< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off









Opis bloga

Inace, ja sam Vrba i s vremena na vrijeme cu vam nesto napisat. Uglavnom to ce biti s namjerom za neku osobu. I btw. , nemojte se cudit na gramaticke greske, ipak sam isao u gimnaziju ;)

Ime: Njusim (slobodno me zovite Njusime) smijeh za sve ostale Vrba
Gdje živim: ajmo reci Karlovac
Škola: fax
Starost: (mladost=) 20 g
Icq br: 281-434-037
Msn: davrbani@inet.hr
Mail: ivan.vrbanic@gmail.com
Horoskop: rak,
Status: glavan i odgovoran za sve dobro thumbup
Znak raspoznavanja: plavi renault twingo...ma morate znati (ili kako bi netko rekao bolid) :-)

Brojac Vas posjetitelja :-)

Polako, da Vas sve stignem prebrojit wave










Koja ste zvijer u krevetu ?! Provjeri ovdje...


Klikom na link pogledajte tko vam je suden... ovdje !

Jeste li i Vi provokatorice?!
Pa naravno!
Nakon provedene noci samnom u krevetu znat ces odgovor!
Nisam!
Ponekad ako se samo malo igram!
pollcode.com free polls



O cemu ste najvise mastali dok ste masturbirali:
kako se netko drugi jebe s vasim partnerom-icom
da ja rasturam nekog-neku a partner-ica to gleda
da sam u velikom grupnjaku
ja masturbiram na neto drugo...
ne masturbiram
  
pollcode.com free polls



VVirile
RRadical
BBrutal
AAwkward




nedjelja, 25.03.2007.

Novi post :-)

Pozdraf....
Evo bas si razmisljam sto bi se dalo napisat na blogu danas, ali sve mi se cini da se nista ne ispalti pisati. Ali evo, vikend je vec vecim dijelom iscurio. Jucer sam bio s curom na veceri, provod drugacijeg tipa sto nije lose za promijenu. Tri sata izlaska, a da nije guzva u papasu ili izlogu. Fantasticnothumbup
Inace, prijatelj iz Bosne, Aco, je u Karlovcu. Otisao sam po njega u cetvrtak u Samobor i smjestio ga na pun pansion kod Perke smijeh, ima ljudi koji ce skuzit smijeh... Kaze da mu se jako svida kod nas, od onda kad smo doli u Karlovac pije neprestano, bez trosenja svojih novaca. Predobro mu je kaze. Krcani, mozda navrati i do vas sada koji dan, tako je barem rekao... He he, odmah se zaljubio u konobaricu iz prve birtije... Inace, radi se o relativno novom okupljalistu za alkoholicare, radi se o "A je to", da malo reklamiram zujo Svi obavezno doci, stvarno je konobarica dobra, tako Aco kaze. I naravno jukebox je tamo...sve hitove ima cool Bas si sad razmisljam posto sam kolegu Acu Lukas (barem ga tako Perka svima predstavlja) zapostavio ovaj vikend, da ga danas u Lampase otpeljam, samo me strah, nece se dat vise iz Karlovca... I da, ako ovo cita netko s informacijama za posao, neka se javi i kaze ako je cuo za bilo kakav placen posao.... Aco kaze da ne bira sto bi radio... I tako...
Evo bas si razmisljam koju bi vam pjesmu iz svog bogatog opusa malo priblizio, i potaknut malo tezim i zescim cajkama (mah), pronasao sam pravu za Vas...

Unikat

Bez potrebe radis protiv sebe
druge ljubis u inat
druge ljubis u inat
svi su bleda kopija
samo ja sam unikat

Ref. 2x
Propasces ludaco
u svom' bunilu
mene nigde neces naci
ni u ludilu

Bez potrebe radis protiv sebe
svima pricas mrzis me
svima pricas mrzis me
a u stvari zelis me
u drugima trazis me

Ref. 2x

Bez potrebe radis protiv sebe
trazis meni duplikat
trazis meni duplikat
svi su bleda kopija
samo ja sam unikat

Ref. 2x



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.