07.03.2008., petak  
   
 

Nemam baš neke inspiracije jutros...ne mislim na dijetu i mršavljenje i vježbanje...tu imam

urođenu inspiraciju...mislim na pisanje.

Znam da nekima danas poćinje vikend...ali meni ne. Radna mi je subota pa sam malo

mrzovoljna radi toga...jer iduće 3 su mi radne...nije mi toliko mrsko šta moram radit nego na to

gledam kao na gubljenje pola dana koje sam mogla posvetiti sebi...

Znam, znam. ima i druga polovica subote...nisam ništa rekla...rolleyes

obećala sam samoj sebi počet vježbat ovaj vikend pa makar i pljuštala kiša vani, smislit ću

nešto unutra...

kad ne vježbam osjećam se zakržljalo i kosti me bole...a možda je to od starostizubo

nisam se vagala...već duže vrijeme...a mislim i da nama promjene...s obzirom da ništa nisam

radila osim pazila na prehranu a u mom svijetu to nije dovoljno...

idem sad malo obavljat kućanske poslove...i tu se gube kalorije...a trebala bi i pojest nešto...krči

mi želudac.

 
  07.03.2008. u 10:18 • 8 KomentaraPrint#  
 
 
  03.03.2008., ponedjeljak  
   
 

I danas je sunčan dan. nema šta...
čini se da mi se ostvarila želja...ali polovićno jer kad sam poželjela da jučerašnji dan potraje...mislila sam više na sebe i svoje osjećaje nego na vremensku prognozu.
I sad sam dobila vani prekrasan dan...jedan od onih kojih će nadrednih mjeseci biti sve više..jedan od onih koji mi tjeraju kožu da se naježi jer treba se skinuti...
duga jaketa do koljena danas neće valjat...ni približno...
a ja svake godine radim isto...zimi se pokrivam raznoraznim krpicama da se ne vidim i to mi pali...ali onda dođu ovakvi dani i vidim da pola godine zabivam glavu u pijesak...da bi bilo bolje da sam radila nešto za sebe i svoje tijelo...a ne tražila opravdanja i razloge da NE radim.
ma nema smisla sad razbijat glavu kad je vremenski stroj samo na filmu...moram iskoristit preostalo vrijeme.
sad će se moj dragi smijat kad ovo pročita jer se nasluša ovakvih fraza svih ovih godina...ali neka.kiss
od danas...zapravo nemogu baš od danas...za par dana počinjem s vježbom. nekih mjesec dana već pomalo pazim na prehranu a sad se treba i pokrenit. a današnji dan ću već nekako preživit.

 
  03.03.2008. u 09:49 • 4 KomentaraPrint#  
 
 
  02.03.2008., nedjelja  
   
 

opet proljeće...opet novi počeci...opet sve isto...da bar ljeto traje cijelu godinu...
osjećam se kao i uvijek kad otvorim oči i ugledam na nabu male bijele ovčice...s druge strane veliku žutu kuglu kako budno prati sve šta radimo...
osjećam se kao i uvijek kad u zraku osjećam da je došlo buđenje...prirode...ali i mene...
kao medo zimi se zavučem u svoj brlog...i čekam neko ljepše vrijeme...
danas osjećam sreču. i radost. i ljepotu života.
tako malo...a tako puno.
danas vjerujem.
danas dajem.
želim da danas potraje. jer danas je prekrasan dan.

 
  02.03.2008. u 10:02 • 0 KomentaraPrint#  
 
 

<< Arhiva >>