Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

nedjelja, 25.06.2006.

Otišao si,e pa nek' si,da si barem bio sexy...Jebat ti je svaka dala,e ja sam te zajebala...Baš je lijepo sad bez tebe i na kraju,ko' te jebe...

jučer sam otišla sa tatom..bili smo na ručku i onda smo išli vidjet tatin novi stan...stan je u novim zgradama tamo kod starog okretišta na jarunu...taman su bili majstori u stanu kad smo mi došli...jedino što je postavljeno su vrata na svim prostorijama i zidovi su obojani u bijelo...jedino je u kupaonci i u wc-u stavio pločice na zid....još ćemo moju sobu prebojavat u zeleno...znam katasrofa boja...to je za poludit...moj tata ju je birao bez da me pitao,al zato će mi kod matere bit soba crno-bijela....zanimljivo...stan bi trebali sredit do 05.07...to je isto super...tata je kupio zvučnike za kupaonicu...meni je to nepotebno trošenje novaca...došla sam doma i onda sam išla sa materom do peveca da NAPOKON kupimo klimu...usput sam išla capanu kupit poklon za rođendan...nisam ništa našla....užas....klimu će postavit u srijedu,koliko sam ja skužila....otišla sam nanat i prvi put sam isključila sve zvukove na mobitelu...mogao me zvat i sveti ante,a ja se ne bi javila....joj,da...skoro zaboravih...Capan vam je jedno posebno dijete....ja nisam mogla vjerovat u ono što mi je danas rekao...stvarno užas....ja mislim da sam mu rekla nekih 25 puta da je glup u 10 min razgovora....a,šta ćeš...Alma fura s KRMKOM....ja nisam mogla vjerovat kad mi je rekla...onak ostala sam šokirana...al baš mi je drago...baš su mi FANCY par...i tako...sad umirem od vrućine....idem sad u kadu i zalit se sa hladnom vodom...ajde ljudi cmoxs svima,a extra za fuffy kojoj je danas pravi rođendan(bar koliko sam ja skužila)....LOLIM VAS!!!



- reci.. (5) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>