo sam sjedi doma i štreba ko neka pizda jer nemože zapamtit jednostavnu rečenicu...DANAS SAM DOBILA 4 iz ZEMLJOPISA i FIZIKE!!!Pa ja sam sretno dijete,nitko nije sretniji od mene...nekima to nije dobro,al meni je super..weee....npr..Ines-ukratko glupa štreberica,koja je totalno izolirana u razredu,druži se sa samo 3 cure i to je to...onak misli da je najljepša,a ne zna ni robu iskombinirat.. onako obuče neke traperice koje su joj po običaju kratke,neku odvratnu rozu majicu,mokasinke i na mokasinke neke čarape ne prugice koje ja nosim na tenisice...ma dosta o tom da prijeđem na ono važno...dobije ona 4 iz domaće zadaće i onak stane i gleda sva u čudu jer nije dobila 5...ja onak gledam pa glupačo budi sretna s četvorkom...ma ne da mi se više pisat o njoj...tako je nekako glupa...onda za vrhunac dođe profa:"Ne okreće se Zemlja,nego se Zemlja okreće..."Petra i ja se počnemo smijat(naravno)...zadnji sat tjelesni,e tek to je bila zajebancija...skačemo skok u vis sa škaricama i kaže petra idem ja skočit na ribicu,ja iz zajebancije dođem ajde...ona se zaleti i samo vidiš onak petra kak trči,petra se nabila u glavu,al noge stoje u zraku i na kraju noge padaju...kad sam se ja počela smijat...onda profa onak iz zajebancije lupi anetu po dupetu i dođe petra profi u facu:"LEZBO!"...mi se svi počnemo smijat...joj,koja komedija...onda sam poslije škole išla s capanom van...bili smo malo kod mene dok sam ja išla pogrijat ručak i naravno ručak mi je izgorio...koja je to komedija bila...onda sam capana nažicala da priča s mojom mamom na telefon...joj...pa smo se malo muvali po kvartu,ja sam po običaju imala svoje ispade...i tak...bila sam na treningu...isto komedija...dođem ja i nikako da uđem u svlačionicu...pa sam počela igrat s anetom u paru,pa me stavila sa opom da igram...a meni sve do kraja treninga ništa nije išlo osim serve,onda su mi počeli dobro ić servisi...ajde ljudi fkt sam se raspisala,odo ja...kiss..



- reci.. (20) - ovo ti ne treba - ...-

srijeda, 20.09.2006.

Slučajno jednom u jesensko veče kad ulicom hodaju pijanci,shvatit ćeš kako boli kad dvoje bliskih postanu STRANCI...

evo da napokon napišem post...ma ništa sve je po starom...škola,zafrkancija i tako...ljubav po starom-znači dobro...baš sutra imam sjeban dan..onak blok sat fizike,blok sat zemljopisa,matematiku i tjelesni...pa se poslije škole idem nać s frendom,pa na trening...pa s treninga doma...e,ko stoka...užas..joj sutra ću se ubit ako me pita zemljopis..ono užas...boli glava...a tek fizika...dobro fiziku još stignem naučit u školi...al zem mi je prvi sat ujutro...ma zajeb....ne da mi se više pisat...



- reci.. (2) - ovo ti ne treba - ...-

ponedjeljak, 18.09.2006.

extra,samo extra,samo to se traži...

evo da napišem i ja novi post..jučer sam bila u vinkovcima...bilo mi je fkt super...osim nekih sitnica...bilo je stvarno zakon,kako ljudi imaju zakon nošnje...ono,stvarno zakon...onda su bili konji,to su tako fascinantne životinje...baš su extra..a joj...pa sam se slikavala kod nekih grafita,pa sam bila u luniću...i tamo je bilo zakon...onako baš kul...pa smo napokon došli u stan...tamo su nas tek probuđeni čekali ivan i marinko...ja sam se tako smijala s njima...a mate je totalno smotan...prvo je zapeo za stolicu,pa mu je meso upalo u salatu...ono totalno zakon...danas u školi je bilo zakon...pustili su nas tek 20 min kasnije u školu jer je netko preko vikenda provalio u školu i cijelu školu poprskao sa pjenom iz aparata za gašenje vatre,bila je murija-spooky...hehe...u školi je bilo zakon...ja sam danas skužila da je baš fora glupirat se po školi...baš me boli briga...tamo sam pustila šiške....a šiške su mi do usta tako da ništa ne vidim...tako sam hodala po školi... poslije škole smo išli pepa i ja kod karoline...bilo je dobro...kak je karolina odmah uz loksu cijelo vrijeme smo kucali po našem prozoru...a prozor neki ludi,mi iznutra sve vidimo,a iz vana se ništa ne vidi...baš zakon....pa sam išla u školu na infu,dođem ja na infu kad je nema...pa to je da se ubiješ....hehe...napokon sam nakon cijelog dana lutanja došla doma i sad me bole noge od pustog hodanja..hehe..ajde ljudi big kiss...



