World of Warcraft

četvrtak, 27.10.2005.

Humani

I tako ja jučer igram footmene i dosadi mi. Odlučio sam uči u neku 2v2 igru i mislim si koju ću rasu uzet i uzmem humane. Zašto da ja pišem ovo, evo replay.


Conquest


- 10:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Replay

I jos uvijek ja nabijam po tipkovnici i mišu ne shvaćajući da mi vrijeme prolazi. Postao sam ovisan.
Baš sam maloprije upozno nekog tipa iz Zagreba i skužio kako je lakše igrati kada se nemoraš sporazumijevati s tipovima na engleskom jer ovak možeš bolje objasnit i dogovorit se za taktiku i način igranja. Odigrali smo jedne footmene (replay) i na kraju me izbacilo (al bi svejedno pobijedili). Kad smo već kod izbacivanja, imam neku grešku s ADSL-om jer nekad me izbaci iz igre bez nekog razloga. Pogledajte si replay (195 kb) i uživajte. See ya.


Conquest

- 10:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 26.10.2005.

ah taj warcraft...

I tako ja nabijam po mišu i živčanim zbog nekih lagera i sjetim se mog bloga. Pa tako da prijeđemo na stvar... Pokušavam shvatit kako da puknem neke replaye i screen shotove na net pa da svi vi vidite (ako vas uopće ima) neke tajne Warcrafta. haha


Conquest
- 09:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 25.10.2005.

Warcraft i slično...

Evo da pozdravim sve i malo bolje objasnim svrhu i sadržaj ovih stranica.
Dakle, tema ovih stranica je kao što se iz imena stranice vidi - Warcraft - i stvari vezane uz njega. Više o tome narednih dana...


Conquest

- 13:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>