Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

petak, 30.06.2006.

Muškarci su kao komarci,ubodu pa odu...

evo da napišem neki mali post...danas sam se zbudila negdje oko 10...very interesting...onda sam vidjela porku od erike....hm...malo sam bila po blogovimai nazvala eriku....onda smo pričale,a u međuvremenu su me zvali beba i capan....tak smo nešto bez veze pričali za nedjelju.. onda sam se zajebavala s capanom...meni padne na pamet da idem zvat mamu...nazovem ju i u isto vrijeme molim boga....Ona se javi i ja ju pitam....Ovako vam je to zvučalo....Mama:e,reci....Ja:jel te mogu nešto pitat???....Mama:ajde reci....Ja:jel mogu ić na zagrebačko....Mama:Jel pliva capan?...Ja:daaaaaaaa....Mama:a di je zagrebačko????....Ja:na mladosti,na vanjskom bazenu...Mama:onda možeš....Ja:e,mama zakon si..sad ću ti pospremit cijeli stan....pussa....onda sam išla javit capanu da ću doć....tako sam happy...a baš mi se sutra ne da bit doma.... jupi....poslije me tako bolio zub,popila sam andol....i onda sam malo nanala....kad sam se probudila onda sam lijepo organizirala brata,sestru i sebe....ja sam morala počistit stan i stavit veš sušit...brat je trebao izvadit suđe iz mašine....a sestra počistit prozore...onda me zvala mama da će brzo doć i da sestra i ja siđemo ispred zgrade jer idemo naručit tortu..baš sam si slatku kupila....došla sam doma i opet otišla spavat..onda me zvala erika i njene frendice:Gaby i Ana....onda sam joj nešto objašnjavala i tako..otiša jest i sad pišem ovaj post....i tako... ajde ljudi puno vas pozdravljam...i cmoxs svima.....



- reci.. (5) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>