- reci.. (7) - ovo ti ne treba - ...-

subota, 16.09.2006.

extra,samo extra,samo to se traži...

evo danas je subota i cijeli dan pada faking kiša..bla,bla..jutros sam bila u shoppingu,...onda sam došla doma i išla spavat(opet)...ko malo dijete...poslijepodne sam išla kod kuma...bilo je zakon....išla sam mu vidjet sina...malecki još nema ni 4 tjedna...kako je presladak...onak mali slatki...a joj...a ovaj stariji sin je pravi vrag..to nije normalno...to je mali vrag...tam cijelo vrijeme viče,skače...cijelo vrijeme tam meni da ga nosim po kući,pa da se tučem s njim,pa da ga vrtim...ja sam se cijelo vrijeme smijala...mali ima 4 god,onako cijeli je mršav,zaleti se mali u mene i sruši me na pod,a ja se počela smijat...ni bog me ne bi mogao zaustavit...hehe...onda sam s kumom visila na balkonu,tako smo se smijali...sad gledam tekmu..Hajduk vodi 3:1...tako sam sretna...sutra idem u vinkovce jer je zadnji dan vinkovačkih jeseni...zvali su nas neki ljudi...mislim zovu nas već godinama da dođemo,pa smo sad odlučili doć....napokon...i tak idem ja sutra u 7 ujutro...sad ne znam šta da pišem...idem gledat tekmu..ajde ljudi kiss...



- reci.. (39) - ovo ti ne treba - ...-

petak, 15.09.2006.

ona bila uličarka,a ja poznat lopov,zajedno smo jedno vrijeme harali evropom..

evo danas sve zakon...na infu sam išla obučena ko malo đubre...doslovno prvo šta sam izvukla iz ormara..neku trenirku,neku majicu i šiltericu nabila na glavu...na infi je bilo ok-standard...ma nemam riječi..onda sam jedva potjerala sestru u školu...pa je došla kar'o kod mene. baš nam je bilo extra...ma neznam šta da kažem..onda smo išle u šk...onak dođemo u školu i saznamo da nemamo zadnja dva sata...nama extra..jedan dečko mi je danas tako digao živce da je to nevjerojatno...joj,ne da mi se više pisat..stavit ću cijelu pjesmu iz naslova...
Ulicarka i lopov

Ona bila ulicarka
ja poznati lopov
zajedno smo
jedno vreme
harali Evropom

Ref:
Otisla je nestala
kao snijeg lanjski
joj kako se mala
smijala kurvanjski

Volela je da navija
kad se dripci pobiju
zbog nje sam ti
brate moj
zaglavio robiju

Ref:

Jos uvijek je
volim brate
i u nju se kunem
Ona se snasla
a ja jadan trunem


Ref:



- reci.. (4) - ovo ti ne treba - ...-

srijeda, 13.09.2006.

ako rodi se ta kojoj reći ću da,nešto mora da zna i živi s tim,da lagat ću je ,ko tebe varat ću je....ja sam stručnjak da sve što zavolim i uništim...

evo ljudi nešto da napišem...danas je bio roditeljski...hehe..za to vrijeme smo se kar'o,petra i ja malo muvale po kvartu...onda smo otišle do lokse...tam su bili pavo,biluš i kruneš,pa smo bili malo s njima...i tak...ne da mi se više pisat...postala sam lijena u zadnje vrijeme...odoh jest....pussa svima....



