time-warp00

utorak, 27.06.2006.

izvještaj s Rusha,priprema za ekskurziju....

Hallo ljudi..Evo pisem novi post.Sad u zadnje vrijeme cesce pisem postove,neam sta radit pa et...Sta da vam kazem-vikend mi je proso odlicno,ljeto nije moglo bolje poceti(kalendarski).Jest da je jako vruce,al bolje i to nego jebena kisa da pada...Kao sto znate bio sam na Rushu u subotu i odlicno se proveo...Kao i obicno,izaso sam van oko 20.00h i krenio kod frendice na zagrijavanje,doso kod nje,tam je ekipa vec bila;cekali me da donesem neki cd(mp3) da slusamo dok pijemo i da se nabrijavamo za party.Ovi koji techno slusaju znaju sto smo mogli slusati prije partya(Sven Wittekind,Mihaela Salakova),dakle hard techno slusali prije partya...I tak pili,zafrkavali se,slusali mjuz do nekih 23.30h i onda se zaputili u disko..Dosli tam oko ponoci a ono atmosfera ona prava looda...Rush je poceo svirat oko 01.00h i sve do 04.00h,znaci pusto je mjuz 3 sata(3 sata set ! ! !).Za rusha nema sta rec,lik je cista legenda,izbrijavo je publiku cijelo vrijeme,peglo je ono maximalno.Nisam dugo vidio tak na partyu da je neki dj tak raspolozen.Ja sam bio odma dolle blizu njega,kazem covjek je lomio,ispeglo ljude...Kasnije sam se slikao s njim itd...Ma lik je fenomenalan,takav nam je dj vamo bas trebao,malo da rastrese slavoniju svojim zvukovima hehe...Od nasih dj-a Ogi je bio sjajan,Tom Spock je odsviro jedan od najboljih setova do sada(a slusam ga na svakom partyu..)...Evo nekih slika s partya :

Ovo je slika kad je poceo njegov set...
Image Hosted by ImageShack.us

sredina seta,pegla ljude...
Image Hosted by ImageShack.us

Ljudi je bilo....
Image Hosted by ImageShack.us

..veseljak..
Image Hosted by ImageShack.us

jeb..a,ova je malo mutna...
Image Hosted by ImageShack.us

Sve u svemu meni je bilo super ! ! Za koji dan idem na ekskurziju,a to cu vam pricat u iducem postu,sad se nabrijavam za to..hehe...aj pozdrav...uzivaj te ! ! !

27.06.2006. u 17:31 • 10 KomentaraPrint#

subota, 24.06.2006.

jedna kvalitetna subota!

Nista me ne interesira ode,ode na party....

Image Hosted by ImageShack.us
jedan kvalitetan party u Županji....


Image Hosted by ImageShack.us

pozdrav ! ! !

24.06.2006. u 13:15 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 19.06.2006.

POzzz...

Hey,evo da se javim,da napisem koju recenicu ...Eto...skola je zavrsila(hvala Bogu),sad sam na slobodi do 9. mj.Kod mene i nema bas neceg novog,osim sto sam cijele dane vani,samo vani,kod kuce sam sve ukupno 2-3 sata dnevno(dobro i spavanje..hehe).Uuu..ovaj prosli vikend je bio jako dobar,paklen,lud,zajeban,umoran itd...Bio sam kod kolege na rođendanu u Cerni(bilo nas 50-ak ) i sta drugo da vam kazem ,svi su pili ko budale,i muski i cure..Ma pili smo sta smo stigli;od piva preko rakije,jegera,pelina pa do gemišta,bambusa,ma LOM,svi ko alibabe izgledali.Jos ja i moja ekipa kao ostali spavat kod njega.Ajd da smo makar spavali,nego mi pili cijelu noc dok nije svanilo vani i tek smo onda legli spavat,a bokte jesam se naspavo,da al zamalo(spavo 2 sata,i to ne puna..)...Doso u nedjelju kuci,odmorio i otiso u grad gledat tekmu,opet nastavili pit..hehe...tak da sam kuci doso skroz tulav...Evo sad sam tek normalan(valda)!
Eto tek toliko da vam kazem sto je bilo,a sad cu vam reci sta cu radit ovih dana...Pa hm..ovak;ici na praksu do srijede,odmarat svaki dan,navece izlazit (samo s par kuna,za osnovne potrebe,moram cuvati novac za RUSHA,treba mi za pty sto vise para), al zato se u subotu ložiona,ode u disko,ode se odmorit,izgubit koju kilu.Party pocinje u 21.00h,al ja cu najprije kod bratica piti pa cu oko 23.00h krenit u disko i onda kad dodem tamo cu bit do nedjelje,znaci do fajronta..hehe..Eto,to je "sve" sto cu radit ovih dana...A sad ode pokosit travu i odoh na kavu,pogledat utakmicu itd itd...aj uzivajte i pozdrav ! ! !

