baš me puklo

Napisano: 25.03.2007., nedjelja

MALO DUŽI POSTICH

Za početak was swe pozdrawljam iako sam maloooo
ljuta.narawno ne na swe samo na jednu curu-ime neću otkriti ne bi bilo ok!
Otworile smo zajednički blog i dogoworile smo se da ćemo ga zajedno woditi.
Swe je bilo super i ok.....ali ona nezna stawiti ni dizajn ni spot pa sam ga
joj ja stawila, a ona mi je obećala da će napisati nowi post i da će mi ostawiti
komentare-da se zahwali....idem ja sutra dan na naš zajednički blog i vidim nema posta
nije ni jednu sliku stavila a ni doradila box...bila sam jako razočarana...ali ajde
valjda nije stigla...idem 3 sata kasnije i nije ni meni komentirala a nije ni uredila nowi
blog,a vidjela sam da je mnogima komentirala...tako sam bila ljuta i razočarana...da sam obrisala taj blog i uopče mi nije žao.
Jer smo za taj blog izmislile pozdrav a to je **kissy** tj. Ja sam ga izmislila a sada uokolo ona komentira s tim pozdravom...stwarno je pokwarena.....
Ako će ovo pročitati a znam da hoče neka malo razmisli o swemu ovome pa neka me
onda optužuje......to je što se toga tiče...ja jao čekam swoj dizajn i tražila sam od nekih kaj rade dizajne da mi naprawe ali se nitko nije javio...MOLIM JOŠ JEDNOM SWE KOJI
ZNAJU RADITI DIZAJNE NEKA SE JAWE!!!
Za ljubaw me uopče nije briga jer sam tek sad skužila kakvi su SKORO SVI,,ALI SKORO SVI to moram naglasiti,dečki pokwareni....škola i ocjene su ok...samo mi malo engleski
šteka to uopče ne razumijem....sve inače ok!
Stawiti ću vam neke slike i to će valjda biti dowoljno za ovaj postich...jer mi prsti otpadaju..ahahaahaha...uglawnom jawi wam se....neznam kad ali se javim,a vi
Do tada komentirajte i JAVITE SE SWI KOJI ZNAJU RADITI DIZAJNE,BANNERE,
AVATARE......i da sutra je škola i moram napisat zadaću jer još nisam...hihihih
Ajde swima **kissy** i **chao**....

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us




NE PIŠEM NOWI POST DO NE PREĐETE 200 KOMENTARA!!!


<< Arhiva >>