28.09.2006., četvrtak, 22:22

nije mi dobro...mučno mi je...i bolesna sam...ali svejedno sutra idem u školu...tužno...

ah...osjećam se usrano i to doslowno mislim usrano...ali pojela sam ručak i malo mi je bolje...tako da se neću sad zamarati sa pisanjem...nego ću potražiti nešto od prije...ma vvraga mi je bolje...kako mi se spava...užas...a sinusi su mi začepljeni...nemrem na nos disat...ah...što mrzim kad sam prehlađena..joj...a sad pjmesma...može???

~nice...

Tvoje ruke i Ti

Tvoje ruke dotakle
Moje
Tvoje usne ljubile
Moje
Ti
Ti stranče!
Ti Stranče, Vrati se!
Tvoje ruke milovale
Moje
Tvoje oči prodirale u
Moje
Čitao kao knjigu
si me
Ti
Ti stranče, Vrati se!
U ovoj besanoj noći
Čitaj me!
Stranče! Ne odlazi!
Vrati se!
Miluj tijelo
Moje
Kao da je tvoje
Budimo jedno kao
Što davno bijasmo
Ti
Ti stranče!
Ostani!
Pusti ruke tvoje neka
Ponovo dodiruju
Moje
Pusti usne svoje da
Vatreno kao nekada
Ljube
Moje
Ti!
Ti stanče!
Ne odlazi, Vrati se!
Tvoje ruke moraju
Moje
Kao nekada milovati
Tvoje sive oči moraju u
Moje
Kao nekada prodirati
I cijelu me čitati
A tvoje usne moraju
Moje
Ponovo i jače kao
Nekada ljubiti
Ti!
Ti si samo jedan stranac
U besanoj noći
Koja nikako proći
Ti!
Dođi!
Ti stranče, Vrati se!
Dodiruj me
Moje
Je tvoje
Ja sam Ti i
Ti si Ja
A mi smo mi
Ljubi bi me
Strasno
Pritisni usne svoje
O usne
Moje
Baš kao što davno
Činio si to
Udahni mi život
U ovoj beskrajnoj noći
Jer i ona jednom će proći
Ti
Ti stranče, Dođi!
Ostani! I Vrati se!
Ti stranče ne odlazi!
Ti
Ti stranče!
Ti Stranče, Vrati se!
Tvoje ruke milovale
Moje
Tvoje oči prodirale u
Moje
Čitao kao knjigu
si me
Ti
Ti stranče, Vrati se!
U ovoj beskrajno noći
Jer i ona će proći…

ewo...jedna pjesma...napisana je noćas...tako da...ma nije važno...stvarno me bole oči od buljenja u monitor a i zadaću moram napraviti...pa ništa od filozofiranja...možda drugi put...
i hvala svima na komentarima ljoljim was...
pusa

by; waya

P.S. ewo jedan spot...=))) nije zbog spota nego zbog melodije i djelomično riječi...


id apost je pisan popodne oko pet ali sam ga ja sad objavila...tako da nebi ibilo da ručam u devet na večet ili još kasnije...

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ41ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))