- reci.. (7) - ovo ti ne treba - ...-

utorak, 12.09.2006.

ako rodi se ta kojoj reći ću da,nešto mora da zna i živi s tim,da lagat ću je ,ko tebe varat ću je....

evo da vam napišem novi post...u zadnje vrijeme me često hvata bed...ma znate već...ljubavne pjesme,suze i sve što ide uz to...a jedina s kojom mogu pričat o tom je moja katy...ljubav moja...ne znam šta bi bez nje...i tako,u školi je sve zakon...hehe...malo sam poludila u zadnje vrijeme...cijela škola brije da sam ja u ovog jednog dečka samo zato jer sam rekla da mi je sladak...mislm ono...e,pa sad ću baš potvrđivat sve što oni kažu...baš me zanima koliko će to trajat...danas mi je bio kum(kao i svaki dan)...tako smo se smijali s njim...gledali smo tekmu,pa smo se skoro potukli za nutelu...i ta spika...pa sam ga zafrkavala da mora na dijetu,a standard...hehe...puno mi fali moja ekipa iz imotskog,malo mi se plače kad ih se sjetim...a opet se sjetim jedne bolne točke koja se nalazi u imotskom...jo,tetka mi se udaje... jedva čekam,idem u shopping..već sam si ja našla robu,samo ju moram kupit...jedna prekrasna zlatna haljina,zlatna torbica i zlatne štikle... ma sve zlatno i extra....btw,zaboravila sam napisat da sam napokon upoznala Maju-čini se simpa cura..onak slatka...to je sve od mene... sutra idem živit svoju noćnu moru....idem kod zubara...pussa svima...



- reci.. (12) - ovo ti ne treba - ...-

ponedjeljak, 11.09.2006.

lalalalalallalalaalala........

ej...evo ljudi da nešto bezveze naškrabam...i dalje glupa škola...karolinu treba tuć....đubre jedno malo...hehe...eto ne da mi se pisat... ajde ljudi bok...



- reci.. (10) - ovo ti ne treba - ...-

nedjelja, 10.09.2006.

Ako se ikad sretnemo ti prođi,prođi ko da se ne znamo,jedino tako možeš mi pomoći da te prebolim nekako,kad samo stranci budemo u noći,znat ću da sve je nestalo...

evo jučer nisam pisala jer sam bila kod amebe...ma bilo je extra...kad sam došla kod nje su već bile njuhpi i mya...njuhpi se ošišala na kratko ja onak gledam...navikla sam ju gledat s dugom kosu....poslije smo išle vidjet mijinu novu gajbu...hehe..kod mie smo došle nekih 3 puta... poslije su sa mnom i amebom bili briglja,dex i levaj kod mye...oko 18:15 smo ameba i ja išle do trga da se nađemo sa nolom i mare da idemo u kino...btw-pusa za mare...srela sam roško na trgu i njoj jedna lelika pusa...gledale smo pljačkaš dječjeg lica...film je definitivno zakon,al nije bilo puno smiješnih scena...poslije smo išle od cinestara pječice do trga i putem smo srele levaja,vuxa i habeka...aj dobro...u tramvaju su bili neki kreteni koji su bili pijani pa su pjevali neke navijačke pjesme...tamo su lupali s bocama,a nenormalna mare se počne smijat i ja s njom(naravno)....otišle lijepo svaka svojoj kući...ameba i ja se nažderale ko prasice i otišle u sobu..gledale smo onaj film-ukleti brod...ja sam zaspala prije 23...užas...stvarno sam bila umorna,pa sam se probudila oko 01:30 kad mi je mare poslala poruku da joj nisam dala cd....hehe. onda sam tek u 3 zaspala i probudile smo se nas dvije(ameba i ja) negdje oko 10,pa nam je mare slala poruke i zvala nas jesmo se probudile..poslije smo išli do dvora veliki tabor i na ručak na grešnu goricu...hehe...tamo smo ameba,mirna i ja krale grožđe...ma bilo je ok.. onda sam napokon došla doma i sad idem sestri napravit frizuru i pogledat film...pussa svima...



- reci.. (0) - ovo ti ne treba - ...-

petak, 08.09.2006.

