WaterLilly

12.05.2007., subota

TRI PREKOKRASNA VIKENDA...

Evo konačno, vjerojatno opet samo ukratko, javljam se nakon milijun godina...
nije da mi niste falili, samo ne stižem, nemam inspiracije, ali sad je već krajnje vrijeme...
posebni pozdravi Blaži, Zdenki i svima ostalima koji su me ppitali 'kaj više niš ne pišeš?'
bila je Blažina (moja sisterka)(prekrasna svadba) pa Kristinina (moja kćer-prvo dijete naše-prekrasna je!) Prva sv.pričest, a danas i Ivanova (moj burki) Sv.potvrda...
naravno, svi smo bili predivni, lijepo se družili, nadam se da su djeca sretna i zadovoljna...
(primam reklamacije na poklon-u roku od 2 tjedna,ha,ha,ha..)

Sad bih trebala ići pospremati malo, možda peglati, čitati knjigu, ali baš želim ovo dovršiti...
ovih dana sam primjetila kako ljudi sve više nestaju u zamkama materijalizma, a ovi su me moji lijepi događaji podsjetili da živimo prije svega, duhovno (ma gle kak sam smart, otkrila sam toplu vodu!)....
hoću reći, ipak još postoji ono lijepo i dobro u svima nama (ili bar u većini) pa pustimo nek to malo prevlada...
mene jako vesele ovi lijepi ljetni dani, koji su došli prerano, a opet na sreću mnogih nas što volimo dulje dane i beskrajan sunčev sjaj...
moja me Kika jako dirnula, kad je uvečer svog prvopričesnog dana legla u krevet i pital me hoće li smjeti u srijedu na pričest (na misi), zbunila me totalno, a onda sam shvatila kako je njeno malo srce ipak, sa strahopoštovanjem primilo Isusa i tijelo njegovo, jer je rekla ovako: pa mislim, nema ispovijedi do srijede
ja ju upitam zašto, a ona veli pa gle kakva sam danas bila (mušičava, kao i obično, pomislih, ali prešutim i objasnim joj da će se ispovjediti na početku mise....itd.
bila je jako slatka, tako mala, a opet tako velika....
nadam se da će imati dovoljno mudrosti, razuma i snage uvijek u životu


Image Hosted by ImageShack.us

Tri puta vode do mudrosti:
razmišljanje-ono je najplemenitije;
odgoj-on je najlakši;
iskustvo-ono je najneugodnije.

(konfucije)



pozdrav svima i
sad idem pogledati kraj eurosonga i onda njonjati
laku noć!

- 22:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Tic Tac