< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (4)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by:AKI

Linkovi

badjojo

Tibia

Sikles

Slike....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Podic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj san

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SISA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Omg...(samo kad se sjetim ovi vremena)tuzan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OMG


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja Mala

srijeda, 24.10.2007.

Osnovna skola....

Ej ljudi jestel vi svjesni da mi ove godine zavrsavamo osnovnu skolu.....Da vise nista nece biti kao prije...Svako ode svojim putem....Jebiga mozda ce neki u inostranstvo mozda ce neki ostati ovdje sta se zna....Mene zanima hocemol se mi jos zajedno druziti hocemol se ikako vidjeti hocemol imati iste hajke kao u osnovnoj...Jes da sam ja dosao u 7 edmom razredu u H1 skolu i da se mi medjusobno neznamo tolko dugo al moramo priznati da smo se predobro zabavljali....Sjeti mo se ekskurzije o kojoj sam tolko rekao i jos nije dovoljno,sjeti mo se i oni prozivanja i hajki na casovima pa i sjetimo se i oni tuca...Ni to se netraba zaboraviti...Ja neznam kako vi vidite ove stvari al za mene nista vise nece biti kao prije....Kad narastemo i ako narastemo i ako narastemo pa postanemo normalna bica...sigurno ce mo se jednog dana svi vidjeti i proslaviti te nase dane u OSNOVNOJ SKOLI "HARMANI 1"!!!!!!thumbup



| - 22:09 - i'm on a highway to hell.... (6) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.