PREPORUKA
Knjiga koju sam par puta pročitao i koja doslovno uvodi revoluciju u način vrtlarstva.
Cilj mi je bio vrt uz što manje korištenja kemijskih sredstava. Cilj ostvarujem polako već drugu godinu.

RUTH STOUT, Vrt bez motike
Tajne organskog uzgoja povrća i cvijeća metodom malčiranja!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Kad sam jednom uzela stvari u svoje ruke, nastavila sam tako. Pomislila sam: ako obiđem okolo i nagrabim dosta materijala za stelju, pa sasvim prekrijem vrt sa 15-50 cm debelim pokrovom, korov se neće moći probiti i sunce nećepržiti zemlju. Čak i krajem lipnja, kad sijem posljednji kukuruz, i drugu repu, mrkvu itd, zemlja će zasigurno biti još uvijek meka. I bilaje. Ali, da ne brzam."

Knjiga se može nabaviti preko interneta i nije skupa oko 90kn bez poštarine. Nisam požalio taj novac.

vrt

20.03.2008., četvrtak

Prvi crveni luk i male izmjene

Danas sam dosijao još malo graška i posadio probna 3 reda crvene kapule. Sijao sam ih na način da sam sadačem razmaknuo malo sijena i kapulicu samo umetnuo u tu rupu, tako da dodiruje korjenjem zemlju. Odozgo sam namaknuo rukom malo sijena u slučaju mraza. Nadam se da će ova jednostavna metoda upaliti te da lukovicama. neće štetiti.

Sa strane gredice sam u zemlju zabio 2 mala štapa koja sam povezao špagom, da mi redovi idu ravno, te dok sam sijao, slijedio sam špagu.

Još da napomenem da sam jučer probno potopio šaku graška, tzv. „tretiranje sjemena“ u vodu , ali mi se nije svidjelo jer se lupina odvajala od supki te se na taj način uništilo mnogo sjemena. Mislim da je bolje čekat dodatna 3,4 dana dok sjeme nabubri u zemlji i proklija nego ovako riskirati.

Zadnju sam gredicu graška posijao na malo drugačiji način od onog zagrtanja zemljom. Sadačem sam napravio malu rupu (ne duboku da sjemen ne ode preduboko) i ubacio po jedno sjeme. Kasnije sam vrhom sadača samo zagrnuo sjeme zemljom.

- 11:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Za sve ljubitelje vrtlarstva i prirode!

Counters
Get a Counters