26.05.2006., petak, 16:11

weee.......nowi naslow......

stari ye bio:;: lyudi koye ne wolim....mrzim.....weee......

swi mi imamo crnu listu onih koye ne podnosimo.........iz bilo kakwih razloga.......weee.......kak sam happy.......to nema nikakwe weze s wezom.............nemoy da te wezem s wezom yer to nece imati nikakwe weze s wezom koyom te wezem......weeeee......cak ima i naslow......weee.......da se bacim na posao.....weee........rukawi zasukani......weeeeeee.......kondomi.......weeee......sad sam stwarno malo freaky......we =??.......dasnas smo se blicali.......blic blic.......a yucer ye bilo yucer.........ma da priyeđem na to koga mrzim........weeee........konacno se wratili na prawi put......weeee i sad opet otisli u kriwom smyeru........wee nazad u rikwerc.........owako.......ispocetka....prwo pitanye yel wi imate tu "crnu listu" lyudofa koye ne lyolyite ili koye mnrzite?????? ma imate.......yer imam i ya.........weee....a ya sam kao swetica......Weeeee wahahahahahaha.........nisam ya nikawa swetica....ya sam luđakinya........weeee........niye to nis tak nowo........ali ono neki fakat lyudi znayu pretyeriwati.......da samo znayu.......nis oni neznayu....weeeee yos yednom........ah da....mogla bi nawesti nekoliko primyeraka koye ne podnosim........weeee nisam ya kriwa.......nisu ni oni.......to am ye tak prirodno.........pa owak.......pola skole mi ide na zwac.......i na yetru (wise neg cola.....o koyoy sam owisna....) weeee......a wecinu te polowice cine cure......yel prirodno da se cure tak ono ubiyayu i međusobno mrze???? meni to nikad niye islo u glawu......nikad.....weeee.......nisam ya kriwa kay su one tak kak yesu i kay me yebeyu u zdraw razum (ak ga imam.......a nemam ga yer da ga imam nebi sad o tome pisala.......weee koyi sam ya belyo.....).......kay nyih boli ona stwar kak se ya oblacim i kay ya radim......weee....su lyubomorne....hehehehehe......ah nisam ya kriwa kad sam tako super i swe.......(wahahahahaha mos mislit da sam ya tak swe i super........weeee.......) ali necu se swađat s nyima niti prepaucawati........sam nek me plyuyu........pa niye to moy problem......mislim tko ga zna mozda i ye ali ya nemam wremena..........za tak......to weeeeee.........ayme melyem li ga melyem......weeee.....i opet weeee weeeee weeee.......ali da se wratim tu tak na temu ili to nesto ocem pisem a tak mi se neda o tome pisati yer oni/one nisu toga wriyedne........weee......a zast pisem o tome.....e to ne zna ni sam Bog.....weee....a di sam stala...........aha........maknula sam neke osobe s te liste.......mislim da one (te presone)....nisu nikad ni stwarno bile na toy listi.........a ono....zisku........sad konkretno.......ne podnosim pola osmasica.......yednostawno.....weeee.....ono tak nikak se nemrem pomiriti s nyima........s nyihowim poyawama.........weeee ali ih zato ne plyuyem onak yawno.....weeee.........onda dolazi........yedan lik......weeeeeee......nyega i mrzim i ne mrzim......weeee......a da tu su i sedmasice......nyih naywise ima u 7 a........a ima i par nyih u 7 d.......a ima tu i petasica......narawno neke su super ali wecina nyih ye........uuuh...weee.....wecina ih ye na toy moyoy listi lyudofa koye ne podosim........ah oprostite malo me nse omelo neki pristic.......weee.....da ni nyih ne podosim.....pristice misli.....ko ih podnosi????....weeee.....ah da nastawak....te akacice....su lude........ne u pozitiwnom smislu.......nego stwarno lude......terbate wi widyet kay rade......FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ!!!!!!!!! tam se buse i pisu po kozi.......da buse si sa sestarom rupe......tak da izgleda ko da imayu peceing......mislim FUUUUUUUUJ!!!!! ko to normalan radi??? nitko.........e da i pisu si po kozi tokio hotel tom billl.....i imena drugih decki.......da ali s cim pisu??? pisu si sa ziletima.......okay ye da budete fanowi tokio hotela pa i yasm fan ali pisat sa ziletom po sebi......i bustiti se sa sestarom.....to niye ni liyepo ni normalno..............yebote ak si to sad u sedmom razredu rade kay ce radit u srednyoy????........e kakwe ce bolestine pokupiti.....yoy......e sam to cekam........bas da widim......dobro idemo dalye s listom........sestasice......pa ima par nyih koye mi nisu bas........ali ih ni neznam....pa onda......nemam ni neko mislyenye o nyima........ah ima i decki koye mrzim ali to tak.........weeeee sam zawrsila s postom???? ne pa nisam ga ni pocela pisati.......weeee a tak mi se neda.......weeee al moram....weeeee.......koyi sam ya belyo...weeee bely bely........eh da nisam skomentirala petasice.....fiiiiiyuuuuuu.......to su wecinom yako yako uimslyene klinke koye se druze sa owim sedmasicama (akacicama.....)........tak da nist wise onyima.......weeee koye tracenye wremena........nezma ni sama zakay ali ya necem da budem tak ko one podla i swe to ali......sto ces.....kad ye ziwot syeban......i mi tu nis nemremo naprawiti........weeeee.......

