10.07.2006., ponedjeljak, 01:08

na brzaka....

Image Hosted by ImageShack.us ovako malo sam opet promijenila dizajn.....meni je nice....a vama?? i opet mi malo GyGyc@ pripomogla.....i tako to sve polako....sorryte ljudi nemam bas i neku inspiraciju ulijenila sam se....hehehehe nije to nist cudno....da da....ma stvarno ne znam sto da tipkam....jednostavno mi je sve tak lijepo i nice....ne znam zast ali je bas super i tak....jedino sam neko vece bila malo u bedu.....ma posvađala sam se sa starcima.....da da...mislim to me uviek nekak zbedira.....ali mislim na vece svađe....jednostavno lakse je sjesti i plakati i szaljevati se nego nesto napraviti....ali necu sad o tome....mislim glupo mi je zato kaj je sutra odma sve okay i tak....ono sam me pitaju se se smirila....i tak....jao....ali dobro da se prezivjeti....e danas je bila treca runda proslave burazovog rockasa.....GyGyc@ i ja smo cijelo vrijeme tu nekaj prkljale i probavale preveest neke dizajne....ali nije islo i tak.....onda smo navecer isle do partijanerice i bile tam gore do jednaest....i onda moja GyGy otisja pa pa.....da i JADNICI RIKO MONITOR PA NEMRE NA KOMP:::MONITOR JE NA POPRAVKU I U SRIJEDU CEMO SAZNATI JEL JE PREZIVIO ILI JE SKROZ RIKNUO!!!!! hm......nemam inspiracije....po stoti put....

.....
kako to izgleda uci u njihov svijet...ne znam tocnije nisam znao do ovog trenutka...nisam prije vjerovao u to, mislio sam sraja gluposti...zar ne?? ajde kolika je vjerojatnost da usred dana u vas razred useta zgodna cura koja je vampirica....nikakva, nula nista! to sam i ja mislio ali bilo je uvijek nesto neobicno na njoj...da njene plave oci koje su postajale neprirodno plave dok je cuclala ranu na svojoj ruci...a i gdje me sad dovela? u podzemlje, zemlju vampira, vukodlaka i svega...samo sto su vampiri uznapredovali sunce im vise ne smeta jer je doslo do mutacije vrste koliko sam shvatio ali nisam siguran...ne sviđa mi se ovdje...
-covjek!
-covjek?!? ovdje?? nemoguce!
-stvarno COVJEK!
-hrrrrrr....
-hocemo mu krv....
a po ovome ne sviđam se ni njima sto sam tu...ajoj ovo ne sluti na dobro...uopce ne mirise na dobro, da ovo je lose...dapace jako lose...
-Selene...znas da je zabranjeno dovoditi ljude ovdje...kako se usuđujes vrijeđati pretke i ciniti to...
-Markuse...to je moj problem ali hvala na pomoci...Michael zamnom...
a kakvog sam izbora i imao nego da pođem s njom...stigli smo rekla je Selene kad smo usli u jednu prostoriju...
-Michael slusaj...ovo je mjesto..gdje ljude pretvaramo u vampire...
-da i sto s tim...- reko sam ne sluteci bas dobro jer ja sam covjek...ne misli valjda...
-ne Michael ne mislim tko to je tvoj izbor...ali imam jednu molbu...
-ne mislis kako....
-ne mislim napraviti transformaciju ili kako vi to vec zovete bez tvog pristanka....u redu..
-a kakvu molbu imas?
-zelim da mi kusas krv...i da ja probam tvoju...
-ali...zar...
-pusti me da zavrsim....mogu ti piti krv bez posljedica samo te ne smijem ugristi....
-paa ovaj..ne znam....bas...
-molim te...
-pa u redu...
-okay ti prvi.... - rece Selene i napravi posjekotinu na svojoj ruci...potekla je krv ali ne obicna...bila je puno tamnija...probao sam ju...nevjerojatno kakv okus je imala....neodoljivo...ali onda odjedno Selene je maknula ruku...
-ne vise...sad sam ja na redu...- i uzme noz, primi moju ruku i povuce...oci joj postanu neprirodno plave cim je ugledala moju krv...tad sam joj prvi put vidio ocnjake...i zabrinuo se sto je i ona primjetila....
-ne boj se necu te preobraziti....samo zelim probati tvoju krv....- potom se nagnula i pila ili cuclala...nakon nekog vremena je prestala...
-zasto? - upitao sam....
-dosta je....ne vise... sad je na tebi red da odlucis zelis li biti vampir ili ne....
-koliko vremena imam...
-do zore do povratka...- rece Selene i krene prema izlazu...
-kamo si krenula?
-izgladiti toj dolazak, a i ovu odluku moras donjeti sam...bez mene ili ikoga drugoga...
-shvacam..ali cekaj mogu te nesto pitati...
-reci...
-sto bi se dogodilo da pristanem...i da postanem vampir...
-nista ekstra..dobio bi besmrtnost....
-ne misli s mojim zivotom obitelji i voljenim ljudima koji nisu vampiri....bi li mogao ostati zvjeti s njima ili...
-ne...tvoj se zivot ne bi promijenio...i dalje bi zivio sa svojom obitelji i druzio se s ljuima koje volis...ali to ovsi iskljucivo o tebi i tvoji stajalistima....sad te ostavljam...chiao...
-chiao...- otpozdravm joj i ona nestane za vratima....ostao sam sam...sa pitanjem i to velikim...
u međuvremenu vam Sobe....
-Selene je li istina? covjek u mom domu? pa je si poljudjela?
-istina je Viktore...
-malo si drsaka s obzirom na situaciju...je si li ga pretvorila? to te može spasiti...
-nisam ga ugrizla ako na to mislis....a i necu ga ugristi bez njegovog pristanka...
-ti si poludjela!! to je neoprostivo!!
-mnogo stvari je neoprostivo ali ovo nije taj slucaj....stoga ako viidim ikoga da samo prismrdi Sobi...nece se dobro provesti....
....
koliko je vec proslo...koliko sjedim ovdje....ne mogu vise...Selene gdje si nestala....kada odlazimo...ovo je tesko i zamorno...ne znam....sve vise mi se mota pristanak...ali zasto je odgovorila u zagonetki...mislilici....mislim da cu pristati ako ne izludim....od cekanja....nesto u ovo sobi...ima nesto sto te dovodi do ludila do samog kraja....osjecam to....je li to nekakav test....ne znam....zsto odjednom imam toliko pitanja.....ne mogu ovo.......
....
za to vrijeme Selen upravo zavrsava prepirku....
-DOSTA!!! Viktore dosta!!! vrijeme je idem do njega...a zati idemo...blizi se zora...-zvrsi Selene i ode...ode do Sobe...i nako kraceg oklijevanja uđe unutra....
-Michael....-tiho zazove...
-Selene... tu sam....pomisli sam da vec neces doci....ova soba je strasan ima nestu njoj.....
-da ima...nego znas zasto sam dosla....vrijeme je...da cujem tvoju odluku....
-u redu.....
.....
the end....
nastavak možda u iducem postu.....

pusach...
written by;
waya_angel

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ71ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))