WaterLilly

03.10.2007., srijeda

LJUBAV (ili nešto drugo)

kiss
"Ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo."
"Ljubav je jedini zadovoljavajući odgovor na problem ljudske egzistencije."
"Ljubav je umjeće; dobro naučiti ovo umjeće najvažnija je stvar na svijetu."
"Ljubav nije primarno odnos prema određenoj osobi; to je stav, orijentacija bića prema svijetu kao cjelini, ne prema jednom objektu ljubavi."
"Ljubav nije rezultat seksualnog zadovoljenja, već je seksualno zadovoljenje rezultat ljubavi."
"Ljubav prema bespomoćnom, ljubav prema siromašnom i strancu, početak su bratske ljubavi."
"Ljubav, tj. ostajanje u ljubavi, a ne zaljubljenost, je svjestan i odlučan čin volje, umjeće, koje moramo savladati kao svako drugo umjeće, kao umjeće stolarstva ili umjeće muzike. I zahtjeva brigu, odgovornost, respekt i znanje."


ovo sam uzela od jedne blogerice, koja mi je jako draga-
pa se pitam je li ljubav kad zaboraviš (na neku naviku iz ljubavi)
npr.bio mi je rođendan, i znam da sam u kazni jer sam dan prije razbila auto, ali on se nakog 11 g zajedničkih rođendana, nije sjetio i za 12. mi pokloniti cvijetak (zna da to obožavam, da nije bitna boja cvijeta,vrsta, miris, ni cijena, ni bilo koji drugi dar- dosad je uvijek bila bar 1 ruža!!!tuzan
a ove godine ništa od cvijeta cry
možda sam to i zaslužila burninmad , a možda je samo ljubav nestala wave nono

mrtva sam i ne mogu više pisati, a još me čeka pola trule paprike u 3 vrećeblabla i još 1,5 vreće za ajvar;
sad idem raditi kremšnitenjami jer nam sutra dođe okrugla Blaža rofl
s Mladenom pa ćemo se družitifino

nemojte mi zamjeriti kaj se ne javim češće, jer nemam kad, a i kad imam onda se dogodi ovo , k'o jučer, da ne uspijem poslati post pa sam ljuta i zaspim pred kompom- ima još sličnih???

- 21:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

02.10.2007., utorak

HVALA ANĐELU ČUVARU!

Danas je blagdan anđela čuvara, ujedno i rođendan mog mužeka i mene.
Mužu želim sve najbolje što si želi, a zahvaljujem svima koji su nas se sjetili s lijepim željama.

Opet dugo ne pišem, imala bih šta, ali nemam kad.
Na novom poslu mi je super; upoznajem puno novih ljudi i pokušavam od svakoga 'uzeti' ono najbolje. Dolazim doma puno ranije i pokušavam to vrijeme kvalitetno iskoristiti. To ne znači uvijek i nešto radeći. Sad si mogu priuštiti odmor, ponekad skuhati ručak u normalno vrijeme (ako baka već nije bila aktivna po tomp pitanju, dok ja dođem doma). A moram napomenuti da sam napravila i malo ajvara-trajalo je, jer sam ga pekla. Ali se nadam da se trud isplatio.
Vrijem leti, i ponekad se pitam odlazi li negdje, nestaje, ili nasipak predodređuje za neke dolazeće životne stanice. Da, kažu, ne valja se okretati unatrag, nego ići uzdignute glave naprijed. Znači li to da prošlost treba zaboraviti? Ne, ni slučajno, samo iz nje uzeti ono najbolje i najljepše, a sve drugo pustiti da ode. Ne žaliti za nečim što smo mogli ili trebali učiniti, nego živjeti za danas. I davati (se) drugima, jer nam se to uvijek vraća.

To me vraća na blagdan anđela čuvara, kojem HVALA što je i jučer bio uz
mene! :)
Ma uvijek on uz mene, ali jučer me spasio. Nismo ni svjesni njihove prisutnosti, ali oni su tu, uvijek, ne samo kao naša sjena, već i puno više i ćešće, od ve do ve, sad i zauvijek...

Ima još puuno toga za pisati, a ja opet jedva gledam. Rodila je jedna kuma, rodila i druga, sad će uskoro i Blaža. Prekrasno i jedva čekam da ih sve vidim....
Vladina mama je bila na operaciji ciste na dojci. Sve je ok i došla je danas doma. Nije nam nikome bilo svejedno, i opet smo, po tko zna koji put shvatili, kako je život kratak i da ga treba živjeti punije, s puno više ljubavi i dobre volje..
Zato treba iskoristiti svaki trenutak za ljubaznost i lijepe riječi....
- 23:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

i još malo o anđelima:

Dobila sam i predivnu čestitku na kojoj i ovim putem zahvaljujem:
"Svoga ćeš anđela najlakše prepoznati, ako i ti nekome budeš anđeo pa makar i na tren" (Stjepan Lice)
- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Tic Tac