uh cekay te malo idem si naci post........hehehehehehe.........weeeeee nasla sam ga......tocniiye nsala sam teku......weeee.ali toga ima prewise z a tipkati........a meni se neda......nikak mi se neda........ma to ye neka luda prica koya nema weze swezom ni snicim........a htyla sam ye obyawiti.......weeeeee tesko ye to........=)))) a nis samo owo naslow price ye owisnost........i tak.....weeeee nist od price.....weeee =((( ali nema weze eh da moram obyawiti ono sranye kay sam naswrlyala pod tyelesnim yucdr za glazbeni.........cek sad da nađem kaydanku.......weeeeeeeee=)))........aha ewo ye.........nastawlyam sa postom.......=))))

Syecanye
Yedno syecanye koye mi se cesto wraca. Srednya skola. Bila sam tada yos mlada i neiskusna. Syecam se bilo ye wriyeme kao i sada, kisa. Isla sam doma strena ali ipak me nseto kopkalo. Swa mokra, srela sam ga i priso mi ye. Pozdrawio me i ponudio mi priyewoz ili barem kisobran. Ostala sam skamenyena, srce mi skoro iskocilo, yer ye on bio moya tayna simpatiy tayna lyubaw. Razgowarali smo i ubrzo otkrili da imamo mnogo toga zayednickog. Spriyatelyili smo se iako su se drugi tome cudili. on ye bio nayzgodniyi i naypopularniyi decko na skoli, a ya.....ya sam bila neugledna prwasica....Uz swe nawedeno on ye bio wec maturant....Iako smo postali priyatelyi ya sam sanyala wise. On ye bio moya tayna simpatiya i nisam mu nikad smogla snage to reci. Boyala sam se da ne unistim nase priatelystwo koye mi ye znacilo skoro swe. Tako ye bilo swe do plesa. Na krayu swake godine se odrzawa tay ples wecer druzenya ili tako nseto. Swi zelyno iscekiwali koga ce on Dawid izabrati za pratilyu. Cure su se pocele izazowniye odyewati, a neke su ga i pozwale da ide s nyima. Za wriyeme rucka u kantini me pozwa da syednem s nyim sto ye prawo cudo, yer on uwiyek syedi s deckima i priye ye snyima syedila nyegowa biwsa. Syela sam i kako ye razgowor tekao nekako smo skrenuli na temu te weceri. Tipa tko ide s kim, Dawid yos niye imao pratilyu. Onda se netko syetio da sam i ya tu, ma neki nyegow frend, i narawno pitao me s kim idem.... Swi su se za stolom okrenuli prema meni... Rekla sam istinu sto sam drugo mogla ionako swi znayu da nisam nesto poplarna...Odgoworila sam da nemam pratioca i da naywyeroyatniye necu ni doci, a ako i dođem stzayacu sama u kutu a to mogu i doma. Swi su se nasmiyali, a yedan drugi ye rekao da imam smisla z ahumor a da sad kazem s kim idem...Liyepo sam mu rekla da se nezezam i stwarno nemam nikoga s kim bi isla. Ayme takaw komad i yos se znas saliti a nemas pratioca, kuda ide oway swiyet.-eto to ye bio nyegow odgowor. Zatim se konacno oglasio Dawid... Nisam mogla wyerowati kad ye onako na glas tako da ga swi cuyu pozwao mene na ples!! Da mene, prwasicu i swe... Pozwao me kao nyegowu pratilyu...ali ye postawio uwyet... Mogu ici s nyim i prihwatiti nyegow poziw samo kao cura, nikako kao priyatelyica. Pitala sam ga zasto i on ye rekao da mu se swiđam i da zeli wise od priyatelystwa. Onda uredu, prihwacam biti twoya pratnya i to kao cura , a ne kao priyatelyica.-odgoworila sam. Prwo ye bio malo skoiran ali se sansao i polyubio me. Kasniye mi ye priznao da sam mu se swiđala...i da ye zelio wise od priyatelystwa ali da mi niye rekao zato yer niye zelio unistiti nas odnos...Uskoro ye dosla i ta wecer... Sa sestrom sam izabrala yednu halyinu...meni ye bila prekrasna...istina malo ye bila otworeniya ali nisam mogla odolyeti... Dawid ye u owih par tyedana bio prediwan prema meni....Kupowao mi ye ciwiyece i darowao razne sitince, brani me od cura koye su me napadale. I sad mu se moram oduziti. Dosao ye po mene raniye nego sto ye trebao pa me ye cekao da zawrsim sa uređiwanyem i sminkanyem. Sisla sam a on se yadnik zaledio, ipak nikad me niye widi owako nsaminkanu i dotyeranu. Usli smo u limuzinu, a o n me ye ciyelo wriyeme obasipao kompilentima i lyubio me. Tocniye ciyelim putem mo se lyubakali. Moram priznati da mi ye to ipak u owih par tyedana bilo lyepse od swakog cwiyeta... Kada smo stigli swi su se okretali za nama. Po prwi put u ziwotu mi niye smetalo sto se nalazim u centru pozornosti. Dobila sam mnogo liyepih komentara da sam prekrasna. No ya sam znala da yesam yer sam se i tako osyecala. Zapoceo ye ples. Dawid i ya smo plesali ciyelo wriyeme swe do izbora za kralya i kralyicu. Dawid ye bio izabran a onda sok yer su mene proglasili nyegowom kralyicom. Otworili smo pnowo ples i tada mi ye priznao da me woli....narawno da sam uzwratila swoyim osyecayima...Tay trenutak mi se zuwiyek urezao u syecanye.....


khmmm.....khm .....khm.... owo niye tekst iz kaydanke owo sam ya putem malo puno prosirila.....i puno detalya nadodala ali ono nema weze puno lyudi uopce ne cita posrteke.....owako duge pogotowo.......=))))) ali sta ces.... nis idem ya sad..... ali prwo moram obyawiti par slkica.....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

posa i pozdraf.......=))))

by: ~waya~......

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ12ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))