Image Hosted by ImageShack.us
ovakvu atmosferu volim ! ! !

19.06.2006. u 12:23 • 7 KomentaraPrint#

subota, 10.06.2006.

Rabac Summer Festival 2006 (od 4. do 6. Kolovoza)


Najpoznatiji elektronski festival ovog ljeta je zasigurno Rabac Summer Festival koji se održava već tradicionalno na prekrasnoj plaži Girandella i Golubjere u Rabcu. Šesti put po redu Rabac Summer Festival započinje svoje uvodne večeri u petak 04.Kolovoza, a traje sve do večernjih sati nedjelje 06.kolovoza. Ovogodišnji line-up glavnog partya koji će se dogoditi u subotu 05.Kolovoza, nudi poslastice na dva floora (house i techno) sa 8 DJa koji su zasada potvrdili svoj booking.Do kraja Srpnja jos bi par DJa trebali potvrdit nastup na ovom festivalu.

Zasada potvrđeni line-up izgleda ovako:

T E C H N O :

- DJ Rush // USA //
- Technasia_Live !!! // FRA-CHN //
- Pet Duo // BRASIL //
- British Murder Boys // UK //


H O U S E :

- Danny Howells // UK //
- Steve Porter // USA //
- Desyn Mosiello // UK //
- Shlomy Aber // ISRAEL //

-evo par slika sa prošlogodišnjeg festivala :

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Koja legenda,Cristian Varela....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

..jeeben tip...(Beyer)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

10.06.2006. u 14:14 • 5 KomentaraPrint#

petak, 02.06.2006.

Novi post za Lipanj ...

E..aj da napisem nesto,ono je vec dosta stari post...Hm..pa da krenem...Evo bediram se zbog ovog vremena.Kisa ne prestaje padati,kraj skolske godine a vrijeme ovak glupo ko k...c,ne moz nigdje ni izac,mogu,al sigurno necu po kisi...Kod mene nist novog nema,mucim se jos malo pa da zavrsim i ovaj ruzni 3. razred..Cekam,samo cekam da zavrsi a onda milina, cijelo ljeto neke akcije,prvo Rush u funu,pa onda 02.07. na ekskurziju (spanjolska) ,joj samo to cekam..Rekli su nam u skoli da idemo mi(dakle moja tehnicka skola,nas 29) i gimnazija iz Đakova(njih 30)..pa hm..vidit ce mo...Pa et ak neko cita ovaj moj blog a da je iz Đakova i da ide istog datuma kao i ja onda zna s kim ide..heh..et..sta josh da kazem ?!Veceras svakako idem van (kod kolege) necu u grad,đabe kisnit radi niceg, i tak..Mogao bi sad sredinom lipnja otic u Osijek na onaj UMF festival,ne znam kojeg je tocno datuma,negdje oko 15-tog..bas me zanima kak ce to proci,tak da bi se lagano mogao sa ekipom zaputit tamo...et...ode sad josh malo proglavinjat po netu da vidim sta ima...et,javit cu se uskoro opet...pozdrav i uzivajte...

02.06.2006. u 14:28 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Techno scena tj.glazba,ma sve što mi padne na pamet,život,događaji,brije i jos puno toga....

time-warp00@net.hr - moj MSN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Monitor.hr
Pegla.com
Net.hr
županja.info
partijana.com
MTVadria.com


neki blogovi::
..Malisha..
..gimnazijalka..
..dixi..




Broji,broji al nikako da stane...
Free Counters
Free Counters


Dj Tiesto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Armin van Buuren
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cristian Varela
Image Hosted by ImageShack.us


..Dave Clarke..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..koja legenda...
Jedan od najcjenjenijih techno DJ-a i producenata polovicu je svog života (r. 1968. – pa sami procijenite koliko je to vremena :-) proveo baveci se glazbom i stvorio osebujni stil. Poceo je stvarati glazbu pod utjecajem Depeche Modea, ranog hip-hopa, ska i disko glazbe, a u ranoj fazi njegova je glazba najviše slicila acid houseu. Uskoro je prešao na techno i postao "ambasador techna", svirajuci u klubovima od Belgije i Njemacke sve do Japana i Australije. Radio je remikse za Depeche Mode, Leftfield, Underworld, Faithless, Mobyja, Laurenta Garniera…
"Možda jesam techno DJ, ali nikada nisam bio samo techno umjetnik," kaže sam Dave, a posljednji je njegov album dokaz tome: ima tu i tech housea, trip-hopa, drum n'bassa i electra…