Dok vjetar bude svirao simfoniju tužnih nota,sjeti se djevojke koja je bila slučajni prolaznik tvog života...

ej,ljudi evo da vam napišem malo poduži post....zaspala sam negdje oko 01:00...užas...i probudila se oko pola 6 ujutro...i ipak sam došla u školu vesela i nasmijana...opet sam se šetala s karolinom jer sam htjela nekog vidjet i onda sam skužila da ga nema u školi..šmrc,šmrc...ima temperaturu i boli ga grlo...i mutava karolina kaže vicky da se ja zanimam za tog dečka i ova se počne derat kroz cijelu školu:"anamaria se zanima za hm,hm i hoće bit s njim..."ja stanem,pokrijem glavu i počnem bježat kroz školu....na kraju je karolina rekla best frendu od tog dečka da se ja zanimam za njega...i on je reko da će on meni sredit s njim i tam se cijelo vrijeme dopisivao s njim i nije mi htjelo reć kaj je pisao...a joj...koja bedara...ma nije ni važno...joj,našla sam si još jednog frajera...lik se zanima za mene već godinu dana...i tek je ovo ljeto to reko mojoj frendici...i onda sam ja krenula u akciju....hehe...mislim i dalje volim onog frajera,al to je najbolji lijek da ga prebolim...onda sam došla doma,a sestra i kathy(bratova cura)su se tamo igrale i izvodile gluposti,a moja sestra je kao "bolesna"...ajde dobro...onda je moja sestra počela pričat kako je gladna,pa smo joj kathy i ja napravile topli sendvič...mmmmm...pa smo gledale telku i pišale gaće od smijeha...i naravno ja sam zaspala na fotelji...pa je došla mama doma i potjerala me u krevet...probudili su me brat i sestra...brat je zafrkavao sestru da se popišala u gaće,a ona je tvrdila da nije...i tako..to je bilo negdje oko 19:20....sad idem večerat i idem gledat BIG BROTHER!!!! wwwwweeeeeee...jedva čekam....(šalim se naravno)....mislim da ga neću ni gledat.....ajde ljudi big kiss...sve vas puno volim....



- reci.. (8) - ovo ti ne treba - ...-

četvrtak, 07.09.2006.

evo ništa neću pisat...pjesma sve govori..

Pile

Ovo je svet za pametnije
ovo je put za neke hrabrije

A moje srce je pile drhti od straha kada grmi
nezno k'o svila na kaldrmi
a moje srce je pile pokislo, zuto i malo
sto je kraj orla jednom zaspalo

Ref.
Nijedan nije ti bio ni blizu niti ce ko
a ja sam sa svakim otisla predaleko
al' ne stignes nigde kada te slome i sruse ti sve
leti dalje sam, dole ne gledaj, ne

Moje suze prema tebi padaju
moje suze prema tebi padaju
moje suze padaju na gore

Ovo je svet za neke vaznije
ovo je put za neke snaznije




- reci.. (6) - ovo ti ne treba - ...-

srijeda, 06.09.2006.

Ako se ikad sretnemo ti prođi,prođi ko da se ne znamo,jedino tako možeš mi pomoći da te prebolim nekako,kad samo stranci budemo u noći,znat ću da sve je nestalo...

ah...i dalje zbedirana...al šta se može...ja sam o svemu pisala osim o školi,pa da na brzinu napišem...nastava mi počinje u pola 8,a kad nemam prvi sat kao danas,počinje mi u 8 i 20...već slijedeći tjedan pišemo petminutni iz bilogije...ma zakon mi je ovaj hnos...spojili su nam klupe,tak da mi klapa sjednemo zajedno,pa bude baš jebeno...zasad mi je škola ok-zato jer još nisam imala zem i fiz...danas imam engleski, jedva čekam da malo zajebavamo profu,ma zakon je žena...a naslov mi tako paše...i još cijelo vrijeme slušam koža pamti,lepi grome moj i ja neću da ga vidim...ugl,u prošlom postu se nisam zahvalila mariji,koje sam ja đubre...eto idem ja sad peglat robu za školu..ajde ljudi pussa..



- reci.. (4) - ovo ti ne treba - ...-

utorak, 05.09.2006.

