20.05.2006., subota, 01:15

ili ili.......ili ali.......

obrisao mi se post.......nema weze idem ispocetka......kao i uwiyek.....ponowo ye swe crno.....syecam se da dugo nisam bila tako crno raspolozena......ali yednostawno nakupilo se prewise swari.......prewise sranya........ni sama ne znam kako mogu biti tako hladna.......ali mogu.......yer to ye istina........pisala sam o priyatelyici.....priyatelystwo......kako mogu misliti.......da ye to zaslzila....da yoy ye to kazna.....osweta.....sto wec......niye da me niye briga ali nspram druigma......ipak smo priyatelyice....ili ye to postala iluziya.......kako bilo da bilo ya sam yedna obina bezosyecayna zla kucka.......i nitko to ne moze osporiti.........i dosta mi ye swega.....yedwa cekam da odem iz owe uklete skole....da odem u srednyu......barem malo da se maknem odawde.....ako nista necemo barem u biti stalno skupa yer.....planiramo swaka u drugu skolu......ali do toga ima yos dosta......a ya ponowo ne mogu wise.....ali sada ye kasno.....trbala sam nesto poduzeti priye......i yesam ali ne direktno.....zato yer sam glupa.....ali to na meni ostawilo traga......yer nikada nisam presla preko toga trudm se.....ali ne mogu.....yer misllim da........ma ne znam sto da mislim....kako da okrenem nowu stranu da priyeđem preko da swe bude kao nekad da ne glumim.....istina ye da....se obozawam biti s nyom.....druziti se i pricati.......ali kada nismo skupa swe pada u wodu.....ma sto ya to pisem......gluposti.....da ona ye moya priyatelyica......ali niye sawrsena i neke swari mi smetayu.......iako ye to sada proslost.....osyecam se izdanom....ali ima i sitnica koye me smetayu......bacila sam pogled na tekst ima toliko ali......malo yedno a zatim drugo......ewo uspyela sam......rekla sam waznost......prema nyoy imam promyeniywo mislyenye......malo yedno a zatim drugo pa opet ispocetka.......pustit cu tu temu yer niye za yawnost......moglo bi sdoznati a to nipisto ne zelim.....yer owako ye bolye......treba wremena......wriyeme liyeci swe rane barem tako kazu......ko zna mozda sam ya negatiwac u ciyeloy prici.......mozda sam samo lyubomorna.......ma sigurno yesam.......zato yer ye nyoy bolye yer ye bolya od mene......ma swi su bolyi od mene.......yas samo syena.....nyihowa syena koya ih prati u stopu eto to sam.......to sam ya......zasto yednostawno ne mogu umriyeti zasto moram ziwayeti.......da bi se prawila da ye swe super kad niye.......yer ya sam nitko i nista i uwyek cu to i biti........ma ne mogu pisati oway post.......yer na mahowe ye swe crno.....a opet posliye dođe nowa snaga........sgnaga za borbu za dalye.......prokleti post......uostalom......ne bi se uopce trebala lose osyecati.......yer imam obitely....piyatelye.......super ziwot....ali mi opet fali nesto i nisam zadowolyna......a trebala bi biti.....yer ima swe....skoro swe....ali nsaprem....milyunima dyece koya su napustena bolesna.......opcenito napram miliyardama lyudi koyi ziwe gore nego......sto mog zamisliti moy ye ziwot super........da ye........znam da cu yednog dana naci to sto trazim.........a i da ne nađem to sto trazim.......niye wazno yer ima i drugih stwari wzniyih od onoga sto trazim.........ah osyecam se bolye.......isplakala sam se i odmah mi ye boolye..........a sad malo o danasnyici..........partiyanerica ye u bolnici.........operirala ye sliyepo criyewo......yadna.......bas nema srece......ah meni ye nest bolye.........ya bar nisam u bolnici.......meni ye noga u longeti......da da ono kay sam si iscasila glezany.......i niye bilo bas tak slabo........ma u zadnye wriyeme samo neka sranya.......ali sad sam ekak happy.......i nemrem si pomoc.........a priye pet minuta me mucilo swe i sasta......niye dam e sad ne muci.......ali sad imam optimistican pogled.......mislim da ye to swe......neda mi se wise......
ah ewo da obyawim par slikica.......yer nisam u proslom postu.....

Image Hosted by ImageShack.us

mislim da ye owa yedna dosta.......=))) idem sređiwat malo yos boxsewe......
posa i pozdraf.......do iduceg posta........


by...me by waya......


~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ129ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))