L*E*P*T*I*R*I*C*E*

Ira
Uvenula ruža
Way to perfection
Večeraj samnom
Perfect
Scarlett Begonia
Sve se može uz čvrstu volju
Buca 18

Nekaj o meni:

Visina:170cm
Težina:68kg nonotuzan
Ciljevi:66=OSTVAREN,jupiii
64=OSTVAREN!obožavam ovu dijetu...istina juha je odvratna,al zato daje rezultate! I'm so happy!
62=ostvaren
60
58
56
54

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN ;)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 09.03.2008.

Čarobno jutro,hehe

Ej letirice,pa kako ste vi meni?
Kak vam je prošla mjesečeva?Kak vam ide dijeta?
Ovako,danas poslije doručka(pahuljice) sam stala na vagu
i pokazala je.....61kg!!!!!smijehsmijehsmijehsmijeh
I još me jedan dečko kaj sam ga upoznala sinoć nazvao...
Pitao me jer bi mu htjela dat broj no ja sam mu rekla da neću i tak nekoliko puta...
Al onda je on pitao mog pametnog rođaka i on mu je dao...nevjerojatno...
E da,jučer sam popila dosta alkohola,a znate kolko alkohol deblja..
A svejedno sam skinula 3 kg sretansretansretan
Sad još malo idem vježbati.....
pusa!!kisskisssmijehsretankiss



| CoMeNtIrAj (30) | PriNtAj | # |

srijeda, 05.03.2008.

Drage moje

Evo mene opet...
samo da vam kažem danas je bio zadnji dan moga prejedenja...
Starci su mi napokon prestali sumnjat na anu....
Danas sam tolko pojela da mi je doslovno zgadila hrana...
Od sutra jako malo jedem i tako 2 tjedna....
i naravno,redovito ću vježbati......
Na pahuljice ću ić tek kad dođem u bolju formu....
Od ovog silnog prejedanja sam se udebljala 2 kg....
znači imam 64kg,,,,
kako vama ide?
Jer znate neku dijetu s kojom se može izgubit 2-3kg u kraćem vremenu??
Bilo koja....samo da djeluje.......
pussaaa



| CoMeNtIrAj (16) | PriNtAj | # |

ponedjeljak, 03.03.2008.

New post,new start

Ej,leptirice,kako ste mi?
Evo danas sam počela s pahuljicama,
al nažalost sam je morala prekršit,jer
sumnjaju na anu..
pa sam ručala u velikim količinama
i pojela dvije šnite lino lade...
Al ne zamaram se time previše...
Sutra je moj novi početak.....
Dijeta:pahuljica dijelt,hehe
Kad je sljedeća mjesečeva??idem na mjesečevu....izdržat ću na njoj 100%..
a poslije mjesečeve pahuljice..
Vježbat ću onako kako sam i Iri predložila...
Ira nemoj očajavat zbog te jedne kile....
Sve ćeš to brzo izgubit i onda ćeš napokon vidjet brojku 50 na vagi....
Ljepotice,uživajte i mršavite,hehe.....
pusaaa



| CoMeNtIrAj (8) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.