Ljubi me ti,nikada te više neću videti,a koža pamti...

ej...ljudi stvarno vam hvala na lijepim riječima...i samo da znate nije on mene ostavio nego sam ja s njim prekinula...istina ja njega volim ko boga,al jednostavno ta veza nije imala smisla...iako mi vi govorite da ima drugih dečki ona je za mene jedan(ipak sam bila s njim godinu dana)..beba,ljubavi zlatna si,ivana tnx na lijepim riječim,maja i tebi isto tnx,CAPAN-kaj bi ja da mi tebe nema...samo ovo za plakanje ti sad nije trebalo....ljudi zakon ste pussa...



- reci.. (1) - ovo ti ne treba - ...-

ponedjeljak, 04.09.2006.

ej!!!!

evo danas sam bila sa anetom,pa malo poslije sa capanom vani...kad sam bila s capanom vani upoznala sam pivacku...evo ne da mi se pisat jer sam u užasnom stanju...pjesma sve govori(nije narodnjak)...pussa svima...



- reci.. (6) - ovo ti ne treba - ...-

nedjelja, 03.09.2006.

Sećaš li se lepi grome moj,nekada je tlo pod nama pucalo,srce je u srcu kucalo,ma reci gde je zapelo...Sećaš li se lepi grome moj,pila sam ti kišu sa ramena,još sam tvoja munja,oganj tvoj,udari opet grome moj...

evo upravo se dogodilo ono šta sam najmanje htjela da se dogodi...i baš sad onog koga trebam kraj mene nema...ma užas...totalno se užasno osjećam...bila mi je sinoć anela...zaspale smo tek u 4...kad ona uvijek ima neke svoje tračeve za pričat...napokon smo gledale "hostel"...cijeli smo se film smijale,ima baš par smiješnih scena,za gaće popišat...jutros nas je probudila nolina poruka...joj da jučer smo anela,erika,kalinić,capan i ja bili na bundeku...kad smo bili u nekoj kućici karlo je tamo hraćkao masnjake...pa to je za plakat...ja sam se skoro rasplakala...ako moj best frend vidi ovo još danas nek me nazove...što se tiče naslova on je posvećen jednom crnom dečku...stavit ću cijeli text i još pjesmu...ajde ljud pusa...
Bio si moja nevinost i greh, moja trema
na usnama od suza krvav trag
kad god te nema
Veciti strah i moje ludilo
da l' odlazis il' ipak ostajes
sad je sve, sve izmedju nas
samo hoces neces
Ref.
A secas li se, lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo
ma, reci gde je zapelo
Secas li se, lepi grome moj
pila sam ti kisu sa ramena
jos sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj
Bio si moj oslonac i pad, ono ime
koje sam zvala kada ceo svet zaboravi me
Ref.
Evo, zapeni more, zapeni sve u meni
a ti i ja ko dva maslacka
sto se vrte u istoj peni
sto ih vuce na dno
Ref.
Secas li se lepi grome moj
pila sam ti kisu sa ramena
jos sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj



- reci.. (2) - ovo ti ne treba - ...-

subota, 02.09.2006.

HM.......

evo post...danas sam se tako razočarala u nekim ljudima da je to nevjerojatno...Od sad se držim one,uzdaj se u se i u svoje kljuse...neki ljudi su tako glupi...i što je najgore toliko su mi digli živce da sam se skoro rasplakala zbog njih...stvarno užas...bit će mi bolje da ja održavam prijateljstva s ljudima iz imotskog...bar me oni znaju cijenit...ma toliko sam se iživcirala da ni ne želim više pisat...joj...ma ti ljudi uopće ne zaslužuju da se živciram...joj...ma ajde ljudi,bok...



- reci.. (14) - ovo ti ne treba - ...-

petak, 01.09.2006.

Evo nisam dugo pisala...

evo nisam dugo pisala...bila sam prekjučer sa capanom vani i bila sam stvarno bezobrazna...SSSOOORRRRRRYYY.....ne znam šta je bilo... po cijele dane se muvam po kući i umirem od dosade....jučer sam si baš skidala pjesme sa fotića na komp i odmah sam vam stavila najvažnije slike...ima ih još puno...al te nisam htjela stavit....ma uopće nemam inspiracije za pisanje...možda ću ga izbrisat...ma ne da mi se uopće pisat..ajde ljudi jedan veliki pozzz....još jednom-capan fkt sorry...ne znam što je bilo...malo me ljubav pukla u glavu....sorry...



- reci.. (5) - ovo ti ne treba - ...-

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>