WaterLilly

02.09.2008., utorak

napokon...

napokon doma, treći tjedan godišnjeg odmora...

i dok još snifam miris soli, kreme za sunčanje i sipam pijesak iz torbi, sjećanja me vraćaju na plažu Planjka u Staroj Novalji. Tako pitoma, domaća i sunčana, k'o da sam tu oduvijek. Moja obiteljić i ja +brat Ivek, bijasmo tamo punih 12 dana, na punjenju baterija.
Mobiteli u apartmanu, kupanja i ludiranja do beskraja, nisam htjela misliti ni našto drugo, samo uživati s njima u tim trenucima. Tak ih volim!
Bilo nam je prekrasno, čak su i djeca bila jako poslušna (muž će reći: -???!)


A od mog zadnjeg pisanja prošlo sto godina, dogodilo se naravno, puno toga lijepoga, al ne da mi se uvijek pisati. Ili sam umorna na kraju dana, il nemam inspiration, il nemrem doć na red za komp.

Dijete Kristina se vratila iz Slavonije, netjak Roko naraso na moru, digla kredu, platila auto + račune, opet na 0...tuzan


No, eto nas u ovom našem prekrasnom selu, crni, veseli, prpošni, možda s kojom kilicom viška fino.
Sad već slažemo knjige u školske torbe, režemo omote, tražimo šlape po dućanima...
Počela nova šk.godina i baš me veseli. Puna ponosa, kao i prije 4 godine, kad je kretala Kika, krenuo nam jučer i Sebastijan u prvi razred!
Naravno da sam imala pune oči suza, srce puno sreće,kad je ušao u tu 'veliku' zgradu.
Kak je to uzbudljivo! Možda sam plakala i na svoj prvi dan škole?!
Čini mi se da se smirio, il ga je samo to sve malo uplašilo pa je sad ozbiljniji (sad-zadnja 2-3 dana).
Kika je postala još veća šminkerica, sam se nadam da joj ne buju mušice ušle u glavu baš jako pa bu i dalje odlikašica; ipak je to sad 5. razred.
A Martin-divljak, doma plače jer ne želi u vrtić, a onda ode u igraonicu bez pozdrava. Sva sreća, bojala sam se kak bu to izgledalo, jer ni išel u vrtić 2 mjeseca.


Muž i ja smo si dost dobri. Valjda me sunce oporavilo, nemam baš snage ni volje za vikanjima, svađom...a sve to ionako, nema smisla.
Na moru sam imala knjigu 'Tajna',posudila mi ju je Z, al samo sam započela čitati. I zaljubila se u knjigu na prvi pogled.
Svima ju preporučam, iako je poanta knjige da je TAJNA, zapravo i jedino, u nama samima.
Pokušat ću se ponašat tako, pozitivno i lijepo...
Pokušat ću i češće naći vremena za sebe (a to znači i češće pisati postove),
jer ako ne funkcioniram ja, neće ni svijet oko mene, jer dio sam njega...
mah
cerek
odoH, jer se dečki uskoro vraćaju s nogaća pa da ne bum glavno smetalo pred monitorom,
volim vas, pozdravljam
sve vas koji me čitate

- 18:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Tic Tac