**ljubaw**,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> **ljubaw**,blog.dnevnik.hr/wanita12" />

baš me puklo

Napisano: 21.04.2007., subota

**ljubaw**

Opet kao i swaki put moram wam zahvaliti na komentarima.
Iako možete wi i bolje ali ok!
Ewo kao što widite welike promjene sam naprawila na blogu-
Promjenila sam dizajn,pola slika sam zbrisala......
BAŠ ME NEŠTO PUKLO...opet sam se zaljubila u najslađeg dečka na svijetu
Neću wam reć kak se zowe jer puno ljudi iz razreda i škole čita moj blog tak da ne bi bilo baš zgodno....hehe.....
Inače u utorak je na tv-u bio film Mean girls,koji je zakon.
U utorak također sam se našla sa swojom zakon best frendicom Željkom
((zeljka1212.blog.hr)) da mi pokaže kaj su radili u ponedjeljak u školi jer ja nisam bila.
Bila sam bolesna...uopće nisam nikaj prepisala ali smo se baš dobro zezale i napričale:)
Ocjene su dobro,saswim ok! Zadowoljna sam.
Neznam Rihanna mi je baš zakon u zadnje vrijeme pa ću vam stawiti njezinu pjesmu koju slušam ewo i sad!!!
Skoro sam zaborawila reći da sam se naučila raditi bannere ali bez animacije ((za sad)) moram skinut program za to. A vi do tada ako ko hoče banner može ga naručti !
A ako netko želi s nekom posebnom slikom neka mi ju pošalje na mail ((marijana.wanita@gmail.com))
Kaj bi wam još rekla osim da mi puuuuno komentirate.
--washa:**wanita**--

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>