baš me puklo

Napisano: 20.02.2007., utorak

(__:MAŠKARE:__)

DANAS SAM BILA SA SVOJOM BEST FRENDICOM U MAŠKARAMA...
BAŠ JE BILO COOL! IŠLE SMO SAMO TAMO DI NIKO NAS NE POZNAJE,A NI MI NJIH!
I BILO JE SUPER SKUPILE SMO 50 KUNA I JOŠ NEŠTO SITNOG ZA SAMO
POLA SATA-LAŽEM,MALO VIŠE!!!
TAKO SMO SE ZEZALE I BAŠ JE BILO ZAKON,A SRELE SMO STANEŠIĆA,ON JE BIO
NAVIJAČ(HRVATSKE NARAVNO) I S NJIM JE IŠAO ŠTEF KOJI SE PRERUŠIO U CURU,TJ.
OBUKO JE NOŠNJU I NAŠMINKO SE PO LICU KO NEKA BABA,STVARNO JE LUD....
JEL STE VI BILI U MAŠKARAMA??
NAPIŠITE MI SVOJE DOJMOVE I TAK...
HVALA VAM NA KOMENTARIMA,JOŠ MI NAOSTAVLJAJTE VIŠE
I SVIMA ŠALJEM PUFU!

Napisano: 14.02.2007., srijeda

......walentinovo.......

ah,valentinovo.....
nemam kaj reć nego svima vama želim






NA OVAJ DAN VAM ŽELIM PUNO LJUBAVI(ALI NARAVNO NE SAMO DANAS),PUNO SREĆE
I SVE KAJ I SAMI POŽELITE....
eto,ja vam se zahvaljujem na 225 komentara nek tak bude i sad!
meni je u životu boring i nemam kaj napisat dakle maalo kraći post....
u školi je užas,jedan veliki i tak....
svi me živciraju i svaki dan se posvađam u školi,a kaj ćete...
ja vas sve pozzzzzzzdravljam!!!
bok

Napisano: 08.02.2007., četvrtak

štafetica

ewo ljudi!!!
prvo se zahvaljujem svima koji su me komentirali
i na čak 133 komentara!!!!BRAVO!!!!
ah,ovo sada moram napisat-štafetu-!!
love angel mi je zadala štafetu pa je red da ju napišem!!!!

1.počela sam gristi nokte.....
sve sam pogrizla sad mi je to užasno....
ne smijem više!!!!

2.volim se svađat sa glupim curama iz razreda
to me jako veseli

3.na dan se presvučem 1 000 000 000 puta
pa sami zaključite

4.jako sam tvrdoglava,sve mora biti po mom i
može biti mrtvih.....škorpija......

5.obožavam plesat pa me često možete vidjet na stolu

ewo to bi vam bilo to,a moju štafetu nastavlja:
matea-moj javni dnevnik
željka
tin
mala šminkerica
mucacita
još ih je puno i nek piše ko ima volju!!!!
to vam je sve od mene za sad
ki$$AĆ

Napisano: 02.02.2007., petak

evo mene nakon nekoliko dana....

jooj,ljudi kak ste vi,ja sam užasno,bolesna sam i imam gripu..
baš krasno razbolila sam se baš na svoj imendan.
da,da danas mi je imendan i ja sam bolesna,baš mi je sretan.
uskoro nam se bliži valentinovo,ja sam solo i baš mi je zakon!!!
znam da svi mislite da sam pukla ali to je vjerojatno od temperature....
baš me puklo.nemam pojma kaj da vam još napišem ali imam jednu molbu za vas:
DA MI IMENDAN NE BUDE TAK UŽASAN MOLIM SVE KOJI IMAJU ŠIFRU ZA SIMS2 DA MI JU OSTAVE A JA ĆU NJEMU ZA UZVRAT OSTAVIT PPPPUUUUNNNNOOOO KOMENTARA!!!
sve vas ki$$AM

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>