25.09.2006., ponedjeljak, 16:38

ne okreći se...samo se nemoj okrenuti...to je netko koga ne želiš widjeti...

the eye...
poznato GyGy?? mislim na naslov...teško je teško...jer opet nemam inspiracije...jer opet ludim...jer mi je loše...jer mi se ne swiđa...jer ne mogu na to utjecati...ah dobro owo i nije namjenjeno da shwatite...nego da ja malo izbacim to iz sebe...ah kako bi mi bilo lakše da sam potpuno anonimna...ali činjenica je da nisam...mogla bih lijepo reći neke stvari bez ikakvih posljedica...a sad ne mogu...moram paziti na svaku riječ da ne kažem o nekome prewiše ili da ne kažem nešto što je tipično za tu osobu...jer će inače biti swega...a i ovako već imam sranja koliko ti srce želi...pa mi to ni najmanje ne treba...ne znam gdje sam stala...tj. gdje sam počela...nema weze...=)))
ajde još par "obawijesti" prije no što se ufuram u tipkanje...ise sad sam zaboravila kaj sam htjela natipkat...mislim dio sam zaborawila...prwo moram reći da mi je buraz u bolnici...=( a jadnik...sumljaju na slijepo crijevo...ali nisu sigurni...ah ti liječnici nikad nisu u ništ sigurni...jbg. =/ a druga i ne toliko važna vijest...mislim promijeniti dizajn...ma u biti ne znam...=/
najradije bi poslala ovaj blog u 3 piče materine...i zbrisala ga...ali ne mogu...jebemu...priraso mi srcu...a i Blogeri =)) (naravno da mislim na was)...swe vas ja ljoljam...
prošli post je bila kao neka pričica...meni se osobno swiđa i smatram da je mi je jedna od boljih...a sad bi ipak malo o sebi i školi...tj. prwo o školici pa o nečemu...pa ako mi se bude dalo i o sebi =))
owo je sad četvrti tjedan od kad je školica počela...jel da? ma je...valjda...meni se čini kao da već traje...puno...eto počela ispitivanja...i pristižu i kontrolnjaci...ah...welcome back (možeš mislit...)...ali iskreno neću vam sad lagati...i nije to tako loše...istina gradivo je dosadno...i satnica je amje Isuse Bože me sačuvaj...jer se waya mora na pol tog prijaviti...mislim inače nebi bila waya...=))) ali sad mislim na društvo...kolektiv...ili kaj weć...to je okay...pod nekim stavima...ajme...ludi smo... neki dan na zemljpisu (ili ti po novom geografiji) samo cijeli sat rikavali od smjeha i to doslowno...a danas mi profa rekla...tj. meni i GyGyci rekla da smo nas dvije skroz prolupale...pa i jesmo...=)) tako a sad malo o hnosu ili ti o hrvatskom obrazovnom sranju...pa jesu oni skroz prolupali...???!!! pa kaj onda kaj mi je torba lakša...okay no to je jednina prednost...a owi blok satowi...nije loše ali opet je jer kad pita nema šanse da se izvučeš...i kao sad manje imamo za učiti...aha da da...samo kaj smo mi iz povijesti uvijek imali puno manje za učiti...a knjige posebno owa iz povijest...Bože me sačuvaj...podjela na lekcije ne postoji...kao niti ravnomjerna raspoređenost...daj se ubi... da te više ne gledam i ne slušam...ili kako bi to stručno GyGyca i ja rekle Smrt hnosu!!!
rasprava o školici je završena...ŁoŁ =))
...

sad za pravo...ovako...danas (ne samo danas...već smo i prije potezale tu temu) sam malo razgovarala s jednom osobom...o dvije durge osobe...s kojima smo dosta dobre...nekako sve to što s njima imamo pada u u vodu...jednostavno nekako ja ih više ne gledam onim očima kojima sam ih prije gledala...naš se odnos hladi...barem ja tako zaključjem...na temelju tih razgovora...samo smetaju me neke crte njihovog karaktera...dobro to i nije problem nego neki postupci...tj. više postupaka...previše je praznih rječi...izgubila sam povjerenje prema njima...posebno prema jednoj od tih osoba...neki njeni postupci...reakcije...njeno ponašanje...i mislim da i ona primjećuje da više nije isto...slično mišljenje ima i cura s kojom sam o tome razgovarala...ali ja ne znam kako da im to kažem u facu a da ne izbije svađa...jer to ne želim...ali ne mogu prijeći preko nekih stvari...ma koliko se trudim ne uspjeva mi...a nije da se ne trudim...ma neću uopće o tome da se ne izlanem...jer ne bih zaista željela ispasti kao pokvarena kuja...recmo to ovako ja bih se i dalje družila s tom osobom ali na na plićoj razini (ma ne znam kako da to sročim...)...jer meni je s njom zabavno i super...ali ponekad je dovoljno sama pomisao na nju da poludim...jednostavo u tom trenu ju ne žeilim vidjeti...a opet se želim držiti s njom kao što se družim s drugim ljudima onako...jer ta osoba i nije tako loša...tj. nije loša...ali me neke stvari smetaju...
...ah nije bitno...već sam previšle rekla...ali što je tu je...možda obrišem ovaj dio...nisam sigurna...tako da...ma watewer....I don't care...možda mi treba malo prosora da to probavim...možda promijena okoline...ne znam...samo možda da se malo odmorim od svega...
stube…milijuni stepenica…
(ovo je u vezi slike) stube...na neki neobičan način opisuju dio mene...jedan djelić...
ah...opet dugi post...=)) tko će ga čitati...nadam se da netko hoće...i da htjela bih vas sve nešto zamoliti...može?? ja bih zaista voljela da komentirate post...=))) mislim da to većina koja me čita i radi...ali eto morala sam reći...jer ne bih inače imala mira...ah što da još natipkam idem nešt pronać ili nešto smisliti...možda neku pjesmicu...

~nema naslowa nisam ga smislila...

samo reci da odem
i otići ću
ne tražim ništa
odlazim
iako ne želim
okrećem se
iako moje srce vrišti
ne!!! ne odlazi
ipak idem
iako još volim te
odlazim
ali molim se da
predomisliš se
odlazim
unatoč suzama
odlazim
unatoč boli koju osjećam
idem
a ipak kajem se
hodam ne osvrćem se
iako činim najveću pogrešku
u životu
ipak nastavljam dalje
jer ti to želiš
jer si rekao da odem zauvijek
zato odlazim
iako nadam se
da viknut ćeš
ostani!!!
hodam nastavljam dalje
odlazim zauvijek
odlazim u zaborav
reci molim te…
reci da ostanem
ne traži da odem
samo dopusti da ostanem
ne tjeraj me
ne još
molim te
volim te
ipak mi govoriš
odlazi
jer ja i ti
jer mi nikad nismo postojali
zato radije otiđi
odlazim
samo zbog tebe
odlazim
unatoč tome što želim ostati
hodam ne osvrćem se
iako slamam se
nastavljam dalje
iako mi srce puca
odlazim
iako još volim te
odlazim
iako još trebam te
odlazim
jer volim te…
odlazim zauvijek
jer ti tražio si to
odlazim u suton
dok gledaš kako nestajem
odlazim
a volim te
odlazim…
odlazim zauvijek!

ajde dosta za danas...moram još lektiru čitat...a i došao je film koji si želim posuditi...pa tako dragi moji
lijepi pozdrav do idućeg puta...
pusa

By; ~waya~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ53ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))