< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off









Opis bloga

Inace, ja sam Vrba i s vremena na vrijeme cu vam nesto napisat. Uglavnom to ce biti s namjerom za neku osobu. I btw. , nemojte se cudit na gramaticke greske, ipak sam isao u gimnaziju ;)

Ime: Njusim (slobodno me zovite Njusime) smijeh za sve ostale Vrba
Gdje živim: ajmo reci Karlovac
Škola: fax
Starost: (mladost=) 20 g
Icq br: 281-434-037
Msn: davrbani@inet.hr
Mail: ivan.vrbanic@gmail.com
Horoskop: rak,
Status: glavan i odgovoran za sve dobro thumbup
Znak raspoznavanja: plavi renault twingo...ma morate znati (ili kako bi netko rekao bolid) :-)

Brojac Vas posjetitelja :-)

Polako, da Vas sve stignem prebrojit wave










Koja ste zvijer u krevetu ?! Provjeri ovdje...


Klikom na link pogledajte tko vam je suden... ovdje !

Jeste li i Vi provokatorice?!
Pa naravno!
Nakon provedene noci samnom u krevetu znat ces odgovor!
Nisam!
Ponekad ako se samo malo igram!
pollcode.com free polls



O cemu ste najvise mastali dok ste masturbirali:
kako se netko drugi jebe s vasim partnerom-icom
da ja rasturam nekog-neku a partner-ica to gleda
da sam u velikom grupnjaku
ja masturbiram na neto drugo...
ne masturbiram
  
pollcode.com free polls



VVirile
RRadical
BBrutal
AAwkward




utorak, 12.06.2007.

Booook !

Evo samo da vas na kratko pozdravim... znate kako je to, nema se vremena a mnogo puta ni volje za pisanjem. No, u zadnje vrijeme se nista nije dogadalo, onako koji puta se otislo van, popilo malo votke trojke (to je za naglasit jer zadnja 2 mjeseca nisam ni kap alkohola popio), izaslo se malo kao u dobra stara vremena na jarun, malo lake pa poslije u boi u luckom... No, da ne zaboravim kulturna odredista koja sam posjetio ;-) Legendarna manifestacija dana vina u Vivodini. Ma to je uvijek dobro. Vec nekoliko godina unazad prisustvujem tom kulturoloskom dogadaju i svake godine sam zadovoljan. :) Ostalo vrijeme provedem s mojom dragom Ivom (pusa Iva) i to bi bilo onako sve. No, zaboravih reci da sad kad sam napokon zavrsio srednju(bas kao da i jesam sada a ne pred 2 god) moram na prijamni i sve te otezavajuce okolnosti. Prijamni mi je 20. 06., a jos imam dosta toga za ucit. Tako da poslije toga ce sve biti lakse. Nadam se da cemo se sad malo cesce citat... Kizz svima

Godina nova

Tacno u ponoc kad kazaljke se spoje
umjesto amin reci cu ime tvoje
hiljadu milja da si ti daleko
znaces da voli i da te ceka neko

Ref.
Godina nova, svi nesto zele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene cuva
godina nova, svima donese srecu
u novo ljeto ja bez tebe necu
tacno u ponoc iskreno i od srca
zelim da tvoje srce za mene kuca

Tacno u ponoc kad radost svijetom krene
ti jednu zelju pozeli za mene
kako mi trebas, jako i neizmjerno
kol'ko te volim, neka ti kaze nebo



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.